Kaikkien Juutalaisten tulee muuttaa Israeliin Jumalan valloittamille alueille Lähi-idässä.
Mutta kun eivät ne muutakkaan.
Rakenteellinen rasismi Raamatussa?
6
66
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Parempi keskittyä Uuteen testamettiin kuin vatuloida vanhaa.
- AnonyymiUUSI
Osa puusilmäisistä teikäläisistä väittää että Juutalaiset olivat arkkitehtejä pyramidien ja temppelien suunnittelussa sekä Juutalaisella orjatyöllä ne rakennettiin.
Kyllä te olette aina olleet sekaisin!- AnonyymiUUSI
"Kaikkien Juutalaisten tulee muuttaa Israeliin Jumalan valloittamille alueille Lähi-idässä."???
Kyllä kai juutalaisilla on samanlainen oikeus asua missä haluavat, kuin suomalaisillakin. Tänne on viime aikoina ilmestynyt ihan ihme jengiä viime aikoina jotka puhuu ihan pehmoisia. Kuten että "ajetaan demonit pois Helsingistä vappumarssilla". Tai että "synti on rikos". Tällaisia kirjoittavilta on taatusti kuuppa ihan sekaisin.
Hyvä puoli niissä on kyllä se, että kun tavalliset uskovaiset ihmiset - sikäli kun heitä tänne eksyy - löytävät nuo tekstit, niin he eivät todellakaan halua olla missään tekemissä kyseisten hihhuleiden kanssa. Kuka sitä nyt itseään haluaisi tyhmentää...- AnonyymiUUSI
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Tänne on viime aikoina ilmestynyt ihan ihme jengiä viime aikoina jotka puhuu ihan pehmoisia. Kuten että "ajetaan demonit pois Helsingistä vappumarssilla". Tai että "synti on rikos". Tällaisia kirjoittavilta on taatusti kuuppa ihan sekaisin.
Hyvä puoli niissä on kyllä se, että kun tavalliset uskovaiset ihmiset - sikäli kun heitä tänne eksyy - löytävät nuo tekstit, niin he eivät todellakaan halua olla missään tekemissä kyseisten hihhuleiden kanssa. Kuka sitä nyt itseään haluaisi tyhmentää..."Tai että "synti on rikos". "
No synti on aika usein myös rikos, esim. murha, varkaus! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Tai että "synti on rikos". "
No synti on aika usein myös rikos, esim. murha, varkaus!Tietenkin murhan ja tappamisen käsite lieventynyt kun sotarikokset eivät enää ole sotarikoksia, vaan median valheita. Eikä pommituksissa tapeta ketään, vaan siviilit kuolevat kun vihollinen itse ne tappaa. Katsotaan vain vierestä että jopa helppo nakki käydä sotaa kun ei tarvitse ketään tappaa, vaan tappavat itse itsensä. Vielä ilkeävät syyttää siitä toisia.
Kyllä moraali on nykyisin enemmän kun outoa.
Ei synnillä kannata elämöidä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2602117- 961889
- 911403
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701110Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141048Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39971Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46961- 47948
- 46912
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39895