Ateismiin?
Teismiin?
Voiko erittäin älykäs ihminen kääntyä teistiksi oltuaan ensin ateisti?
Voiko vajaaälyinen kääntyä ateistiksi oltuaan aiemmin teisti?
Ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä ja paremmin koulutettuja kuin teistit, mutta miten tuo menee esimerkiksi muslimeilla?
Onko poikkeuksia sääntöön ja mikä se sääntö on?
Paljonko älyä tarvitaan?
6
61
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuntuu aika erikoiselta tapaukselta, jos älykäs ateisti kääntyisi uskovaiseksi. Tietysti, jos on jo lapsena "rokotettu" uskonnolla. Joskus se ateismi onkin ollut vain nuoruuden kapinointia....
- AnonyymiUUSI
jos aivoista jää tunnepuoli jäljelle ja vasenpuoli on ihan kaput niin saattaa olla näin
- AnonyymiUUSI
Oikeasti älykäs ei usko ikinä höpönlöpöihin.
- AnonyymiUUSI
jos minulle 10 miljoonaa annat niin voin uskoa ateistina jumalaan , vai uskonko oikeasti 🤣
- AnonyymiUUSI
pienenä eräs sanoi että joku jääkiekonpelaaja oli kuollut kun joku oli lämmännyt niin lujaa että kiekko oli uponnut otsaan 🤔 jos tuo menee läpi niin menee jeesuskin 🤣
- AnonyymiUUSI
Vajainkin ihminen on Jumalalle rakas. Hän ei katso viisautta. Sillä Hänen tulevan valtakunnan lapsen haparoivakin kuuliaisuuden tuoma syvä kristinusko, on Isälle mieluisa. Viisaudellaan kerskuva lapsi, ei ole vielä valmis, Jumalan Pyhään valtakuntaan, sillä hänessä on vielä Luziferin ylpistynyttä itua, jolla on tapana kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769