Espanjan sähkökatkojen oikea syy selvisi

Anonyymi-ap

Liikaa sähköautoja pikalatauksessa, sulakkeet kärähti

11

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kannattaisiko sinun kertoa tuo espanjalaisille, he kun vielä tutkivat asiaa? Mistä sait tuon datan, johon analyysisi perustuu?

• Anonyymi

En ikinä osta sähköautoja vaikka katkos ei niiden latauksesta johtuisikaan.

• Anonyymi

Se on aikamme kusetus

• Anonyymi

Sähkökatkokset rajautuvat normaalisti sen verkon alueelle missä ne tapahtuvat. Nyt vaikuttaa laajasti espanjassa, portugalissa ja ranskassakin jollain alueella. Tulee mieleen helsingin sähkökatkos vuodelta 2003, jolloin samanaikaisesti helsingin sähköverkon vian lisäksi sähkökatkoksia oli naapurikuntien alueilla eri verkoissa. En tiedä onko tuota vieläkään kyetty selittämään, että mita oikein tapahtui.

• Anonyymi

Ja jos joku vielä muistaa niin erikoisempia sähkökatkoksia oli vuoden 2003 loppukesällä ja alkusyksyllä maailmalla enemmänkin. Itse muistan usa n itärannikon sähkökatkoksen, joka ulottui eteläiseen itäideen kanadaan. Lontoon suuri sähkökatkos tapahtui melko pian helsingin katkoksen jälkeen ja suuri sähkökatkos oli myös tanskassa ja eteläisessä ruotsissa. Ja koko italiassakin katkesivat sähköt samoihin aikoihin. Muitakin laajoja sähkökatkoksia ilmeisesti oli, mutta näistä mainituista sain tiedon mediauutisina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos joku vielä muistaa niin erikoisempia sähkökatkoksia oli vuoden 2003 loppukesällä ja alkusyksyllä maailmalla enemmänkin. Itse muistan usa n itärannikon sähkökatkoksen, joka ulottui eteläiseen itäideen kanadaan. Lontoon suuri sähkökatkos tapahtui melko pian helsingin katkoksen jälkeen ja suuri sähkökatkos oli myös tanskassa ja eteläisessä ruotsissa. Ja koko italiassakin katkesivat sähköt samoihin aikoihin. Muitakin laajoja sähkökatkoksia ilmeisesti oli, mutta näistä mainituista sain tiedon mediauutisina.

New york, helsinki, lontoo kymmenen päivän sisällä. Merkki jumalaltako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku teistä saattaa muistaa vielä, että tuohon Helsingin sähkökatkokseen liittyi muitakin outoja ja erikoisia piirteitä. Radiolähetys katkesi juuri kun YLE:n 20.30 uutiset olisivat alkaneet ja seuraavana päivänä jommassa kummassa iltapäivälehdessä oli selityksenä se, että varavoiman varavoimageneraattorikin oli pettänyt. Kolmosen 19.00 uutisissa mainittiin myös ohimennen ilman mitään selityksiä “magneettikentästä”, joka olisi ollut sähköverkosta riippumattomien laitteiden sähköhäiriöiden takana.

• Anonyymi

Teslat imivät virrat Espanjassa...muskin kirous jatkuu.

• Anonyymi

Sähköautojen lataus pitää lailla kieltää!

• Anonyymi

Sähköautoaika tulee oleen pelkkää sähkökatkoa 😭😭😭😭

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2642
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      65
      2586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2310
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1599
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1462
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1260
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe