https://m.youtube.com/watch?v=n3nD5VxDhug&pp=ygUeU2tvZGEgZW55YXEgYWtrdXZpYW4ga29yamF1c3Rh
Kannattaa kyllä varoa ostamasta sähköautoa. Nyt alkaa vihdoin totuus paljastua kaikille. Ilmastovouhotus onkin tehnyt valtavan kertakäyttökulttuurin johon huijataan ihmisiä mukaan kuten kaikkeen vihreeseen.
Skoda enyaq akkuvian korjausta, kyllä sähköautot on surkeita, koko ajan pajalla
6
105
Vastaukset
- Anonyymi
Skodaa varotaan muutenkin. Jäykkä taka akseli ja sisusta jenkemiä. Mutta sähköistä skodaa en ostaisi edes paatuneempana itäautoiljana.
- Anonyymi
Harmittaako ihan noin paljon, kun polttomoottoriset lelut jää pian historiaan! Nautin tuskastasi.
- Anonyymi
Sähköautot alkavat olla historiaa. Nyt kokkolan autohuolto on paljastanut totuuden sähköautoista ja valtavista korjauksista. Autoja tulee sisään ovista ja ikkunoista huh
- Anonyymi
Semmoisen 100tuhatta kilsaa nuo kestävät. Sitten alkaa ongelmat viimeistään. Akkutakuun jälkeen sähköautoa ei suositella enää ostettavaksi.
- Anonyymi
Skoda olisi jo virhe. Sähköinen skoda vielä isompi virhe. Ei ole tätä päivää.
- Anonyymi
Polttomoottori on edelleen paras.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195