Citroën kaappaa itselleen takaisin Suomen halvimman sähköauton paikan ja vieläpä reilulla erolla. Citroën ë-C3 You Limited on saatavilla 23 390 euron hinnasta alkaen.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/e7af2768-4b7a-431d-8725-a51198f12157
Suomen halvin sähköauto ei enää maksa paljon, hinta vain 23 390 euroa
6
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ostaa, koska kuulemma lattiassa on kiinni 40-50 tonnia, niin tossahan jää yli 20 k€ voitolle kun ostaa ton.
- Anonyymi
Sen on näköinen töttörökin.
- Anonyymi
Ilman akun esilämmitystä ja kylmälle herkkä LFP akkukemia on täysin järjetön hankinta viileään pohjoismaahan.
- Anonyymi
Tuo on ”halpa” koska kyseessä on paska romuauto. Ja vastaavia autoja on ennen myyty 12 tonnilla eli vain harhainen idiootti pitää tuota halpana.
- Anonyymi
Ja mielisairas laskukyvytön eliittiääliö voi pitää 23 tonnia maksavaa heikkolaatuista pikkuautoa miniakulla ja surkealla varustelulla edullisena autona.
- Anonyymi
Tuohan on täyspaska auto. Arvo on heti kymmenen tonnia kun ajat liikkeestä ulos. Eikä noita ranskan autoja hullukaan osta suomeen kun täällä on talvi. Paska laatu. Paskat tehot ja pskat varusteet ja todella paska hinta kruunaa kokonaisuuden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175