Homoseksuaalisuus takaisin rikoslakiin

Anonyymi-ap

Homoilusta tulisi seurata rangaistus kuten ennen vanhaan

40

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kannatetaan. Tulisi Vigeliuksille ja Tynkkysillekin kuri.

• Anonyymi
        UUSI

Tynkkynen linnaan, kannatetaan! Sieltä löytyisi Tynkylle varmaan muutakin kuin sitä mustaa makkaraa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä voit sanoa pojillekkin rohkeasti:

EI

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajan kannattaa muuttaa Venäjälle tai Iraniin. Siellä on sinun arvojesi mukainen yhteiskunta. Me suomalaiset kun emme halua tänne Venäjän tai Iranin arvojen mukaista yhteiskuntaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kai siitä paljoo korvauksia herunu?
      Yksittäisestä kerrasta

• Anonyymi
      UUSI

Olihan se pakko äänestää, ettei Haavisto tule Presidentiksi!

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin äänestetty. Stubb on maailmalla Suomen tunnetuimpia LGBTQ-ihmisten oikeuksien puolustajia!

https://www.instagram.com/p/C7ERCorNe2n/?img_index=1

• Anonyymi
      UUSI

Monet persuista ovat homoja.

• Anonyymi
      UUSI

Haluat siis jännitystä elämään.

• Anonyymi
        UUSI

Lopeta homoilu jo tänään. Herran silmissä homoilu on iljetys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta homoilu jo tänään. Herran silmissä homoilu on iljetys

Lopetapa herra se tirkistely!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetapa herra se tirkistely!

Ei se nyt vain voi lopettaa. Herran tärkein tehtävä näes on tirkistellä ihmisten seksuaalielämää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt vain voi lopettaa. Herran tärkein tehtävä näes on tirkistellä ihmisten seksuaalielämää.

Kristinusko eli pippeliuskonto on kyllä maailman sairain ja pervoin uskonto. Mikään ei ole niin tärkeää siinä uskonnossa kuin herkeämättä vahdata mitä kukin tekee pippelillään ja kenenkä kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

No 500 lisävankipaikkaa tuloillaan

• Anonyymi
      UUSI

Millä perusteella? Kyseessä olisi uhriton rikos.

• UUSI

Miten aloittajalla siellä Narniassa menee?

• Anonyymi
        UUSI

Ei sivistymätön koulupudokaspersu tiedä mikä on Narnia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sivistymätön koulupudokaspersu tiedä mikä on Narnia.

Totta, kaapin perältä Narnia löytyy.

• Anonyymi
      UUSI

LBG-mikälie agendalla on saatu aikaan paljon pahaa.

• UUSI

Onko näin? Vertaa uskonsotiin edes kristinuskonharhaisten kesken ja palaa asiaan.

• Anonyymi
        UUSI

Kuten?

• Anonyymi
        UUSI

Samaa mieltä

• Anonyymi
        UUSI
        he-ma kirjoitti:

Onko näin? Vertaa uskonsotiin edes kristinuskonharhaisten kesken ja palaa asiaan.

Korjaan: Ammattiliittojen agendalla on saatu aikaan paljon pahempaa aikaan.

• Anonyymi
      UUSI

Olen jo sen verran vanha että lapsuudessani homoseksuaalisuus oli Suomessa rikos ja jo täysi-ikäinen kun se oli vielä luokiteltu sairaudeksi. Se vaikuttaa edelleen asenteisiini tänä päivänäkin (kun olen hetero). Eli "suvaitsematon" kai nykyään sanotaan.

• Anonyymi
        UUSI

Asenteet perustuvat usein ennakkoluuloihin ja niitä on mahdollista muuttaa, näin tapahtui minulla. Homoutta pidettiin sairautena aikoinaan koska sitä pidettiin ällönä ja asiaa ei sen takia oikein tutkittu vahvan tabun ja laittomuuden takia. Nyt tiedetään paremmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Asenteet perustuvat usein ennakkoluuloihin ja niitä on mahdollista muuttaa, näin tapahtui minulla. Homoutta pidettiin sairautena aikoinaan koska sitä pidettiin ällönä ja asiaa ei sen takia oikein tutkittu vahvan tabun ja laittomuuden takia. Nyt tiedetään paremmin.

Minun asennoitumiseni on ennallaan tai jopa ankaroitunut vanhemmiten. Ei toki kuolemantuomion asteelle kuitenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun asennoitumiseni on ennallaan tai jopa ankaroitunut vanhemmiten. Ei toki kuolemantuomion asteelle kuitenkaan.

Okei, itse en vaan ymmärrä miten joitakin niin kovasti vaivaa toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, itse en vaan ymmärrä miten joitakin niin kovasti vaivaa toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen.

Homoilu on syntiä. Näin sanoo Herra

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, eli uskonnolinen syy, ei edes omaa mielipidettä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei ole mitään merkitystä sillä mitä joku Allah sanoo.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikken niin nykyisestä homppelituputuksesta joka TV-mainoksessa välitä, niin miksiköhän ihmeessä asia niin koskettaa ja huolettaa avaajaa?

Vertaus:

Kauan sitten viriteltiin sekalaisella työporukalla TYHY- ja ulkoilupäivää ja hiukan suunnistusdemioakin samalla Kurjenrahkan alueelle. Sääennuste vaan lupaili aivan koiranilmaa, mutta ei koko session ajaksi. Mukana oli kokeneita tunnturivaeltajia kuten allekirjoittanut ja kehno sääennuste ei itelle ollut maininnan arvoinen asia. Oli kuitenkin heitä, joita kuivana pysyminen halpissadevaatteissa huoletti aidosti.

Pitääkö analogiaa avata ja selittää enemmän?

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä parempi ihan homovihaajien oman terveyden kannalta ettei homoilusta tehdä laitonta. Itse seksuaalivähemmistöön kuuluvana olen valmis turvautumaan väkivaltaan mikäli joku olisi aikeissa tehdä minusta rikosilmoitusta, tervettä itsesuojelua.

• Anonyymi
      UUSI

Heteromiehet kun kokeilisi kerran miltä tuntuu kunnon seksi ( käsi, suu, peppu )toisen miehen kanssa niin mieli muuttuisi. Huomasivat että on kivaa ja hyvälle tuntuu.

• Anonyymi
      UUSI

kuten ennen vanhaan lakkoihin osallistuminen johtais sakkoihin

• Anonyymi
      UUSI

Muistan ajan (homokieltolaki), kun kirkonpenkki oli ainoa paikka, missä kerrottiin julkisesti, kuinka joku rakas mies makasi toisen miehen sylissä tai kuinka joku mies suuteli toista miestä. Silloin kristillinen kirkko rakkauspuheineen oli minusta aivan selvästi homomyönteinen. Nyt on vakiintumassa ihmeellinen tilanne, jossa homoja vihitään kirkossa avioliittoon, vaikka kirkon virallinen "oppi" ei muka tällaista asiaa tunne. Kirkon on jo aika laittaa asiat kuntoon!

• Anonyymi
      UUSI

Ja Kommunistinen Puolue kiellettävä ja Honkasalo ja Kontula montun reunalle.

• Anonyymi
      UUSI

Jos haluat kriminalisoida homoseksuaaIisuuden, se tarkoittaisi käytännössä poikkeavien viettien kriminalisointia. Tämä tarkoittaisi laajempaa prosessia, jossa ihmisen biologia joudutaan sisällyttämään osaksi rikoslakia, mikä taas johtaisi siihen, että vielä syntymättömän lapsen biologiset ominaisuudet olisi tutkittava ennen syntymää, sillä eihän niin voitaisi toimia, että annetaan lainvastaisen lapsen syntyä ja sitten tuomittaisiin hänet siitä, millaiseksi hän on syntynyt. Lainvastaiset raskaudet jouduttaisiin keskeyttämään.

Haluaisitko tällaisen yhteiskunnan, jossa seksuaalisuus olisi poliittisesti määrätty ominaisuus? Eikö tämä kuuluisi samaan kategoriaan kuin ihmisen arvon ja vapauksien määrittely ihon melaniinin määrän perusteella?

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä kirjoitus, mutta kohderyhmä (uuvattipersut) eivät kykene sisäistämään tuosta oikeastaan sanaakaan.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä syntinen ja pervo vasenkätisyys pitää kieltää lailla ja kaikki vasenkätiset pitää pakolla eheyttää normaaleiksi oikeakätisiksi. Kyllä jämpti on niin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      58
      4035
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      143
      1714
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      13
      1422
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1188
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      166
      969
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      51
      833
    7. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      53
      750
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      750
    9. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      37
      725
    10. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76