Nämä Saarijärven miehen lausumat sanat tulee väkisinkin mieleen kun yrittää päästä lääkärin vastaanotolle. Se on julkisella puolella tehty vanhuksille nykyisellään täysin mahdottomaksi. Ketään ihmistä et enää tavoita, henkilökunta lymyää hiljaa lukittujen ovien takana. Ennen riitti että joku toi sairaan terveyskeskukseen, Nyt ei Ambulanssillakaan yleensä pääse. Tunnin esikuulustelun jälkeen et tarvitse, mene taksilla Jos menet taksilla et pääse sisään. Ennen Kuuluasemallakin palveltiin mutta sitten tuli tämä h-vetin Hyvinvointialue. Siihen loppui sekin. Yritin kolmesti soittaa ei vastattu. Kysyin vaihteesta onko numero muuttunut. EI OLE MUUTTUNUT. Jätin tekstiviestillä soittopyynnön EI OLE VASTATTU. Tästä alkaa olla jo kaksi (2) vuotta.
ONKO TOSIAANKIN PAKKO KAIKKI JULKISELLE TERVEYDENHUOLLOLLE KUULUVAT PALVELUT VÄKISIN SIIRTÄÄ YKSITYISILLE RAHASTETTAVAKSI??????????
Kuollaan pois jo herrat meidät hylkäs
4
54
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä se on nykyisellään. Ei taida hallitusta kiinnostaa. Mehiläinen, Terveystalo, ym. eivät ole saanu tarpeeksi vielä.
- Anonyymi
Samantapaista kokemusta on kuin aloittajalla. Kahta vuotta en sentään ole odottanut. Jo viimeistään seuraavana päivänä on vastattu. Ja kolmannella soitolla sain jopa lääkäriajan, kesäkandille. Tiedoissani oli maininta, että suositellaan lääkärintarkastusta, se auttoi.
Sotealueiden myötä huononi kaikki. Hallintoa on valtavasti, varsinaisiin tehtäviin ei resurssit enää riitä. Asiakas unohtuu, oikeastaan asiakas pidetään suorastaan loitolla kaikin tavoin. Siihenhän ne viimeisetkin voimavarat kuluu. - Anonyymi
Ilmeisesti sillä, keinolla kuolee vanhuksia enemmän kun ei saa hoitoa, kai se on tarkoituskin. Olin itse labrassa toissapäivänä ei yhtäkään ihmistä ollut osotushuoneessa lääkärille pääsyä odottamassa kun olin valmis niin yhtä hiljaista oli löhttiessäni joten ei ainakaan tungosta ollut meidän låterveysasemalla. Vaikka sanovat etti aikoja ole l niin ei ihme kun ei ole , kun ketään hoitajaa tai lääkäriä, en nähnyt Siellä,kävelemässä kävelemässä käytävillä kuten ennen ,
- Anonyymi
Kuollaan, nythän on koko maan laajuinen ongelma kun vainajien säilytyspaikat on koko maassa täynnä.
Ilmeisesti odottavat kuolintodistuksen kirjoittajaa, vai pitääkö sekin nyt tilata YKSITYISELTÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616120
- 755359
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443020
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783