Häntä ei tarvinnut hävetä paavin hautajaisissakaan. Jos edustaja olisi ollut joku vihervasuri, hänen paikkansa olisi ollut takarivissä ja lööppimedia kertonut millaisia piiloviestejä hänen hautajaisasuunsa oli piilotettu. Ero on kyllä melkoinen.
Kiitos Stub, olet ansainnut presidenttiytesi.
PS. Idässä taitaa V-käyrä huipussaan. Olithan Trumpin ja Macronin välissä ihan sattumalta, vai olitko? Noita järjestyksiä kun voidaan tehdä minkä aakkosten ja uskontojen mukaan miten tahansa.
Presidentti Stub on edustanut Suomen arvolla ja kunnioittavasti.
8
304
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan erimieltä. Stubbi jopa mielisteli Trumppia tarjoamalla juomaa, koskettelemalla, hakemalla läheisyyttä, kuiskuttelemalla.., Paavin hautajaiset. Kunnioitusta, ei politiikkaa.
- Anonyymi
Ei kai ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta voida pitää mielistelynä kuin Venäjällä?
Oliko Stubilla liian läheiset kontaktit Trumpiin jopa niin läheiset, että Putin hyppi pöydällä?
Kun pää jauhaa paskaa, niin sitä on turha yrittää putsata.
- Anonyymi
Pelkkä linssilude pääsi eturiviin Finland ansiosta!
- Anonyymi
Niinpä. Hampaat irvellä kuin Aina kuvissa. Eikös muitakin ollut ehdolla. Tosin UKK jo montussa? Kokkarit ja huuhaat vallalla. Jospa edes viherpiiperöt ei Koskaan Valtaan. Kusessa jo köyhät Jo muutenkin?
- Anonyymi
Niinpä? Kaikki ns."kissan ristiäisissä" pitää pätevyyttää näyttää?? Mitähän Vielä muitten huuhaitten takia Pieni Suomen kansa saa kokea???
- Anonyymi
Onhan se Suomen maineelle hyväksi, kun Stubb kaivelee tuolien alta vesipulloja paavin hautajaisissa. Eikä se vierustoveri, Trump, ihan timmissa kunnossa ollut, tuskin pystyy hoitamaan tehtäviään USA:n presidenttinä vielä ensi vuonna?
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20159445
Ehdokas äänesti itseään, mutta ei saanut yhtään ääntä.
Ei pitäis olla kenellekkään enää epäselvää miten toi kyvytön,munaton valehteleva kaappihomo, vammaisen kiusaaja on päässyt presidentiks.
Äänestykset pankkitunnuksilla nettiin..
Ei oo sen kummempaa ku kansalais alotteiden allekirjoitus tai mikään muukaan johon krjaudutaan pankkitunnuksilla.
Eliitti ei halua luopua vallastaan muuttamalla antiikkista äänestysjärjestelmää joka mahdollistaa vaalivilpin. - Anonyymi
Onko hän nyt Aleksanteri III ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433