Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Joh 14:6
VAIN JEESUKSEN KRISTUKSEN KAUTTA VOI PELASTUA
12
248
Vastaukset
- Anonyymi
Jesus sanoi hänelle: minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kenkään tule Isän tykö, vaan minun kauttani.
- Anonyymi
Jesus svarade honom: "Jag är vägen och sanningen och livet; ingen kommer till Fadern utom genom mig.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesus svarade honom: "Jag är vägen och sanningen och livet; ingen kommer till Fadern utom genom mig.”
Jesus saith unto him, I am the way, the truth, and the life: no man cometh unto the Father, but by me.
- Anonyymi
Aamen!
”Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.”
1 Kor 3:11- Anonyymi
Niin on ja niin on oleva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on uskonnon vapaus ja maalliset lait,joita jokaisen pitää noudattaa!
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Laki on hyvä ja tarpeen, mutta VAIN Jeesus voi syntisen pelastaa.
Onko Jeesus saanut sinut pelastaa? - Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Jep
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan kysymys, etteikö lakeja olisi tärkeää noudattaa. Emmehän me anarkiassa kuitenkaan elä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei olekaan kysymys, etteikö lakeja olisi tärkeää noudattaa. Emmehän me anarkiassa kuitenkaan elä.
Just noin on asian laita ja siihen on tyytyminen.
- Anonyymi00009
Kyllä!
Muistakaa nuo tarinat kun jäihin putoatte. Ette huda apua ja siten häpäise epäjumalaanne vaan odotatte rauhassa jeesusta pelastamaan. Itse jätän uskonharhaisen avantoon ja seuraan sivusta jeesuksen suorittamia pelastustoimia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1021534Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2181012- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 8749
- 65736