Kaksi kertaa F 35 tä nopeampi

Anonyymi-ap

22

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

F 35 on suuressa vaarassa joutua syöksykierteeseen, jos Mig-25 Foxbat lentää liian läheltä ohi !

• Anonyymi

Sen se voi tehdäkin, koska ei ”näe” häivekonetta ja lentelee ääliönä ohi!

• Anonyymi

Kaliningradista esim. Lontooseen lentää Mig-25 laivue alle puolessa tunnissa. Muualle Eurooppaan vielä nopeammin !

• Anonyymi

Eli on suuri vaara tarjolla Venäjälle, että kokonainen laivue venäläisiä lentäjiä lentää Lontoon tasolle ja loikkaa laskuvarjojen avulla länteen! Mitään ei ole enää tehtävissä nousun jälkeen estämään tekoa!

• Anonyymi

Nato on lyöty tässäkin. Miten yksi "kehitysmaa" yksinään kehittää paremmat laitteet kuin muut porukalla ? ? "Mä hämmästelen kauhiast ja ole kui klapilla päähä lyöty"

• Anonyymi

Nopeus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa! Heikko näkyvyys tutkassa on toinen ominaisuus! Käytäntö ratkaisee sen, mikä on tärkeää!

• Anonyymi

Mig.25 oli kone jota ei muille maille myyty. Yhden onnistui Nato kaappaamaan. Minkäpä asialle mahtaa, jos länsi tarvitsee Venäläisten tieto taitoa.

• Anonyymi

Ei ole 2 x nopeampi täydessä asekuormassa, vaan hitaampi. Lisätankitkin pudottavat nopeutta rajusti. Nuo vetävät täydellä vauhdilla ehkä minuutim.

• Anonyymi

Venäjähän on sotilaallinen Suurvalta. Näin asia on. Itse suunniteltuja ja valmistettuja riittää. "Länsimaa" Suomella ei yhtä ainutta !

• Anonyymi

Ai että kehitysmaaryssä joka ei osaa kasvattaa mansikoita vientiin osaisi tehdä lentokoneen jonka joku ostaisi älä viitsi naurattaa

• Anonyymi

Mitäs konetta Suomi on myynyt milloinkaan ? ? ? Saati edes itse suunniteltua autoa ? ?

• Anonyymi

Niin, täydellä teholla ja nopeudella muutaman minuutin ilo.
      Ihan turha kapistus sotatoimissa.

• Anonyymi

venäjän tappajilla se on sama viulu taas päällä

paljonkohan niitä meni tänäänkin taas

• Anonyymi

Trumpetti laittaa taasen uutta pakotella kellarissa hiipailijoitten niskaan

• Anonyymi

Anteeksi maalaisuuteni, mutta olisipa mahtavaa saada oppia ja lentää tuollaista konetta !

• Anonyymi

Entisessä Suomessa se olisikin ehkä ollut mahdollista ? Venäjä myi Suomelle koneita mitä ei edes liittolaisilleen ? ? ?

• Anonyymi

Suomalaiset veteraanithan kunnioitti Venäläisiä myös sotilaina. Näin asia oli . Nykypolvi on ehkä hairahtunut harhateille ?

• Anonyymi

Ei. Tuhlaat aikaasi.

• Anonyymi

Yksi Mig 25 vaatii säilytykseen suuren teollisuushallin. Suomen mittapuulla :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109