Ensin oli satoja ilmoituksia . Seurava kerta kun avasin ja kattelin niin oli vain muutamia jäljellä ja näytti tälleen >>
Omat ilmoituksesi (2)
MERKITSE KAIKKI LUETUIKSI
Tänään 09.57
kommentoi vastaustasi keskustelussa Mainostettu HERÄTYS katkesi kuin kanan lento! ( Osa B)
21.01.2025
kommentoi vastaustasi keskustelussa Suomalaiset eivät halua kuolla turhassa sodassa Venäjää vastaan, siksi reservin ikäraja nousee
NÄYTÄ LISÄÄ
HEH !!!!! Vaikuttaa silleen että joku on vetänyt herneet/meloonit nenään. ???
5
136
Vastaukset
Turhaan painaa NÄYTÄ LISÄÄ . Kun joko tämä palsta itse poistaa mun teksti . tai sitten on joku ylläpidossa joka on vetänyt meloonit nenään ja ei oikein minusta tykkää hiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- Anonyymi
hiiiiiiiiiiiiii
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
- Anonyymi
Jos rajoittas homoherjoja.
Vois auttaa.Miksi sitten häipyy kaikki muut kirjoitukset , jossa enpuhuu sanakaan homoista, Toivot tietysti että se johtuis että puhun Totta , niinkuin Jumala Pyhässä Sanassa !!!
Täss nyt on jotain joka ei stemma sinun arvion kanssa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780