USAn Presidentti Donald Trump moitti Ukrainan Presidentti Zelenskyä , kun tällä ei ollut pukua tullessaan tapaamaan häntä.
Nyt Trump itse tuli Paavin hautajaisiin sinsessä puvussa , vaikka noin arvokkaaseen tilaisuuteen, paavin hautajaisiin , pitää pitäisi pukeutua etiketin mukaan, mustaan pukuun.
Trump ei olisi halunnut osallistua hautajaisseremonian mukaiseen vierustoverin kättelyynkään, mutta onneksi hänen rouvansa ohjeisti toimimaan oikein.
Trump on sivistymätön, itsekeskeinen juntti, joka viis veisaa muista ihmisistä.
Puvulla vai ilman
11
134
Vastaukset
- Anonyymi
Rahalla ei saa välttämättä sivistystä , eikä fiksua käytöstä. Trump 9n tästä täydellinen esimerkki.
Moukka mikä moukka. - Anonyymi
Pahin moka Trumpilta oli, että hän oli vaihtanut Paavin hautajaisiin erittäin hyvin sopivan punaisen Make America great again (made in China) lippiksensä tavalliseen kaljua peittävään hiuslisäkkeeseen.
- Anonyymi
Oma tukka se oli, huomasi siitä kun tuulessa ei lentänyt päästä .
- Anonyymi
Ihan joutavaa löpinää tuosta puvusta. Ihan sopivan tumma sinisen sävy, olihan siellä ihan punaistakin runsaasti, kun sitä ei kukaan huomaa moittia...
- Anonyymi
Kukaan nykyaikainen ihminen ei käytä pukua, jäänne jostain keskiajalta.
- Anonyymi
Sivistynyt ihminen ymmärtää että musta puku on hautajaisissa sopiva asu.
Trump näytti taas kuinka sivistymätön moukka on suurvallan johtaja.
- Anonyymi
Pukeutuminen osoittaa kunnioitusta vainajaa kohtaan.
Jos joku työskentelee haalarit päällä niin hänen parhaimpiinsa pukeutuminen voi olla siistit tummat vaatteet (myös tumman siniset).
mutta jos työsasu on sininen puku ja tulee tasan siinä samassa asussa hautajaisiin niin se osoittaa jo aika rajua kunnioituksen puutetta.
Sama juttu kun tätini hautajaisissa hänen poikansa oli mustissa farkuissa ja nahkatakissa, mielestäni olisi voinut vaikka lainata tumman puvun mutta kertoihan tuo farkut ja nahkatakki jotain kunnioituksesta äitiään kohtaan.
Toisaalta olen luvannut anopilleni (entiselle sellaiselle) että käyn kusemassa hänen haudalle, se osoittaa kuinka paljon arvostan häntä. - Anonyymi
Se on nyt vaan tyhmää ajatella, että pukeutumalla tietynlaisesti, muuttuisi kunnioittavaksi. Jos joku ei kunnioita jotain, ei se pukeutuminen sitä miksikään muutu. Ne säännöt ovat vain ihmisten tekemiä, ei siinä ole mistään kunnioituksesta ja suremisesta kyse. Joku voi surra ja kunnioittaa toista vaikka tuulipuvussa, mutta kun pitää näytellä muille mitästä tuulee.
- Anonyymi
Pointti on siinä että tietty pukeutuminen vaatii vaivannäköä ja miettimistä.
Jos menee kaikkialle työvaatteissa niin ei ole ajatellut asiaa ollenkaan ja näyttää kaikille että ei arvosta tapausta pätkääkään.
- Anonyymi
Ei osaa käyttäytyä edes kirkossa sivistyneesti. Sininen kulahtanut puku päällä, takki auki, istuu kuin oval roomissa kyynärpäät polvien päällä. On se todellinen moukka. Kuolisi pois.
- Anonyymi
No kohta se kuoleekin lyijymyrkytykseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803