Ja Venäjällä muutama päivä sitten. Räjähdykset kun ei synny itsestään. Kuka näiden takana on?
Iranissa räjähti juuri.
21
167
Vastaukset
- Anonyymi
Onko liian aikaista istuttaa porkkanoita?
- Anonyymi
Pelkäätkö että paleltuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö että paleltuu?
Ei idä kuitenkaan jos ei lämpene.
- Anonyymi
Iranissa räjähti satamassa Venäjälle menossa olleet aseet ja Vladimirin GRAU:n ammuskompleksi Venäjällä pamahti 3,4 ja 3,2 megatudin jättimäisissä räjähdyksissä 100 000 tonnia tykistöammuksia, ohjuksia ja raketteja.
- Anonyymi
Ja Suomen Poriin meinaavat rakentaa Euroopan suurimman räjähdysainetehtaan.
- Anonyymi
Ukrainan sota loppuu, niin mihin he tarvitsevat räjähdysainetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivoshommeleita tulee kuin sieniä sateella. Kynamiittia kyllä tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman maan puolustamiseen, kun Venäjä aloittaa kolmannen maailmansodan.
- Anonyymi
516 pääsi paratiisiin
- Anonyymi
Ja kun evät ole olleet mitään pieniä pamauksia, vaan niistä on kerrottu seismogromian laitoksella asti.
- Anonyymi
Sielläkkin syödään nähtävästi hernesoppaa.
- Anonyymi
Intiassa joku terroristi juttu. Intia nyt on saanutkin olla tähän asti rauhassa.
- Anonyymi
Leipoisko pullia vai raisl<aisl<o mummon? t. AbduIIah AIi PuIIah
- Anonyymi
Venäjän räjähdysten takana on Ukraina ja Zelenskyi. Iranin räjähdysten takaa löytyy joko Israel tai USA.
- Anonyymi
Periaatteessa mahdollista, mutta kun toisaalta tietää, miten huonosti asioita usein hoidetaan näissä kyseisissä maissa, niin saattavat ne olla ihan huolimattomuudesta syntyneitä.
- Anonyymi
Some sukupolven ammattimaiset toimijat, jotka ei osaa lukea.
- Anonyymi
Mikä siellä Iranin satamassa räjähti?
- Anonyymi
Satama.
- Anonyymi
Bensiinillä voideltu halal liha räjähti satamassa.
- Anonyymi
Venäjälle menossa ollut aselasti. Ukraina ja Israel yhteistyössä Irania ja Venäjää vastaan 👍
- Anonyymi
"James Bond" parin kaverinsa kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743