Millaista aluetta. Onko vaan rikkaitten asuinalue
Espoon westend
6
322
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän hallituksen veronkevennykset osuivat sinne parhaiten.
Mutta minä varastomies Keravalta ja Persu, olen sitä mieltä, että se on oikein.- Anonyymi
" Mutta minä varastomies Keravalta ja Persu, olen sitä mieltä, että se on oikein. "
Sinä vihervasemmisto kommunisti punikki, et ole koskaan töitä tehnyt.
Elät sossuntuella. Asunnon vuokran on aina maksanut yhteiskunta.
Olet lorvija nro 1. Saamaton vätys.
Onneksi olet sukusi viimeinen, elätti ja olio.
Huumeet, viina ja kuppaiset homot, ovat elämäsi valo.
Onneksi se valo sammuu pian.
- Anonyymi
Elämä sujuu parhaiten, kun on seurakunta-aktiivi.
- Anonyymi
Mitä on westend suomeksi?
- Anonyymi
" Millaista aluetta. Onko vaan rikkaitten asuinalue "
No ei todellakaan ole. Westend on ihan normaalien, keskituloisten 90.000...120.000 euroa vuodessa tienaavien ihmisten asuinaluetta. Täällä asuu myös paljon lapsiperheitä ja etupäässä Intian alueelta tulleita maahanmuuttajia, - Anonyymi
Westend tarvitsee kristillistä sisälähetystyötä, jotta hyvinvointi jatkuisi tulevaisuudessakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1133666
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe733382- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364