Nyt äkkiä pääkaupunkiin ruoka-apua!

Anonyymi-ap

Olen tiennyt, että pääkaupunkiseutu on hintavaa aluetta. Nyt kuitenkin ihmispolot jo kuihtuvat nälkäänsä!
https://yle.fi/a/74-20157923

>simiti<

8

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

uutisissa muumi, mummi-laakson tarinat mikä pelottavin hahmo, joku pikkuveli sanoi että mörkö se, itseni mielestä Wizard , velho, kuin joku kkk Grand Wirard.

• Anonyymi

kaksi härkää olisi tapettava jotta yksi ihmimnen saa tarpeeksi uokaa...

mutta on ik vaativaa lajia kun yrittäisin auttaa nuoria naisia masennuksesakin, joku pwlijurrtukin niin.

tuollaisessa kun jos wei itsekään tiedä eivätkä tytötkään oikein tiedä mitä hauaisiniiin

• Anonyymi

Nyt on liioittelun tuntua! Vai että oikein 2 härkää yhdelle ihmiselle. Yksi riittäköön, ei nyt mennä kohtuuttomiin.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on liioittelun tuntua! Vai että oikein 2 härkää yhdelle ihmiselle. Yksi riittäköön, ei nyt mennä kohtuuttomiin.

>simiti<

Sulla ehti soosit laskea mr simiti aka palstasetä? Joku syy tuohon kirjainten pomppimiseen on oltava

• Anonyymi

juv ' rpcl,isoollo rpllotyyäoööe Sa,,u Jagar O dpm'
      t meesd öpce

Aanny Hagar,,,, syisujjehabu biowa twnoi '

• Anonyymi

itsellä niin seillaiset silmäsuojat päässä silmillä silmälwikkauksessa, wn näw hoitajien naamojakaan ollwnkaan...

Heayvy Rock joku Sammy Hagar niin jooh

• Anonyymi

Muistan jonkin ug-räppikappaleen mikä oli kuvattu Helsingissä. Oli mahdollisesti mustavalkoinen video. Siinä joku vanha pummi pyydysti lokin omin käsin. Varmaan söi sen myöhemmin. Kodittomuus laihduttaa sillä ruoan lisäksi joutuu palelemaan parkkihalleissa ja jos oikein hyvin käy niin voi päästä jopa kerrostalon rappuun lämmittelemään. Kylmyys vie energiaa jolloin ihminen laihtuu.

• Anonyymi

Siellähän on niitä ylihyökkääviä jäätelölokkeja joten siitä vaan pyydystämään niitä ruoaksi. On moraalisesti oikein ja lokkikannan säilymisen (sekä samalla tulevien lokkien pyydystämisen) kannalta että antaa niiden kuitenkin ensin pesiä ja kasvattaa poikasensa ennen kuin ryhtyy lihansyöntiin alku- ja keskikesän jälkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe