Kaikille palstan kirjoittajille.
Vappuyönä on simaa tarjolla
Pitkästä aikaa 0%
Ennen vanhaan kun simaa tehtiin
Niin heti ryyppy tonkan toisesta reunasta
Pääsi vapputunnelmaan
Jumala Siunatkoon Kaikkia
Hauskaa Vappua
17
161
Vastaukset
- Anonyymi
Lähes 70% suomalaisista pelkää ateisti rattijuoppoja!
- Anonyymi
kyllä suurin osa joutuu liikenneonnettomuuksien uhreiksi uskovaisen vajaiden aivojen seurauksena 😠
- Anonyymi
Vappuna on paljon liikkeellä teurastajan hattuja. Hehhh. Likaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vappuna on paljon liikkeellä teurastajan hattuja. Hehhh. Likaisia
On se hienoa kun on teurastajan hattu päässä
- Anonyymi
jumala simatkoon kaikkia
- Anonyymi
Tänä viikonloppuna tulee
Moni rattijuoppo pakostakin
Toivotaan ettei kukaan loukkaannu. - Anonyymi
sima eli hunaja viini 🤔 ateistin verta 🙂
Joo, uskovaisen kannattaa juoda alkoholitonta simaa, ettei käy niin kuin PIetarille ja apostoleille, että joivat makeaa viiniä ja lopulta ympäri päissään sätkivät maassa.
[13] Jotkut kuitenkin arvelivat pilkallisesti: »Nuo ovat tainneet vetää päänsä täyteen makeaa viiniä!»
[14] Pietari nousi seisomaan, ja muut yksitoista nousivat hänen kanssaan. Hän korotti äänensä ja sanoi: »Juutalaiset ja kaikki te muutkin, jotka asutte Jerusalemissa! Painakaa mieleenne, mitä sanon teille.
[15] Nämä ihmiset eivät todellakaan ole humalassa, niin kuin luulette. Kellokin on vasta yhdeksän aamulla.- Anonyymi
Opetuslampaat joivat simaa ja Pietarilla rupesi seisomaan.
- Anonyymi
Kamala Siunatkoon Juikkia
- Anonyymi
Aamuratsiassa takapenkiltä kommentti poliisille
[15] Nämä ihmiset eivät todellakaan ole humalassa, niin kuin luulette. Kellokin on vasta yhdeksän aamulla.
- aha katsotaan mittarilla ensin
- ei saatana. Auto jää kyllä nyt tähän - Anonyymi
Raamatun pariin, valehtelija ateistit.
- Anonyymi
aku ankan pariin , valehtelija uskovaiset 🤔
- Anonyymi
Kaikki ihmiset ovat syntisiä. Harras kristitty. Vääräuskoinen fun. Ateisti. Jne. Simaa päässä.
Prosentit vaihtelee. Minä. Sinä. Koira ja kissa ei. - Anonyymi
Jos nyt liikenne pelottaa, niin on paras jäädä vapuksi kotio polvirukoukseen.
- Anonyymi
Kiitos hyvästä vinkistä. Mutta nyt polveni ovat ruvella, koska koko yön rukoilin ja hinkkasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvästä vinkistä. Mutta nyt polveni ovat ruvella, koska koko yön rukoilin ja hinkkasin.
Et olis yöllä jäänyt siihen asfaltille jeesustelemaan ;D
Noo, polvet auki farkuissa on nyt muotia½!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652