Lisäksi kone kantaa uskomattoman asekuorman. Mig Foxbat https://www.youtube.com/watch?v=qIKUaj_YRRA
Kaksi kertaa F 35 tä nopeampi
22
177
Vastaukset
- Anonyymi
F 35 on suuressa vaarassa joutua syöksykierteeseen, jos Mig-25 Foxbat lentää liian läheltä ohi !
- Anonyymi
Sen se voi tehdäkin, koska ei ”näe” häivekonetta ja lentelee ääliönä ohi!
- Anonyymi
Kaliningradista esim. Lontooseen lentää Mig-25 laivue alle puolessa tunnissa. Muualle Eurooppaan vielä nopeammin !
- Anonyymi
Eli on suuri vaara tarjolla Venäjälle, että kokonainen laivue venäläisiä lentäjiä lentää Lontoon tasolle ja loikkaa laskuvarjojen avulla länteen! Mitään ei ole enää tehtävissä nousun jälkeen estämään tekoa!
- Anonyymi
Nato on lyöty tässäkin. Miten yksi "kehitysmaa" yksinään kehittää paremmat laitteet kuin muut porukalla ? ? "Mä hämmästelen kauhiast ja ole kui klapilla päähä lyöty"
- Anonyymi
Nopeus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa! Heikko näkyvyys tutkassa on toinen ominaisuus! Käytäntö ratkaisee sen, mikä on tärkeää!
- Anonyymi
Mig.25 oli kone jota ei muille maille myyty. Yhden onnistui Nato kaappaamaan. Minkäpä asialle mahtaa, jos länsi tarvitsee Venäläisten tieto taitoa.
- Anonyymi
Ei ole 2 x nopeampi täydessä asekuormassa, vaan hitaampi. Lisätankitkin pudottavat nopeutta rajusti. Nuo vetävät täydellä vauhdilla ehkä minuutim.
- Anonyymi
Venäjähän on sotilaallinen Suurvalta. Näin asia on. Itse suunniteltuja ja valmistettuja riittää. "Länsimaa" Suomella ei yhtä ainutta !
- Anonyymi
Ai että kehitysmaaryssä joka ei osaa kasvattaa mansikoita vientiin osaisi tehdä lentokoneen jonka joku ostaisi älä viitsi naurattaa
- Anonyymi
Mitäs konetta Suomi on myynyt milloinkaan ? ? ? Saati edes itse suunniteltua autoa ? ?
- Anonyymi
Niin, täydellä teholla ja nopeudella muutaman minuutin ilo.
Ihan turha kapistus sotatoimissa. - Anonyymi
venäjän tappajilla se on sama viulu taas päällä
paljonkohan niitä meni tänäänkin taas- Anonyymi
Trumpetti laittaa taasen uutta pakotella kellarissa hiipailijoitten niskaan
- Anonyymi
Anteeksi maalaisuuteni, mutta olisipa mahtavaa saada oppia ja lentää tuollaista konetta !
- Anonyymi
Entisessä Suomessa se olisikin ehkä ollut mahdollista ? Venäjä myi Suomelle koneita mitä ei edes liittolaisilleen ? ? ?
- Anonyymi
Suomalaiset veteraanithan kunnioitti Venäläisiä myös sotilaina. Näin asia oli . Nykypolvi on ehkä hairahtunut harhateille ?
- Anonyymi
Ei. Tuhlaat aikaasi.
- Anonyymi
Yksi Mig 25 vaatii säilytykseen suuren teollisuushallin. Suomen mittapuulla :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863