En jaksa kohta enää. Jätän kohta "projektin" kesken ja menen tekemään jotain perusduunia. Ehkä minun pitäisi vain luovuttaa. Voi kumpa joku olisi halaamassa. Koko ajan vain puhelimen välityksellä käydään kuulumiset.
Ketään ei kiinnosta
69
525
Vastaukset
- Anonyymi
Samma här.
T. Ymmärtäjä nainen, S- Anonyymi
Ja jatkoa.
Halasin häntä tärkeää ymmärrettävää kerran, mutta en ole varma saisiko sitä tehdä enää. Ei hän kyllä pois mennyt vain ojensi kohti. En olisi halunnut päästää ollenkaan irti.
Nukahdin aamulla aikaisin uudelleen tänään ja näin ihanaa unta. Unessa puhuimme tunnin puhelimessa muuten vain, en silti saanut oikein sanottua kaikkea mitä piti. Ikäänkuin hengailimme puhelimessa.
Sitten yhtäkkiä en pystynyt soittamaan hänelle enää vaan hän ikäänkuin hävisi..
Sitten lopulta olimme kaksin ja juttelimme ihania. Hän halusi että puen hänet.. Hän makasi sängyllä. Otin häntä pohkeesta kiinni kuten joskus olen kevyesti tehnyt aiemminkin.
Ne puheet tuntuivat syvällä rinnssa ja vatsanpohjassa ihanasti. Hän lopulta odotti minua sängyllä vähissä vaatteissa. Ei tarvinnutkaan pukea. 🤭😏 Hän sanoi "vielä ei ole tapahtunut mitään.."
Minä :"niin vielä..,mutta se ei puoleltani vaadi paljoa.."
Se sama tunne kehossa oli herätessä ja purskahdin itkuun. Miksi minun pitää häntä tällä tavoin rakastaa. 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkoa.
Halasin häntä tärkeää ymmärrettävää kerran, mutta en ole varma saisiko sitä tehdä enää. Ei hän kyllä pois mennyt vain ojensi kohti. En olisi halunnut päästää ollenkaan irti.
Nukahdin aamulla aikaisin uudelleen tänään ja näin ihanaa unta. Unessa puhuimme tunnin puhelimessa muuten vain, en silti saanut oikein sanottua kaikkea mitä piti. Ikäänkuin hengailimme puhelimessa.
Sitten lopulta olimme kaksin ja juttelimme ihania. Hän halusi että puen hänet.. Hän makasi sängyllä. Otin häntä pohkeesta kiinni kuten joskus olen kevyesti tehnyt aiemminkin.
Ne puheet tuntuivat syvällä rinnssa ja vatsanpohjassa ihanasti. Hän lopulta odotti minua sängyllä vähissä vaatteissa. Ei tarvinnutkaan pukea. 🤭😏 Hän sanoi "vielä ei ole tapahtunut mitään.."
Se sama tunne kehossa oli herätessä ja purskahdin itkuun. Miksi minun pitää häntä tällä tavoin rakastaa. 😔Älä suotta itke ei ole mitään syytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suotta itke ei ole mitään syytä
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin lähteä huomenna halaamaan häntä vartavasten, jos hän ehtisi edes halata. Hyvä kun ehtii edes syödä joskus. Hän välittää minusta ja minä hänestä. Sen vaan tuntee ja tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai syytä ole, mutta toinen on saavuttamattomissa.. Vai onko?
- Anonyymi
Kiitos ❤️ Joku toinen ehti vastaamaan. *ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️ Joku toinen ehti vastaamaan. *ap.
Itse tekisin mitä vaan että saisin viettää aikaa hänen kanssaan. Ei hän ehdi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tekisin mitä vaan että saisin viettää aikaa hänen kanssaan. Ei hän ehdi!
Mä en ole sun kaipaamasi henkilö! Mulla on ystävä, joka on v*** masentunut eikä jaksa mun juttuja. En mä tiedä, olen niin väsynyt tähän taistelemiseen. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole sun kaipaamasi henkilö! Mulla on ystävä, joka on v*** masentunut eikä jaksa mun juttuja. En mä tiedä, olen niin väsynyt tähän taistelemiseen. :/
Ei sun tarvi olla, kerroin vain tuntemuksiani.
Oletko sä pyytäny tai hakenut apua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä pyytäny tai hakenut apua?Siis yrittänyt tarjota esim. tälle ystävällesi apua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkoa.
Se sama tunne kehossa oli herätessä ja purskahdin itkuun. Miksi minun pitää häntä tällä tavoin rakastaa. 😔Just siks et se ihminen tietäisi olevansa edes hetkittäin rakastettu kun maailma kolhii niin kovin välillä ,🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä pyytäny tai hakenut apua?Käyn yhdessä ryhmässä. Yritän tulla yksinäisyyteni kanssa toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just siks et se ihminen tietäisi olevansa edes hetkittäin rakastettu kun maailma kolhii niin kovin välillä ,🥺
Tottakai tuen. 🩷
- Anonyymi
Ei s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei s
Joo ehkä eri s. Täällä on kymmenen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn yhdessä ryhmässä. Yritän tulla yksinäisyyteni kanssa toimeen.
Laukaan hirvimiesten maalina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukaan hirvimiesten maalina?
Onko sinulla pulipäinen pieni poika useinkin tällaisia fantasioita, että joku olisi kylänmiesten lynkkauksen kohteena? Mikä öisin joko lämpimänä tai kuumana pitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla pulipäinen pieni poika useinkin tällaisia fantasioita, että joku olisi kylänmiesten lynkkauksen kohteena? Mikä öisin joko lämpimänä tai kuumana pitää
Ja tämän digijäljen voi vahvistaa jos siltä tuntuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkoa.
Se sama tunne kehossa oli herätessä ja purskahdin itkuun. Miksi minun pitää häntä tällä tavoin rakastaa. 😔Oletko aloittajasetä jäänyt pienenä äidin rakkautta vaille kun haet naisia esittämällä näitä äärimmäisiä tunne-elämyksiä? Aina pitäisi itkeä ja murehtia perääsi. Kertoo vähän kaverien kuupan tilasta jos esim tällainen hubbabubba resonoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittajasetä jäänyt pienenä äidin rakkautta vaille kun haet naisia esittämällä näitä äärimmäisiä tunne-elämyksiä? Aina pitäisi itkeä ja murehtia perääsi. Kertoo vähän kaverien kuupan tilasta jos esim tällainen hubbabubba resonoi
Palstasetäsedän ns digiallekirjoitus oli tällä kertaa ymmärtäjänainen S. Ja seuraavaksi karjalaisia itkuvirsiä🥱
- Anonyymi
No minä en kilpaile tai yritä saada muilta mitään, vaan jotkut yritti ilmeisesti täältä painostaa ja taisivat hävitä.
- Anonyymi
Okei, en ihan ymmärrä mutta selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, en ihan ymmärrä mutta selvä.
Sinä taidat olla se täysin tuuliajolla purjehtiva lukija, joka saa n tosin uutta johtolankaa per päivä aloittajaäijän selostuksista. Näitä nk visioita tuntuu leimaavan ns kriisikeskeisyys🤔
- Anonyymi
Eli ihan riittää omiin juttuihin että on oma itsensä.
- Anonyymi
No yleensä. Sillä hyvä mennä.
- Anonyymi
Mitä projekteja palstasedällä kokopäivätoimitrollauksen lisäksi mahtaa olla???
- Anonyymi
Älä jaksa.
- Anonyymi
Gubbe ite💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa.
Miksei hän saisi jaksaa- onko se sinun jaksamisesta pois? Sivusta spillin the tea
- Anonyymi
Joo......
https://m.youtube.com/watch?v=F75d01l5AxM&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD- Anonyymi
Näitä ei sais availla kun sen perusteel henkilöllisyys voi selvitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä ei sais availla kun sen perusteel henkilöllisyys voi selvitä.
Ei muuta ku klikkailemaan linkkejä auki. Taidat olla aloittajaäijä heruttelemassa tyhmiä vipuun
- Anonyymi
Mikä tää teidän projekti oikein on?
Yxi S- Anonyymi
Gubetus. Emojimielikuvituskirsin kaa välilehdellä 👩🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta mikä? Kuulumiset käydään puhelimitse. Oletko ehdottanut tapaamista? Olet nähtävästi kuulumiset kertonut koska ketään ei kiinnosta?
- Anonyymi
Olen ehdottanut. Olen kaiken aikaa väsynyt taistelemiseen ihmisten kanssa, etten jaksa iloita enkä pitää yhteyksiä kivoihin ihmisiin. Tosi raskasta. Ei se mitään...Häippäsen täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ehdottanut. Olen kaiken aikaa väsynyt taistelemiseen ihmisten kanssa, etten jaksa iloita enkä pitää yhteyksiä kivoihin ihmisiin. Tosi raskasta. Ei se mitään...Häippäsen täältä.
Aijaa. Sua pitää sitten pyytää ulos. Ehkä sua ei uskalla pyytää, kun olet aina kiireisen oloinen.. 😔 Ehkä vaikutat siltä että sua ei kiinnosta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Sua pitää sitten pyytää ulos. Ehkä sua ei uskalla pyytää, kun olet aina kiireisen oloinen.. 😔 Ehkä vaikutat siltä että sua ei kiinnosta..
Ja se tekee tuohon sen paradoksin.. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahkaat ihmisen kanssa ja sen takia vietä aikaa mukavien ihmisen kanssa koska joku muu on ylitse heidän joka ei välitä susta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahkaat ihmisen kanssa ja sen takia vietä aikaa mukavien ihmisen kanssa koska joku muu on ylitse heidän joka ei välitä susta
Oletko varma ettei välitä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, välittää ehkä enemmän alkosta ja on rakastanut omiin traumoihinsa ja lippuviinapulloonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma ettei välitä 🤔
En tiedä mutta jos tämä taistelu ihmisen kanssa aiheuttaa sen ettei jaksa pitää mukavien ihmisten kanssa yhteyttä niin ajattelin että kannattaako taistella kun se vaikuttaa muihin ihmissuhteisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, välittää ehkä enemmän alkosta ja on rakastanut omiin traumoihinsa ja lippuviinapulloonsa.
Nyt ei tainnut ollut puhe alkolistista olenkaan.
Mut toi ettei Suomessa näy herkkyys muuten
kuin viinan kera on sitkeä luulo ja valitettavasti joidenkin tapakin. Mutta se ei silti päde joka kerta.
Tai joka tilanteessa vaikka AP tilanne siltä vähän kuulostaakin. Ruutujen taa et nää jos et oo tavannut .
Niin et tiedä kun pienen siivun ihmisestä .
Sivusta ... (Nähny liikaakin päidekuntoutujia joskus vuosia sitten) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aha. En halua tietää millasia nää muut sun ystävät on jos tollanen ihminen on tärkeämpi kuin sun ystävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei tainnut ollut puhe alkolistista olenkaan.
Mut toi ettei Suomessa näy herkkyys muuten
kuin viinan kera on sitkeä luulo ja valitettavasti joidenkin tapakin. Mutta se ei silti päde joka kerta.
Tai joka tilanteessa vaikka AP tilanne siltä vähän kuulostaakin. Ruutujen taa et nää jos et oo tavannut .
Niin et tiedä kun pienen siivun ihmisestä .
Sivusta ... (Nähny liikaakin päidekuntoutujia joskus vuosia sitten)Minunkin tulisi tietää jotain päihdekuntoutujista, mutta sitten kun päihdekäyttäjä on ystävä + masentunut, niin on vaikeampi homma. (*ap)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin tulisi tietää jotain päihdekuntoutujista, mutta sitten kun päihdekäyttäjä on ystävä masentunut, niin on vaikeampi homma. (*ap)
Onko teillä yhteisiä NA-kokouksia tämän ystäväsi kanssa, aloittajasetä?
- Anonyymi
Siitä vaan
- Anonyymi
Kannattaa lukea ensin mistä edes kyse
- Anonyymi
Eli projektina ihminen...
- Anonyymi
Kyllä näin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on!
Sempä takia tää ihminen on pyytänyt turvaa,koska kiusaaminen ja satuttaminen on niin julmaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sempä takia tää ihminen on pyytänyt turvaa,koska kiusaaminen ja satuttaminen on niin julmaa!
Sitä se todellakin on ollut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko palstasetä hakenut sitä turvaa turva_alan ammattilaisilta? Ei sekään välttämättä vaivaa maksa, riippuu
- Anonyymi
Haluatko briljeerata vielä kerran näissä palstasedän aloituksissa ja jakaa tätä ääri oik.. mmäistä viisauttasi?
- Anonyymi
Minä olen ihastunut yhteen samanikäiseen mieheen kuin itse olen. Paljon minua nuorempi henkilö ei kiinnosta minua millään tavalla, enkä voi auttaa häntä koskaan!
- Anonyymi
Mukavaa palstasetä, että jaksat pitää näitä eri kerrontoja yllä, niin näillä kärpäsillä on jotain missä surrata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa palstasetä, että jaksat pitää näitä eri kerrontoja yllä, niin näillä kärpäsillä on jotain missä surrata.
Vireeniveli- ekkai ny vaan taa ala
- Anonyymi
Se olisikin jotain, joku perusduuni, duunit vähenee ei se kivaa ole, mutta ei sen ulkopuolelle työttömänäkään.
- Anonyymi
Työttömyys on niin syvältä.
Kauanko ne teidän projektit kestää? Mun mielestä sä oot puhunu tosta projektista jo pitkään.
Mä ite en jaksa pitkiä projekteja, korkeintaan vuosi. Sitten väliin perusduunia. Voisin kuvitella tekeväni vaikka jotain tuotekehitystäkin. Kunhan vaan välillä sais lepuuttaa aivoja. Ja se on hyväkin pysyä ihan perusteissa kiinni. Siinä ihan tehdessä saa monta hyvää ideaa, kun taas jossain "piirustuslaudan" ääressä ei välttämättä saa mitään aikaseksi.- Anonyymi
2 vuotta kohta kestänyt opiskelua. Olen käynyt palkattomissa harjoitteluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sussa taitaa olla joku vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika tässä aloittajaäijässä olisi ja miten muuten nämä sinun ura_asiat proffan paperit kourassa ihan just?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissain oppilaitoksissa harjoittelut on palkattomia usein myös sielläpäin mistä sait kenkää. Ja joku hilipanpippaviikkojen järjestämisen könttäsumma on täysin mitään työmäärään nähden. Tuli vaan mieleen tästä mittelöstä guben kanssa
Anonyymi kirjoitti:
Ai tää oli opiskelua. No mäkin opiskelin kasvatustieteissä perusopinnot. Ei pitkäjänteisyys riittänyt hakeen jatkoon. Koitan taas tammikuussa. Se ois vuosi, sen just ja just ja vielä kerran just jaksaa. Sitten oisin amiksen ope. Kaks vuotta on tosi pitkä aika. Siinä ois jo jaksamista, mutta useemmilla on kyllä parempi keskityskyky kun mulla. Palkaton harjoittelu on tietenki ikävä ja varsinkin jos työnantaja saa siitä tuloo. Toisaalta taas niin ku opetus alalla, niin ei opetusharjoittelusta palkkaa vois maksa. Nythän se poistu aikuisopintotukikin, varmaan monella vaikeutuu opintojen rahoitus.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ai tää oli opiskelua. No mäkin opiskelin kasvatustieteissä perusopinnot. Ei pitkäjänteisyys riittänyt hakeen jatkoon. Koitan taas tammikuussa. Se ois vuosi, sen just ja just ja vielä kerran just jaksaa. Sitten oisin amiksen ope. Kaks vuotta on tosi pitkä aika. Siinä ois jo jaksamista, mutta useemmilla on kyllä parempi keskityskyky kun mulla. Palkaton harjoittelu on tietenki ikävä ja varsinkin jos työnantaja saa siitä tuloo. Toisaalta taas niin ku opetus alalla, niin ei opetusharjoittelusta palkkaa vois maksa. Nythän se poistu aikuisopintotukikin, varmaan monella vaikeutuu opintojen rahoitus.
No niimpä. Täytyy tehdä töitä opiskelun ohessa. Valmistuminen venyy. Kaksi vuotta olen jaksanut vetää yhtä soittoa. Rahasta ja jaksamisesta on kyse. 4. harkan jälkeen (amk) voi pyytää palkkaa. Tsemppiä hakuihin!
- Anonyymi
Voin syöttää sulle vähän hedelmiä, lukea runoja ennen nukkumaanmenoa, silitellä kunnes nukahdat, kertoa mistä susta tykkään ja miettiö huomiselle paikan, jossa voidaan olla sydän sydäntä vasten ja käärme kissaa vasten oikein mukavasti.
- Anonyymi
joo noi projektit on ihan hupun puppua. 😆 suosittelen että juokset. ja kauas. noist xD
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700