Terveen järjen mukaan hengessä päihtyminen ei kuulu seurakuntaan.
Hengessä päihtyneet
19
92
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Raamatussa kehotetaan olemaan hengellisesti raitis eikä päihtynyt hengestä.
(2.Tim 4:5)- AnonyymiUUSI
Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella. Sillä
aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. Mutta
ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.
Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut. Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt. Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.
Koeta päästä pian tulemaan luokseni. Sillä tähän nykyiseen maailmaan rakastuneena jätti minut Deemas ja matkusti Tessalonikaan, Kreskes meni Galatiaan ja Tiitus Dalmatiaan. Luukas yksin on minun kanssani.
Ota Markus mukaasi ja tuo hänet tänne, sillä hän on minulle hyvin tarpeellinen palvelukseen. Mutta Tykikuksen minä olen lähettänyt Efesoon.
Tuo tullessasi päällysvaippa, jonka jätin Trooaaseen Karpuksen luo, ja kirjat, ennen kaikkea pergamentit.
Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan. Kavahda sinäkin häntä, sillä hän on kovin vastustanut meidän sanojamme.
Ensi kertaa puolustautuessani ei kukaan tullut avukseni, vaan kaikki jättivät minut; älköön sitä heille syyksi luettako. Mutta
Herra auttoi minua ja vahvisti minua, että sanan julistaminen minun kauttani tulisi täydelleen suoritetuksi, ja kaikki pakanat sen kuulisivat; ja minä pelastuin jalopeuran kidasta. Ja Herra on vapahtava minut kaikesta ilkivallasta ja pelastava minut taivaalliseen valtakuntaansa; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
Tervehdys Priskalle ja Akylaalle ja Onesiforuksen huonekunnalle. Erastus jäi Korinttoon, mutta Trofimuksen minä jätin Miletoon sairastamaan. Koeta päästä tulemaan ennen talvea.
Tervehdyksen lähettävät sinulle Eubulus ja Pudes ja Linus ja Klaudia ja kaikki veljet. Herra olkoon sinun henkesi kanssa. Armo olkoon teidän kanssanne.
(2Ti 4:1-22)
Hengessä --raitis-- on sanomallisesti raitis, ei päihtynyt- vaikka kirkkoisien käsikirjoihin ja opeta pakanallisuuden sanomaa- sekä käskyjä....
hengestä päihtynyt saarnaa ---korvausopin sanomaa-- täysin rinnoin ja taistelee ihmisoppien puolesta...
panetteluhenki- ei ole raitista, vaan päihtyneen sanoja
- AnonyymiUUSI
Ei täällä kukaan ole päihtynyt.
Ei päissään herjata eikä vain niin harjoiteta uskoa.- AnonyymiUUSI
Pakkovauvakastetut ovat päissään.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ihmiset tietää minkä suunnan uskovat janoavat hengessä juopumista.
Kannattaako mennä tällaisten pastorien käsien alle ?- AnonyymiUUSI
eläessään äitimuori oli työkaverin kutsumana luterilaisuuden hengen valtaamassa kirkossa.
Siinä työkaveri totesi, "tule ryyppäämään syntisi anteeksi".
maamoseni totesi, ---en-- tule varastamaan sinun maljaasi ja jäi pois-- ryyppäämisestä...
Työkaverin elämä jatkui tapansa mukaan, vaikka ryyppäsi syntejään anteeksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eläessään äitimuori oli työkaverin kutsumana luterilaisuuden hengen valtaamassa kirkossa.
Siinä työkaveri totesi, "tule ryyppäämään syntisi anteeksi".
maamoseni totesi, ---en-- tule varastamaan sinun maljaasi ja jäi pois-- ryyppäämisestä...
Työkaverin elämä jatkui tapansa mukaan, vaikka ryyppäsi syntejään anteeksi.siis- muori ei kuulunut mihinkään jäsenrekisterinpitäjän kirkkokuntaan, ei edes helluntalaisuuteen, eikä ryypiskellyt syntejään oppianteeksi- olalletaputusjuttuihin.
- AnonyymiUUSI
On nähty että niissä kaatojonoissa on 80% ....laisia.
Perustuu kokemukseen ja näkemiseen.
Hengestä voi juopua myös muutenkin kuin kaatamalla.
Näille hengestä juopuminen = hengillä täyttymistä.
Onneksi taivaassa ei ole tälläisiä hullutuksia ja hellutuksia. - AnonyymiUUSI
otahan lääkeesi aloittaja. Olet päihtynyt itse- koska kierrät kuin kissa kuumaa puuroa, väittäen, että Pyhän Hengen armolahja ei kuulu tähänpäivään.
Missä on sinun sinapinsiemen---uskosi? Jätitkö sen narikkaan jo aikaa sitten.
Mietihän Johanneksen Ilmestyskirjaa ja mitä siellä lukee.
Oletko Martti- Lutherisi kanssa samanmielinen, että Ilmestyskirjaa EI pidä laittaa Raamattuun....
Mutta, seurakunta- on Pyhän Hengen armolahjojen ohjaama- ja sitä mietin, kun adventismissakin vain Ellenillä oli profetoimisen armolahja..
ts. mihin se jäi senjälkeen?- AnonyymiUUSI
Tässäpä parempi ihminen, ou zeesus 🎯
- AnonyymiUUSI
Tiedättekö mikä on paras lääke lahkolaisille ?
- AnonyymiUUSI
Moni lahkolainen on entisessä elämässä ollut juovuksissa päihteistä.
Siinä touhussa on useampi aivosolu kuollut.
Nyt saa vertaistukea omasta kerhosta. - AnonyymiUUSI
Ei siinä juuri aviosoluja tarvita jos samoja herjoja herjaa.
- AnonyymiUUSI
Sinulla on ilmeisesti kriminaali ja päihdetausta ?
- AnonyymiUUSI
Känniset sätkii uskonnollisissa kokouksissa lavoilla...
- AnonyymiUUSI
Eräässä isossa tapahtumassa Helsingissä useita helluntaipastoreita tuli yhtäaikaa hengessä juopuneiksi. Meno oli sen mukaista.
Viekää se lahkonne Amerikan Babyloniin takaisin. - AnonyymiUUSI
Vallasta päihtyminen on hyvää. T: Ministeeri
- AnonyymiUUSI
Mihin tosiaan herjaaja, samojen herjojen herjaaja aivosoluja tarvitsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2572018- 961869
- 911403
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701100Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si131019Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38948- 47948
- 46912
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39885