https://m.youtube.com/watch?v=1BHIyuCcItU&pp=ygUkTWIgZXFjIGFra3Vrb2xodWsgdHV0a2ludGEgamEgdHVvbWlv
Kyllä sähköauton ostaminen on järkevää ja kannattavaa. Selkeää säästöä. Kymppitonnit palaa huh.
Mercedes EQC 5,5millin lommo ja akku vaihtoon, upeaa sähköistää liikennettä
9
105
Vastaukset
- Anonyymi
Akkutakuusta ei paljon hyötyä ole. Eikä vakuutus korvaa. Ai että sähköautoilu on halpaa
- Anonyymi
On kallista huh. En ostakkaan sähköautoa
- Anonyymi
Hurjat on hinnat huhhuh. Kammottava jytky. Sähköautoilun aika on mennyt.
- Anonyymi
Ei ihme, ettei sähköautojen kauppa käy.
- Anonyymi
Onneksi id.4:ssä on akuston alla tukeva alumiinilevy, joka on vaihdettavissa. Kustannus noin tonnin luokkaa. Elämä on valintoja.
- Anonyymi
Mutta edes rahalla ei saa akun esilämmitystä😂
- Anonyymi
Valintojahan ne ovat. Siksi ostin uuden bensa-Volkkarin. Ei tarvitsee varoa tuotakaan alumiinilevyä, eikä sähköauton lataushelvetistä kärsiä.
- Anonyymi
Onhan noissa sähköautojen akuissa hurjat määrät vikoja, vaikka ei kolauttaisi mihinkään.
- Anonyymi
Ekologista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195