Sampo tällä Krevinkoti tahallaan taklata minua ruoka juonossa ja ne hoitajat sano että ei saa laitta nettiin Krevinkoti sana tai nimiä.
Mutta mina laittan ne joka tapauksessa sen takia kun.
1 Sampo on niin röyhkeä että hän sanoi että ei hän minä edes koskenut sinun niin sen takia kun sampo on noin röyhkeä niin laittan hänen nimi sihen nettiin.
2 hoitajat ei tee mitän asialle ainoastan sanovat kiltisti Sampolle että:
Voisitko olla kiltti ja jättä muille tila.
3 hoitaja on sittä mielttä että se on minun vika kun Sampo minua taklata eli hoitajat sanovat minulle vihaisena että:
Nyt Thomas menet huoneeni rauhoittumaan.
4 hoitajat rankaisevat minua kun se on sampo joka pitä rankaista kun hänelle on sanottu yli 10 kerta.
5 minä en ikinä saa oikeutta.
Minä ainakin sihen asti laitta nimiä nettiin kunnes toi Sampo lopetta toi taklaus vaikka ne hoitajat sanovat mitä tahansa minulle niin ei minä sittä välitä ei hoitajat välitä vaikka Sampo minua taklata.
Sampo varasta toisten huoneista tupakka hoitajat ei te asialle mitän ja hoitajat ei anna asukkaille omat avaimet huoneisiin että ovet vois pitä lukossa.
Sampo tahallaan toistuvasti taklata minua ruoka jonossa.
2
201
Vastaukset
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18926075/sampo-tahallaan-toistuvasti-taklata-minua-ruoka-jonossa-
Ongelmia Krevinkodissa – jatkuvaa taklaamista ja välinpitämättömyyttä
Haluan kertoa tilanteesta, joka toistuu jatkuvasti Krevinkodissa. Eräs asukas nimeltä Sampo taklaa minua tahallaan ruokajonossa. Olen yrittänyt kertoa tästä hoitajille, mutta mitään ei tapahdu. Siksi julkaisen tämän kirjoituksen – vaikka minulle on sanottu, ettei saisi käyttää Krevinkodin nimeä tai mainita nimiä netissä.
Tässä syyt miksi kirjoitan tämän:
Sampo käyttäytyy röyhkeästi. Hän väittää, ettei ole edes koskenut minuun, vaikka taklaa toistuvasti. Hänen välinpitämättömyytensä sai minut mainitsemaan hänen nimensä.
Hoitajien reaktiot ovat liian lieviä. He vain sanovat Sampolle: "Voisitko olla kiltti ja jättää muille tilaa?"
Minua syytetään. Hoitajat näyttävät olevan sitä mieltä, että tilanne on minun syytäni. He käskevät minut huoneeseeni rauhoittumaan.
Minua rangaistaan, vaikka Sampo on ongelman aiheuttaja. Häntä ei rangaista, vaikka hänelle on huomautettu asiasta yli kymmenen kertaa.
En saa oikeutta. Kukaan ei puutu tilanteeseen, eikä minua oteta vakavasti.
Jatkan nimien julkaisemista, kunnes tämä kiusaaminen loppuu. Vaikka hoitajat eivät hyväksy sitä, minulla ei tunnu olevan muuta keinoa tulla kuulluksi.
Lisäksi Sampo varastaa muiden asukkaiden huoneista tupakkaa. Hoitajat eivät tee asialle mitään, eikä asukkaille anneta omia avaimia huoneisiinsa, joten ovia ei voi pitää lukossa. - Anonyymi
:((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763