En ole koskaan ollut kiinnostunut JT:sta avioliittomielessä. Menin avioliittoon maailmallisen kanssa. Hän on kuollut, mutta JT eivät kiinnosta. Vain maailmalliset kiinnostavat.,
Ei avioliittoon JT kanssa
12
161
Vastaukset
- Anonyymi
Minä menin, vaikka minua varoteltiin. Olen kärsinyt tyhmyydestäni.
- Anonyymi
Menitkö JT kanssa avioliittoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menitkö JT kanssa avioliittoon?
Menin.
- Anonyymi
Onkelma son tuokin. Meniskös naimiaisiin kumman kaa, vai kummanki kaa. . . .
- Anonyymi
JT:ssä ei ehdokkaita ole ollut. Yksinkertaisesti ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tangomaakarit eivät kiinnosta,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi?
JT käskee avioitumaan vain JT kanssa. Valikoimaa ei ole.
- Anonyymi
JT:n kanssa avioliittoon mennessään ottaa hallintoelimen jäsenet mukaan parisuhteeseensa. Parempi katsella puoliso muualta tai olla vaikka ilman.
- Anonyymi
JT puolisona on myös potentiaalinen ehdokas veri-itsemurhaan. Valinnastaan voi joutua maksamaan kovan hinnan leikkauksessa, synnytyksessä tai onnettomuudessa.
"24 vuotta todistajana ollut Leila Roti joutui pahaksi onnekseen auto-onnettomuuteen 28.5.1993, hieman ennen kello kymmentä illalla. Hänen autonsa kylkeen oli jysähtänyt toinen auto, jonka kuljettaja oli ilmeisesti humalassa. Leila Roti sai onnettomuudessa vammoja, joiden vuoksi hänet vietiin sairaalahoitoon. Vakaumuksensa mukaisesti hän kieltäytyi verensiirrosta, jota lääkärit pitivät välttämättömänä henkiinjäämisen kannalta. Leina Roti kuoli 6.7.1993." (Pasi Turunen: Vartiotorni - Valtakunta uudessa valossa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT puolisona on myös potentiaalinen ehdokas veri-itsemurhaan. Valinnastaan voi joutua maksamaan kovan hinnan leikkauksessa, synnytyksessä tai onnettomuudessa.
"24 vuotta todistajana ollut Leila Roti joutui pahaksi onnekseen auto-onnettomuuteen 28.5.1993, hieman ennen kello kymmentä illalla. Hänen autonsa kylkeen oli jysähtänyt toinen auto, jonka kuljettaja oli ilmeisesti humalassa. Leila Roti sai onnettomuudessa vammoja, joiden vuoksi hänet vietiin sairaalahoitoon. Vakaumuksensa mukaisesti hän kieltäytyi verensiirrosta, jota lääkärit pitivät välttämättömänä henkiinjäämisen kannalta. Leina Roti kuoli 6.7.1993." (Pasi Turunen: Vartiotorni - Valtakunta uudessa valossa)Leila Roti i joutui hakemaan humalaista ei-todistaja miestään ravintolasta. Todellinen syy kuolemaan oli keuhkoissa ollut nestemäärä (ei veri), joka vaikeutti elvytystä. Toiseksi häneen törmännyt auto ajoi voimakkaasti ylinopeutta haastavalla tieosuudella omaten diplomaatti suojan jonka vuoksi häntä ei päästy viemään oikeuden eteen. Veri kysymys tässä tapauksessa tarkoituksen haluista mustamaalausta. Kannattaa tutustua tosiasioihin. Kaikkea voi kirjoittaa milloin ja missä vain kun luulee tietävänsä miten asiat oikeasti ovat menneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leila Roti i joutui hakemaan humalaista ei-todistaja miestään ravintolasta. Todellinen syy kuolemaan oli keuhkoissa ollut nestemäärä (ei veri), joka vaikeutti elvytystä. Toiseksi häneen törmännyt auto ajoi voimakkaasti ylinopeutta haastavalla tieosuudella omaten diplomaatti suojan jonka vuoksi häntä ei päästy viemään oikeuden eteen. Veri kysymys tässä tapauksessa tarkoituksen haluista mustamaalausta. Kannattaa tutustua tosiasioihin. Kaikkea voi kirjoittaa milloin ja missä vain kun luulee tietävänsä miten asiat oikeasti ovat menneet.
Lääkärien mukaan verensiirto olisi kuitenkin ollut välttämätön henkiinjäämisen kannalta. Luotan enemmän heidän arvioonsa kuin sinun.
En ole itse lääkäri, mutta esim. sydämen vajaatoiminta voi kerätä nestettä keuhkoihin. Olettaisin, että verenhukalla voi olla samanlainen vaikutus. Tällöin verenhukka olisi juurisyy nesteen kertymiseen (jos se oikeasti edes oli kuolinsyy, kuten väität).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206