uskossa puhutaan siitä että kaikki synnit ovat Anteeksi annettuja kun on turvaudut vain Jeesukseen . Mutta Miten käy kun esimerkiksi harrastetaan pedofiliaa eli käydään pienien lapsien kimppuun seksuaalisesti
Miten Jeesus suhtautuu tähän jos sitä vielä suojellaan uskon yhteisössä. Käytännössä pitäisi antaa anteeksi myös uhrien koko elämän kestävät
traumat. Voiko tätä kukaan järjellä selittää. Sairaus annetaan anteeksi. Voi hyvä tavaton.
Synnit anteeksi vai miten on?
7
68
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pyhän Hengen pilkka on anteeksiantamatonta. Tämä on kuitenkin hyvin arkipäiväistä ihmisen käytöstä. Jos joku puolustaa pedofiilejä niin se on juuri sitä. Jumalan pilkkaa
- AnonyymiUUSI
"uskossa puhutaan siitä että kaikki synnit ovat Anteeksi annettuja kun on turvaudut vain Jeesukseen"
Tuo on valhe. Tiedän yhden joka teki aika keljun tempun naapurilleen. Hän turvautui Jeesukseen, mutta yllätyksekseen naapuri ei silti ollut antanut anteeksi.
Eli ei Jeesuksella niitä syntejä oikeasti saa anteeksi. - AnonyymiUUSI
Raamatun pRiin!
- AnonyymiUUSI
piiiiiiiiRiin!
- AnonyymiUUSI
En lähtis katsomaan JS keikkaa
- AnonyymiUUSI
Synnit ei ole samanarvoisia.
- AnonyymiUUSI
Mitä tahansa saa tehdä Jeesuksen nimeen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861560
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769