Kiropraktikko säädön jälkeen kivut

Anonyymi-ap

Kävin kiropraktikolla satunnaisten niskavaivojen takia. Kiropraktikko sanoi, että toinen jalka lyhyempi 1cm ja sääti siis ilmeisesti si-niveltä ja sanoi hoidon jälkeen, että jalka enää 4mm lyhyempi. Naksautteli siis kunnolla. Säädön jälkeen ollut alaselkä jumisempi, lonkissa tuntemuksia, hiukan lapaluiden alla ja tuntuu, että ei kaikki säädöt ole nyt kohdillaan. Aikaisemmin ei kummoisia selkäongelmia ollut kun tuo satunnainen niskajäykkyys enkä olisi antanut säätöjä tehdä jos olisin enemmän tiennyt asiasta. Voiko asialle tehdä jotain tai voiko säätöä tehdä ns alkutilanteeseen vai parantaako keho itse itsensä?

6

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiropraktikko sääti ristiluu oikealla puolella
      L5
      T6
      T2
      Yläkaula ja keskikaula

• Anonyymi

Hoito on tavallisesti kivutonta, ellei käsiteltävä alue ole kovin tulehtunut.

• Anonyymi

Onkohon sulla nyt sitten hoidon johdosta kehossa tulehdus?

• Anonyymi

Itse hoito ei tuntunut kivulta vaan sen jälkeen on kolotuksia. "Hoidosta" 5pv.

• Anonyymi

Hoitaessaan kiropraktikko kohdistaa käsillään hoidettavaan kohtaan painetta. Jotkut kokevat tämän paineen tunteen epämiellyttävänä, toiset eivät. Silloin kun käsitellään jo valmiiksi kipeitä kehon alueita, saattaa käsittelyä seurata tilapäistä ”käsittelyarkuutta”. Tämä menee tyypillisesti ohi seuraavien päivien kuluessa.

• Anonyymi

13.5 operaatiosta nyt noin 3 viikkoa ja olen käynyt sen jälkeen kalevalaisella jäsenkorjaajalla ja selkäterapeutti/hierojalla. Alaselkä edelleen jumisen oloinen ja yläselässä tuntemuksia. Säädön tehneeseen kiropraktikkoon olen ollut yhteydessä ja hän ei näytä ottavan vastuuta säädöistä. Ei halua, että menisin hänelle uudestaan vaan sanoo, että käy toisella. Kyselin jos saisi dokumenttia säädöistä jne, mutta siitä pitäisi maksaa 100e. Käynnistä hän palautti puolet rahoista, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä kun selkä on tässä kunnossa. Mitä tässä pitäisi tehdä? . Olen ihan loppu tämän asian kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      40
      5291
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      399
      4551
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3829
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      148
      3066
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      13
      2520
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2068
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1992
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      123
      1910
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1469
    Aihe