töihin töihin.

Anonyymi-ap

Nyt on 88v;n työssä olevan hautajaiset.

Eikö tälläiset pitäisi olla velvoitettuja käymään myös täällä töissä, että saadaan kansantalousnousuun ja ostovoimaa.🫢

Tosin, tuossa iässä joku jo sanelee taustalla, mutta mitä sitten onhan noita apuvälineitä jolla Esim: sähkörollaattori, tai golfkärry ja eiku ettepäin ja töihin, vaikka sitten pää kenos.😬🙄

9

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä jokaisen terveen tulisi töissä käydä, iästä riippumatta, eikä elää toisten kustannuksella kuten tulipunakkommunisti

• Anonyymi

Ja nuo ns, uskovaiset, jotka keräävät, loiselävät muiden kustannuksella.

• Anonyymi

Tosin Ei tuollaisella enää järki kulje( ainaskaan ihan kaikilla) joten joku on AINA takapiruna ja sanelee itselleen suotuisat olosuhteet🤣😅😂

Tai niin kuin nuo narsistit.🤭🤭

• Anonyymi

Eräs nuorehko nainen tuumas, että kyllä ne 90v - 100v joutaisivat vaivoineen, jalaattomat töihin ja paska pussiaan riiputtamaan roskikseen, että kotiapua ei tarvitsisi vaivata🤭🤭🤭

Niin, että seppiä vain tällekkin naiselle, kun täyttää 90v - 100v:tta😂😂😅😬

• Anonyymi

Voi vaan todeta että ihanaa persut ihanaa. Tuhositte suomen talouden.

• Anonyymi

Persut oli tämän ajan vitsaus. Ne tuhosi kaiken

• Anonyymi

Eläkejärjestelmän voi ainakin romuttaa, jokainen voi sijoittaa rahojaan työelämässä ollessaan niin, että pärjää!

• Anonyymi

Suurin osa ihmisistä maksaa veroja. Osa maksaa niitä säännöllisesti vuosia, vuosikymmeniä, koko elämänsä. Niitä, jotka elämässä onnistuvat, saattavat kerralla maksaa saman koko elämän suuruisen verosumman yhdellä kertaa. Ihmiskohtalot ja elämät ovat erilaisia. Ihan niin kuin luonnossakin ihmisetkin eroavat toisistaan monella eri tapaa. Ei kannata unohtaa, että ihminen on osa luontoa.

• Anonyymi

Tienaamisesta ja asumisesta...töihin,töihin.

Häätöjen määrä on selkeässä kasvussa, käy ilmi ympäristöministeriön tilaamasta selvityksestä. Suomen suurimmissa kaupungissa häätöjen määrä on lisääntynyt keskimäärin 80 prosenttia viimeisten kymmenen vuoden aikana.

Viimeisen vuosikymmenen aikana 68 prosenttia häädön saaneista oli miehiä, ja lähes puolet alle 35-vuotiaita. Häädöt keskittyvät voimakkaasti nuorille miehille, joiden korkein suoritettu tutkinto oli perusasteelta tai ammattikoulusta. Häädetyistä 82 prosenttia on syntynyt Suomessa.

Häädettyjen keskimääräiset ansiotulot valtion verotuksessa olivat hieman yli 1000 euroa kuussa häätöä edeltävänä vuonna. Noin 10 prosentilla häädetyistä ei ollut ansiotuloja lainkaan.

Raportin on koostanut Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen Datahuone.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3359
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2797
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2033
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2027
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      106
      1863
    Aihe