Homoilusta tulisi seurata rangaistus kuten ennen vanhaan
Homoseksuaalisuus takaisin rikoslakiin
40
191
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kannatetaan. Tulisi Vigeliuksille ja Tynkkysillekin kuri.
- AnonyymiUUSI
Tynkkynen linnaan, kannatetaan! Sieltä löytyisi Tynkylle varmaan muutakin kuin sitä mustaa makkaraa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä voit sanoa pojillekkin rohkeasti:
EI - AnonyymiUUSI
Aloittajan kannattaa muuttaa Venäjälle tai Iraniin. Siellä on sinun arvojesi mukainen yhteiskunta. Me suomalaiset kun emme halua tänne Venäjän tai Iranin arvojen mukaista yhteiskuntaa.
- AnonyymiUUSI
Ei kai siitä paljoo korvauksia herunu?
Yksittäisestä kerrasta - AnonyymiUUSI
Olihan se pakko äänestää, ettei Haavisto tule Presidentiksi!
- AnonyymiUUSI
Hyvin äänestetty. Stubb on maailmalla Suomen tunnetuimpia LGBTQ-ihmisten oikeuksien puolustajia!
https://www.instagram.com/p/C7ERCorNe2n/?img_index=1
- AnonyymiUUSI
Monet persuista ovat homoja.
- AnonyymiUUSI
Haluat siis jännitystä elämään.
- AnonyymiUUSI
Lopeta homoilu jo tänään. Herran silmissä homoilu on iljetys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta homoilu jo tänään. Herran silmissä homoilu on iljetys
Lopetapa herra se tirkistely!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopetapa herra se tirkistely!
Ei se nyt vain voi lopettaa. Herran tärkein tehtävä näes on tirkistellä ihmisten seksuaalielämää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt vain voi lopettaa. Herran tärkein tehtävä näes on tirkistellä ihmisten seksuaalielämää.
Kristinusko eli pippeliuskonto on kyllä maailman sairain ja pervoin uskonto. Mikään ei ole niin tärkeää siinä uskonnossa kuin herkeämättä vahdata mitä kukin tekee pippelillään ja kenenkä kanssa.
- AnonyymiUUSI
No 500 lisävankipaikkaa tuloillaan
- AnonyymiUUSI
Millä perusteella? Kyseessä olisi uhriton rikos.
Miten aloittajalla siellä Narniassa menee?
- AnonyymiUUSI
Ei sivistymätön koulupudokaspersu tiedä mikä on Narnia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sivistymätön koulupudokaspersu tiedä mikä on Narnia.
Totta, kaapin perältä Narnia löytyy.
- AnonyymiUUSI
LBG-mikälie agendalla on saatu aikaan paljon pahaa.
- AnonyymiUUSI
Kuten?
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä
- AnonyymiUUSI
he-ma kirjoitti:
Onko näin? Vertaa uskonsotiin edes kristinuskonharhaisten kesken ja palaa asiaan.
Korjaan: Ammattiliittojen agendalla on saatu aikaan paljon pahempaa aikaan.
- AnonyymiUUSI
Olen jo sen verran vanha että lapsuudessani homoseksuaalisuus oli Suomessa rikos ja jo täysi-ikäinen kun se oli vielä luokiteltu sairaudeksi. Se vaikuttaa edelleen asenteisiini tänä päivänäkin (kun olen hetero). Eli "suvaitsematon" kai nykyään sanotaan.
- AnonyymiUUSI
Asenteet perustuvat usein ennakkoluuloihin ja niitä on mahdollista muuttaa, näin tapahtui minulla. Homoutta pidettiin sairautena aikoinaan koska sitä pidettiin ällönä ja asiaa ei sen takia oikein tutkittu vahvan tabun ja laittomuuden takia. Nyt tiedetään paremmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asenteet perustuvat usein ennakkoluuloihin ja niitä on mahdollista muuttaa, näin tapahtui minulla. Homoutta pidettiin sairautena aikoinaan koska sitä pidettiin ällönä ja asiaa ei sen takia oikein tutkittu vahvan tabun ja laittomuuden takia. Nyt tiedetään paremmin.
Minun asennoitumiseni on ennallaan tai jopa ankaroitunut vanhemmiten. Ei toki kuolemantuomion asteelle kuitenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun asennoitumiseni on ennallaan tai jopa ankaroitunut vanhemmiten. Ei toki kuolemantuomion asteelle kuitenkaan.
Okei, itse en vaan ymmärrä miten joitakin niin kovasti vaivaa toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei, itse en vaan ymmärrä miten joitakin niin kovasti vaivaa toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen.
Homoilu on syntiä. Näin sanoo Herra
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei, eli uskonnolinen syy, ei edes omaa mielipidettä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei ole mitään merkitystä sillä mitä joku Allah sanoo.
- AnonyymiUUSI
Vaikken niin nykyisestä homppelituputuksesta joka TV-mainoksessa välitä, niin miksiköhän ihmeessä asia niin koskettaa ja huolettaa avaajaa?
Vertaus:
Kauan sitten viriteltiin sekalaisella työporukalla TYHY- ja ulkoilupäivää ja hiukan suunnistusdemioakin samalla Kurjenrahkan alueelle. Sääennuste vaan lupaili aivan koiranilmaa, mutta ei koko session ajaksi. Mukana oli kokeneita tunnturivaeltajia kuten allekirjoittanut ja kehno sääennuste ei itelle ollut maininnan arvoinen asia. Oli kuitenkin heitä, joita kuivana pysyminen halpissadevaatteissa huoletti aidosti.
Pitääkö analogiaa avata ja selittää enemmän? - AnonyymiUUSI
Ehkä parempi ihan homovihaajien oman terveyden kannalta ettei homoilusta tehdä laitonta. Itse seksuaalivähemmistöön kuuluvana olen valmis turvautumaan väkivaltaan mikäli joku olisi aikeissa tehdä minusta rikosilmoitusta, tervettä itsesuojelua.
- AnonyymiUUSI
Heteromiehet kun kokeilisi kerran miltä tuntuu kunnon seksi ( käsi, suu, peppu )toisen miehen kanssa niin mieli muuttuisi. Huomasivat että on kivaa ja hyvälle tuntuu.
- AnonyymiUUSI
kuten ennen vanhaan lakkoihin osallistuminen johtais sakkoihin
- AnonyymiUUSI
Muistan ajan (homokieltolaki), kun kirkonpenkki oli ainoa paikka, missä kerrottiin julkisesti, kuinka joku rakas mies makasi toisen miehen sylissä tai kuinka joku mies suuteli toista miestä. Silloin kristillinen kirkko rakkauspuheineen oli minusta aivan selvästi homomyönteinen. Nyt on vakiintumassa ihmeellinen tilanne, jossa homoja vihitään kirkossa avioliittoon, vaikka kirkon virallinen "oppi" ei muka tällaista asiaa tunne. Kirkon on jo aika laittaa asiat kuntoon!
- AnonyymiUUSI
Ja Kommunistinen Puolue kiellettävä ja Honkasalo ja Kontula montun reunalle.
- AnonyymiUUSI
Jos haluat kriminalisoida homoseksuaaIisuuden, se tarkoittaisi käytännössä poikkeavien viettien kriminalisointia. Tämä tarkoittaisi laajempaa prosessia, jossa ihmisen biologia joudutaan sisällyttämään osaksi rikoslakia, mikä taas johtaisi siihen, että vielä syntymättömän lapsen biologiset ominaisuudet olisi tutkittava ennen syntymää, sillä eihän niin voitaisi toimia, että annetaan lainvastaisen lapsen syntyä ja sitten tuomittaisiin hänet siitä, millaiseksi hän on syntynyt. Lainvastaiset raskaudet jouduttaisiin keskeyttämään.
Haluaisitko tällaisen yhteiskunnan, jossa seksuaalisuus olisi poliittisesti määrätty ominaisuus? Eikö tämä kuuluisi samaan kategoriaan kuin ihmisen arvon ja vapauksien määrittely ihon melaniinin määrän perusteella?- AnonyymiUUSI
Hyvä kirjoitus, mutta kohderyhmä (uuvattipersut) eivät kykene sisäistämään tuosta oikeastaan sanaakaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä syntinen ja pervo vasenkätisyys pitää kieltää lailla ja kaikki vasenkätiset pitää pakolla eheyttää normaaleiksi oikeakätisiksi. Kyllä jämpti on niin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi584035Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1431714Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html131422Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351188Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau166969- 51833
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en53750Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.155750- 37725
- 76725