Kristityt luulevat kuulevansa Jumalan puhetta raamatimusta

Anonyymi-ap

Se on vain omaa aivotoimintaa lukiessanne Raamattua, te höppänät.

19

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raamatimusta 😹👍

• Anonyymi

Raamen

• Anonyymi

Aivotoimintaahan kaikki ajatteleminenkin on.
      Jos puhtaalla sydämellä raamattua tutkii viisaus lisääntyy.
      Raamattu on täydellinen, jos Pyhä Henki sitä avaa.

• Anonyymi

Itse yritätte poimia sopivat kirjoitukset sillisalaatista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse yritätte poimia sopivat kirjoitukset sillisalaatista.

Sillisalaatista ei löydy kirjoituksia, ei sopivia eikä sopimattomiakaan. Siinä on vain silliä ja salaatteja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillisalaatista ei löydy kirjoituksia, ei sopivia eikä sopimattomiakaan. Siinä on vain silliä ja salaatteja!

Kymmenien esinahattomien miesten nahkasallaatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmenien esinahattomien miesten nahkasallaatti.

66 kirjailijaa?
        66 esinahkaa?

• Anonyymi

Room.15:
      4. Kaikki, mitä on ennalta kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.

Kommentaari Novum.
      4. Koko Vt on kirjoitettu meille opetukseksi (2 Tim 3:16). Tutkimalla kirjoituksia ja omaksumalla niiden sanoman saamme kärsivällisyyttä."Lohdutus (paraklēsis)", 'rohkaisu, kehotus'. Tämäkin johtaa hengelliseen kasvuun, itsensä kieltämiseen ja kristittyjen väliseen sopusointuun. Kärsivällisyyttä tarvitsevat ne, joiden tulee kantaa heikkojen vajavaisuuksia. Ei riitä, että joskus silloin tällöin ojennamme auttavan käden. Meidän tulee kantaa taakkaa niin kauan kuin se on olemassa. Uusia tilaisuuksia kantamiseen syntyy alituiseen.

• Anonyymi

Tulkintoja tulkintoja, papit tulkitsevat kirjoitukset ohjeittensa mukaisesti.

• Anonyymi

Paavali:

"Nainen vaietkoon seurakunnissa sillä mies on vaimon pää siinä missä seurakunta on miehen pää"

• Anonyymi

2.Piet.1:
      16. Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
      Matt. 17:1; Joh. 1:14; 1Kor. 1:17; 1Kor. 2:1
      17. Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
      Matt. 3:17; Matt. 17:5
      18. Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella.
      19. Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.
      Ps. 119:105; Ilm. 22:16
      20. Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
      21. sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
      2Tim. 3:16; 1Piet. 1:11

• Anonyymi

Kuukautisvuotoisten naisten istuinsijat ovat saastaisia jonkin aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukautisvuotoisten naisten istuinsijat ovat saastaisia jonkin aikaa.

Kyllä onkin faktaa, sillä jos kuukautisten aikaan nainen istuu ilman suojia vaikka kivellä tai muulla istuinsijalla, niin vuotohan leviää kivelle ja saastuttaa kiven joksikin ajaksi kuumassa ilmastossa. Tosin ei sillä ole merkitystä ihmisen sielun pelastumisen suhteen, mutta yhteisön hygieniastakin pidetään Raamatun opetuksissa huolta. Raamatussa on siis ihan faktaa, jos lukiessaan hivenenkin käyttää järkeä miettiessään, mitä siellä opetetaan vaikka nyt hygieniasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä onkin faktaa, sillä jos kuukautisten aikaan nainen istuu ilman suojia vaikka kivellä tai muulla istuinsijalla, niin vuotohan leviää kivelle ja saastuttaa kiven joksikin ajaksi kuumassa ilmastossa. Tosin ei sillä ole merkitystä ihmisen sielun pelastumisen suhteen, mutta yhteisön hygieniastakin pidetään Raamatun opetuksissa huolta. Raamatussa on siis ihan faktaa, jos lukiessaan hivenenkin käyttää järkeä miettiessään, mitä siellä opetetaan vaikka nyt hygieniasta.

Saastaisuus tarkoittaa myös henkisyyttä veressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saastaisuus tarkoittaa myös henkisyyttä veressä.

Lilith ja Eva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lilith ja Eva

Lilith muuntautuu käärmeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lilith muuntautuu käärmeeksi.

Juutalaisten salaiset kertomukset.

• Jumala puhuu sanassa kautta ei ole mikää, aivotoiminnan tulosta tyhjän päivästä väitettä jost eivä tiedä mitään.

• Anonyymi

Hörönköröm möö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      875
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      57
      734
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      643
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      641
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      637
    Aihe