Miksi aina vain seksiä?

Anonyymi-ap

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jauhaa jatkuvasti, eikä mikään muu asia maailmassa tunnu olevan yhtä tärkeää kuin seksi? Tuntuu, että nepsyjen kanssa aikaa viettäessä kaikilla on vähintään miljoona muuta asiaa mielessä ja tuhat muuta asiaa, josta jutella. Sitä pannaan kun panettaa, mutta muuten seksi aiheena on aika hiton tylsä. Normojen kanssa se on sitten vain se iänikuinen seksi ja seksi ja seksi, josta heidän pitää jauhaa aivokuolemaan ja koomaan saakka.

167

1036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen koko elämäni ajatellut, että normaali ihminen ei mieti seksiä koko ajan.

En ole kohdannut mitään syytä vaihtaa tätä mielipidettä.

🦄

• Anonyymi

Niin ja minulla ei ole nepsydiagnoosia. Olen ehkä vähän massasta poikkeava, mutta se ei ole koskaan haitannut toimintakykyäni, mikä taas vaaditaan nepsydiagnoosiin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja minulla ei ole nepsydiagnoosia. Olen ehkä vähän massasta poikkeava, mutta se ei ole koskaan haitannut toimintakykyäni, mikä taas vaaditaan nepsydiagnoosiin.

🦄

Eli sinä et osaa sanoa mistä tuo johtuu? Naisista en itsekään osaa varmaksi sanoa, mutta kyllä nuo kahvitauoilla jne. jatkuvasti pelkästä seksistä ja miehistä jauhavat ovat normoja. Vaan ne miehet, mikä niitä vaivaa? Tuntuu, että mitään muuta ne eivät osaa puhua.

• Anonyymi

Joskus kuullut sanotaan, siitä puhe mistä puute? Ehkä siinä on ainakin osa totuuttakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä et osaa sanoa mistä tuo johtuu? Naisista en itsekään osaa varmaksi sanoa, mutta kyllä nuo kahvitauoilla jne. jatkuvasti pelkästä seksistä ja miehistä jauhavat ovat normoja. Vaan ne miehet, mikä niitä vaivaa? Tuntuu, että mitään muuta ne eivät osaa puhua.

"Eli sinä et osaa sanoa mistä tuo johtuu? Naisista en itsekään osaa varmaksi sanoa, mutta kyllä nuo kahvitauoilla jne. jatkuvasti pelkästä seksistä ja miehistä jauhavat ovat normoja."

Johtuu alhaisesta yhteiskuntaluokasta ja sivistyksen puutteesta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kuullut sanotaan, siitä puhe mistä puute? Ehkä siinä on ainakin osa totuuttakin?

sanottavan, ei sanotaan, korjaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eli sinä et osaa sanoa mistä tuo johtuu? Naisista en itsekään osaa varmaksi sanoa, mutta kyllä nuo kahvitauoilla jne. jatkuvasti pelkästä seksistä ja miehistä jauhavat ovat normoja."

🦄

Ei ainakaan pitäisi. Nuo, joita joudun joskus kuuntelemaan ovat ihan korkeakoulutettuja ja ns. ylempää keskiluokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan pitäisi. Nuo, joita joudun joskus kuuntelemaan ovat ihan korkeakoulutettuja ja ns. ylempää keskiluokkaa.

Pahoittelut mutta en pidä sivistyneinä ihmisiä, jotka:

- puhuvat koko ajan seksistä
        - ovat vastuuttomia muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa kohtaan
        - käyttäytyvät huonosti
        - eivät tee mitään hyödyllistä vaan elävät vain itselleen
        - eivät ole uteliaita tai kiinnostuneita siitä, mitä maailmassa tapahtuu.

En määrittele luokkaa ja sivistystä koulutuksen tai tulotason perusteella. Ne usein edistävät sivistyksen kertymistä mutta eivät takaa sitä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- käyttäytyvät huonosti

En määrittele luokkaa ja sivistystä koulutuksen tai tulotason perusteella. Ne usein edistävät sivistyksen kertymistä mutta eivät takaa sitä.

🦄

Okei. Sulla on siis jonku ihan omat määritelmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Sulla on siis jonku ihan omat määritelmät.

Luulen, että aika harvat määrittelevät luokan ja sivistyksen kaavamaisesti koulutuksen ja tulotason perusteella. 😉

Se johtaisi absurdeihin johtopäätöksiin, mm. monen sellaisen valtionpäämiehen luokittelun sivistyneiksi, jotka eivät sellaista luokittelua ansaitse.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että aika harvat määrittelevät luokan ja sivistyksen kaavamaisesti koulutuksen ja tulotason perusteella. 😉

Se johtaisi absurdeihin johtopäätöksiin, mm. monen sellaisen valtionpäämiehen luokittelun sivistyneiksi, jotka eivät sellaista luokittelua ansaitse.

🦄

Hyvin harvat mylskään määrittelevät sitä tuollaisen teennäisen selostuksen mukaan. Tuo on joku sinun ihan oma juttusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin harvat mylskään määrittelevät sitä tuollaisen teennäisen selostuksen mukaan. Tuo on joku sinun ihan oma juttusi.

Se on oma määritelmäni enkä ole muuta väittänytkään. Millä perusteella se on teennäinen?

🦄

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on oma määritelmäni enkä ole muuta väittänytkään. Millä perusteella se on teennäinen?

🦄

Koska se vaikuttaa joltain tietokonekoodilta. Sen verran minäkin ihmisistä tajuan, että ei tuo toimi ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- käyttäytyvät huonosti

🦄

"eivät ole uteliaita tai kiinnostuneita siitä, mitä maailmassa tapahtuu."

Sitä kun voi olla niin monella tavalla kiinnostunut ja utelias. Nyt menee vähän aiheesta muualle: silloin vuonna 2022 hyvin nopeasti alettiin sulkemaan Venäjän kanavia, joten ihmisiä, jotka ovat uteliaita, heidän mahdollisuuksia alettiin rajoittaa, koska olivat "väärällä" tavalla uteliaita. Millä määritellä "ainoa oikea tapa" olla utelias ja "ehdottoman väärä tapa".

Onneksi ei kuitenkaan kaikkia Venäjän kanavia. Minä olin utelias nimenomaan seuraamaan tapahtumia jenkkimedioista ja Venäjän medioista, koska molempia kieliä on tullut opeteltua, englantia tietysti pakollisena, mutta venäjää vapaaehtoisesti. Tämä, että olin aikoinani kiinnostunut venäjän opiskelusta ja se, että olin utelias tutkimaan myös vuoden 2022 jälkeen venäläisiäkin medioita, on auttanut mua sekä parantamaan venäjän kielen taitoa, että myös auttanut ukrainan kielen opettelussa. Näissä kielissä, kun on paljon samaa. Nyt yritän myös seurata ukrainalaisiakin medioita myös ukrainan kielellä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri ja tätä kun nämä "sivistyneet" eivät vaan tunnu tajuavan. Heidän vastaus on vaan se, että poliisille töitä naiden seksistä puhujien kiinniottamiseen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri ja tätä kun nämä "sivistyneet" eivät vaan tunnu tajuavan. Heidän vastaus on vaan se, että poliisille töitä naiden seksistä puhujien kiinniottamiseen.

Todellavaikeeta

Ja se puuteko sitten helpottaa jauhamalla asiasta? Helpottaako se erityisen paljon, kun jauhaa siitä henkilölle, jota ei kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"eivät ole uteliaita tai kiinnostuneita siitä, mitä maailmassa tapahtuu."

Sitä kun voi olla niin monella tavalla kiinnostunut ja utelias. Nyt menee vähän aiheesta muualle: silloin vuonna 2022 hyvin nopeasti alettiin sulkemaan Venäjän kanavia, joten ihmisiä, jotka ovat uteliaita, heidän mahdollisuuksia alettiin rajoittaa, koska olivat "väärällä" tavalla uteliaita. Millä määritellä "ainoa oikea tapa" olla utelias ja "ehdottoman väärä tapa".

Onneksi ei kuitenkaan kaikkia Venäjän kanavia. Minä olin utelias nimenomaan seuraamaan tapahtumia jenkkimedioista ja Venäjän medioista, koska molempia kieliä on tullut opeteltua, englantia tietysti pakollisena, mutta venäjää vapaaehtoisesti. Tämä, että olin aikoinani kiinnostunut venäjän opiskelusta ja se, että olin utelias tutkimaan myös vuoden 2022 jälkeen venäläisiäkin medioita, on auttanut mua sekä parantamaan venäjän kielen taitoa, että myös auttanut ukrainan kielen opettelussa. Näissä kielissä, kun on paljon samaa. Nyt yritän myös seurata ukrainalaisiakin medioita myös ukrainan kielellä.

Todellavaikeeta

"Millä määritellä "ainoa oikea tapa" olla utelias ja "ehdottoman väärä tapa"."

Sillä tavalla sen voisi määritellä, että uteliaisuuden tulisi voida johtaa noista muista mainitsemistani sivistyksen osa-alueista. Eli esimerkiksi luonnon tuhoamiseen tai muiden vahingoittamiseen tähtäävän tiedon kerääminen ei ole sivistynyttä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- käyttäytyvät huonosti

🦄

"puhuvat koko ajan seksistä"

Sitä tosiaan sopii miettiä mistä tämä johtuu. Nämä "sivistyneet" kun kiven kovaa luulevat, että "ainoa oikea" ratkaisu on poliisi.

Toki sosiaaliset taidot kehittyvät, kun niitä pääsee harjoittelemaan. Minä olen tätä tehnyt niin v**un paljon, mutta olen onneksi päässyt nauttimaan niistä ajoista, jolloin poliisia ei haluttu laittaa liikkeelle kaiken maailman naurettavuuksien takia. Tietysti sitä teki alussa "mokia" vaikka en koskaan tarttunutkaan kiinni takapuoleen tai rintoihin.

Kyllähän sitä teki "mokia" ja onneksi sain liikkua vapaana ja joskus joku ystävällinen nainen sanoikin, jos minun lähestymiseni oli liian tungetteleva, vaikka ei sisältänytkään mitään suoraa ehdotusta kuten vaikkapa: mennäänkö p**ee.

Koska sain liikkua vapaana, minulla oli mahdollisuus muuttaa lähestymistä. Koska sain liikkua vapaana, kyllähän sitä on "onnistumisiakin" ehtinyt saamaan, vaikka olisihan se hyvä, jos joskus onnistuisi saamaan "oikeankin parisuhteen".

Vuosina 2024-2025 olen ehtinyt tekee jo aloitteen monta kertaa, kun on tullut liikuttua pe-la iltaisin paikoissa, joissa nyt on mahdollista tutustua ja vapaana olen onneksi saanut edelleen liikkua. Olen siis niin v**un paljon käynyt elämäni aikana ulkona ja yrittänyt tutustua, joskus onnistunut "paremmin", joskus "huonommin", joten ilman muuta voin 99% varmuudella sanoa, että sosiaaliset taidot ovat nykyään paremmat kuin silloin joskus 20-30 vuotiaana. Sen sijaan, jos minä olisin ollut jatkuvasti 20-30 iässä poliisin kanssa tekemisissä, pahimmassa tapauksessa vankilassa, millä tasolla olisin sosiaalisissa taidoissa nyt, olisinko edes hengissä.

"ovat vastuuttomia muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa kohtaan"

Tämä, kun voidaan ymmärtää niin monella tavalla ja ovatko "sivistyneet" ihmiset tässä "aina oikeassa"?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tosiaan sopii miettiä mistä tämä johtuu. Nämä "sivistyneet" kun kiven kovaa luulevat, että "ainoa oikea" ratkaisu on poliisi.

Toki sosiaaliset taidot kehittyvät, kun niitä pääsee harjoittelemaan. Minä olen tätä tehnyt niin v**un paljon, mutta olen onneksi päässyt nauttimaan niistä ajoista, jolloin poliisia ei haluttu laittaa liikkeelle kaiken maailman naurettavuuksien takia. Tietysti sitä teki alussa "mokia" vaikka en koskaan tarttunutkaan kiinni takapuoleen tai rintoihin.

Kyllähän sitä teki "mokia" ja onneksi sain liikkua vapaana ja joskus joku ystävällinen nainen sanoikin, jos minun lähestymiseni oli liian tungetteleva, vaikka ei sisältänytkään mitään suoraa ehdotusta kuten vaikkapa: mennäänkö p**ee.

Koska sain liikkua vapaana, minulla oli mahdollisuus muuttaa lähestymistä. Koska sain liikkua vapaana, kyllähän sitä on "onnistumisiakin" ehtinyt saamaan, vaikka olisihan se hyvä, jos joskus onnistuisi saamaan "oikeankin parisuhteen".

Vuosina 2024-2025 olen ehtinyt tekee jo aloitteen monta kertaa, kun on tullut liikuttua pe-la iltaisin paikoissa, joissa nyt on mahdollista tutustua ja vapaana olen onneksi saanut edelleen liikkua. Olen siis niin v**un paljon käynyt elämäni aikana ulkona ja yrittänyt tutustua, joskus onnistunut "paremmin", joskus "huonommin", joten ilman muuta voin 99% varmuudella sanoa, että sosiaaliset taidot ovat nykyään paremmat kuin silloin joskus 20-30 vuotiaana. Sen sijaan, jos minä olisin ollut jatkuvasti 20-30 iässä poliisin kanssa tekemisissä, pahimmassa tapauksessa vankilassa, millä tasolla olisin sosiaalisissa taidoissa nyt, olisinko edes hengissä.

Tämä, kun voidaan ymmärtää niin monella tavalla ja ovatko "sivistyneet" ihmiset tässä "aina oikeassa"?

Todellavaikeeta

Lisään vielä tämän. Sinähän olet huomauttanut, että naisetkin tekevät aloitteita. Voin rehellisesti sanoa, että myös vuosina 2024-2025 itse olen lähes kaikki aloitteet joutunut tekee. Jos on joskus nainen tehnyt, silloinkin on ollut minua vanhempi ja sellainen, joka ei ole minua kiinnostanut. Kertaakaan ei ole minua nuorempi nainen vuosina 2024-2025 tehnyt aloitetta, varsinkaan hyvännäköinen.

Sama juttu on ollut aikaisemminkin. Koko elämän aikana, kun puhutaan, että joku nainen, jonka määrittelen "hyvännäköiseksi" ja joka on tehnyt aloitteen, ne ovat ehkä siinä, täytyykin vähän miettiä, veikkaan että ei viittä kertaa paljoa ylemmäksi voida mennä, varsinkaan kymmentä kertaa paljoa ylemmäksi. Mietippäs vielä sitä, kuinka monta kertaa olen sanotaanko vaikkapa 20 iän jälkeen käynyt ulkona.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

En tiedä haluatko kuulla tätä, mutta sosiaalisten taitojen puute ei lainkaan ole ainoa pariutumiseen vaikuttava tekijä. Se että on sosiaalisia taitoja, ei lainkaan tarkoita että pariutuminen olisi sen helpompaa.

Minun on aina ollut helppoa tutustua ihmisiin. Ei se auta siihen, etteikö toinen osapuoli voisi tutustumisen jälkeen vain todeta, että ei kiinnosta.

""ovat vastuuttomia muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa kohtaan"

Tämä, kun voidaan ymmärtää niin monella tavalla ja ovatko "sivistyneet" ihmiset tässä "aina oikeassa"?"

En tiedä. Sillä tavalla useimmat ihmiset länsimaissa kuitenkin ajattelevat, ja lainsäädäntö on täällä järjestetty elämän suojelemiseksi. Monissa muissa maissa ihmisoikeudet ja luonnon suojeleminen eivät ole niin tärkeitä. Mutta minä viihdyn tässä arvomaailmassa ja haluan tukea tätä ajatusta, että luonto ja elämä ovat arvokkaita.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tämän. Sinähän olet huomauttanut, että naisetkin tekevät aloitteita. Voin rehellisesti sanoa, että myös vuosina 2024-2025 itse olen lähes kaikki aloitteet joutunut tekee. Jos on joskus nainen tehnyt, silloinkin on ollut minua vanhempi ja sellainen, joka ei ole minua kiinnostanut. Kertaakaan ei ole minua nuorempi nainen vuosina 2024-2025 tehnyt aloitetta, varsinkaan hyvännäköinen.

Sama juttu on ollut aikaisemminkin. Koko elämän aikana, kun puhutaan, että joku nainen, jonka määrittelen "hyvännäköiseksi" ja joka on tehnyt aloitteen, ne ovat ehkä siinä, täytyykin vähän miettiä, veikkaan että ei viittä kertaa paljoa ylemmäksi voida mennä, varsinkaan kymmentä kertaa paljoa ylemmäksi. Mietippäs vielä sitä, kuinka monta kertaa olen sanotaanko vaikkapa 20 iän jälkeen käynyt ulkona.

Todellavaikeeta

"Sama juttu on ollut aikaisemminkin. Koko elämän aikana, kun puhutaan, että joku nainen, jonka määrittelen "hyvännäköiseksi" ja joka on tehnyt aloitteen, ne ovat ehkä siinä, täytyykin vähän miettiä, veikkaan että ei viittä kertaa paljoa ylemmäksi voida mennä, varsinkaan kymmentä kertaa paljoa ylemmäksi."

Katso aikaisempi viestini. Aloitteen tekeminen ei tarkoita parisuhdetta riippumatta siitä, kuka tekee aloitteen.

En jaksa keskustella enää. Mielestäni liität parisuhteiden syntymiseen asioita, jotka eivät siihen kuulu, kuten sosiaaliset taidot tai aloitteiden tekeminen. Tietysti niitä tarvitaan, mutta ei niillä saa parisuhdetta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Millä määritellä "ainoa oikea tapa" olla utelias ja "ehdottoman väärä tapa"."

Sillä tavalla sen voisi määritellä, että uteliaisuuden tulisi voida johtaa noista muista mainitsemistani sivistyksen osa-alueista. Eli esimerkiksi luonnon tuhoamiseen tai muiden vahingoittamiseen tähtäävän tiedon kerääminen ei ole sivistynyttä.

🦄

"Eli esimerkiksi luonnon tuhoamiseen tai muiden vahingoittamiseen tähtäävän tiedon kerääminen ei ole sivistynyttä."

Sodissa AINA vahingoitetaan ihmisiä. Kun siihen asti ollaan päästy, on aika naiivia kuvitella, että mediat eivät vahingossakaan puhuisi muiden "vahingoittamisesta". Minä olen seurannut Venäjän mediaa ja paljon vuodesta 2022 alkaen, toki silloin vähän huonommalla kielitaidolla, koska siitä oli aikaa kun käytin venäjän kieltä paljon, mutta nyt paremmalla kielitaidolla, joten voin 100% varmuudella sanoa, kuina id**ottimainen päätös oli sensuroida Venäjän kanavia. Siinä voidaan taas miettiä, mikä näiden päättäjien sivistyksen taso.

Onneksi kuitenkin vain joitakin venäjän kanavia ja onneksi on vielä paljon, joita pystyy katsoo ja lehtiä, joita pystyy lukee. Esimerkiksi venäläistä iltapäivälehteä Komsomolskaja Pravdaa myydään joissakin kaupoissa Suomessa paperilehtenä ja hyvä niin.

Tämä on tosiaan haaste: venäjän kieltä on opiskellut, mutta ei ukrainan kieltä. Tämä on aiheuttanut väkisinkin sen, että on seurannut "liikaa" Venäjän mediaa verrattuna Ukrainan mediaan. Toki englanti, joka tietysti ollut pakollinen, on auttanut jenkkimedioiden seuraamisessa.

Niin, koska sodissa on AINA aggressiivisuus huipussa, voidaan tosiaan miettiä, kuinka paljon on sivistystä, ihmisillä, jotka luulevat, että ei vahingossakaan saa saada mitään "aggressiivista" tietoa "hyökkääjästä. Tällaista täyttä p**kaa meille on EU päättäjät syöttäneet, jotka ovat "sivistyneitä".

Kielimuuri on tosiaan haaste ja tämän takia vertailu on ainakin alussa vaikeaa, kun yrittää parhaan mukaan lukea rinnakkain venäläisiä ja ukrainalaisia lehtiä tai katsoa venäjän ja ukrainan kanavia. Jos tähän ei ole pystynyt, en menisi väittää, että sivistyksen tasokaan olisi paras mahdollinen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eli esimerkiksi luonnon tuhoamiseen tai muiden vahingoittamiseen tähtäävän tiedon kerääminen ei ole sivistynyttä."

Sodissa AINA vahingoitetaan ihmisiä. Kun siihen asti ollaan päästy, on aika naiivia kuvitella, että mediat eivät vahingossakaan puhuisi muiden "vahingoittamisesta". Minä olen seurannut Venäjän mediaa ja paljon vuodesta 2022 alkaen, toki silloin vähän huonommalla kielitaidolla, koska siitä oli aikaa kun käytin venäjän kieltä paljon, mutta nyt paremmalla kielitaidolla, joten voin 100% varmuudella sanoa, kuina id**ottimainen päätös oli sensuroida Venäjän kanavia. Siinä voidaan taas miettiä, mikä näiden päättäjien sivistyksen taso.

Onneksi kuitenkin vain joitakin venäjän kanavia ja onneksi on vielä paljon, joita pystyy katsoo ja lehtiä, joita pystyy lukee. Esimerkiksi venäläistä iltapäivälehteä Komsomolskaja Pravdaa myydään joissakin kaupoissa Suomessa paperilehtenä ja hyvä niin.

Tämä on tosiaan haaste: venäjän kieltä on opiskellut, mutta ei ukrainan kieltä. Tämä on aiheuttanut väkisinkin sen, että on seurannut "liikaa" Venäjän mediaa verrattuna Ukrainan mediaan. Toki englanti, joka tietysti ollut pakollinen, on auttanut jenkkimedioiden seuraamisessa.

Niin, koska sodissa on AINA aggressiivisuus huipussa, voidaan tosiaan miettiä, kuinka paljon on sivistystä, ihmisillä, jotka luulevat, että ei vahingossakaan saa saada mitään "aggressiivista" tietoa "hyökkääjästä. Tällaista täyttä p**kaa meille on EU päättäjät syöttäneet, jotka ovat "sivistyneitä".

Kielimuuri on tosiaan haaste ja tämän takia vertailu on ainakin alussa vaikeaa, kun yrittää parhaan mukaan lukea rinnakkain venäläisiä ja ukrainalaisia lehtiä tai katsoa venäjän ja ukrainan kanavia. Jos tähän ei ole pystynyt, en menisi väittää, että sivistyksen tasokaan olisi paras mahdollinen.

Todellavaikeeta

"Sodissa AINA vahingoitetaan ihmisiä. Kun siihen asti ollaan päästy, on aika naiivia kuvitella, että mediat eivät vahingossakaan puhuisi muiden "vahingoittamisesta"."

Minulla ei ole koulutusta maanpuolustukseen. Kaikki siihen liittyvät tietoni perustuvat muiden kertomiin asioihin. Olen kuitenkin ymmärtänyt, ettei maanpuolustuksen perimmäinen tarkoitus ole satuttaa muita ihmisiä.

Terrorismi ja siviilien tahallinen tuhoaminen, joita en hyväksy, ovat eri asioita kuin maanpuolustus.

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Normaali ihminen ei myöskään ns seksuaalisoi tai objektisoi toista kehittelemällä banaaleja skeemoja sekä anomalioita. Nainen naista varsinkaan. Vaikuttaa keinottomalta vollottamiselta jos ei osaa muuta kuin uusintaa tiettyjä rakenteita mm sheimaamalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Käytät siis tässä ns propagandassasi niin seksistis-patriarkaalista hapatusta että tätä wannabe-elitististä menestyksen teologiaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vähemmän tietoa sitä suurempi kiinnostus hönöön tirkistelyyn?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- käyttäytyvät huonosti

🦄

”En määrittele luokkaa ja sivistystä koulutuksen tai tulotason perusteella. Ne usein edistävät sivistyksen kertymistä mutta eivät takaa sitä.” You said it sister

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se puuteko sitten helpottaa jauhamalla asiasta? Helpottaako se erityisen paljon, kun jauhaa siitä henkilölle, jota ei kiinnosta?

Mitä tämä nonsense mahtaa tarkoittaa mistä pamlaat palstaäijän kanssa ilman tätä taikaponitunnistettasi? Repesin

• Anonyymi

joku niin voi piilouua jonkin koneenkin kaukosäädinkin piiloutuu johonkin sohvan tyynyjen äliin

taskulamppukin voi piilouua sillätavoin.

• Anonyymi

kppj noniin professori ballthaqzarille endotonta vankeuta tuli

jos niin noh jotkin esineet piiloutuvat sohvatyynyjenkin vääliin niin no hassua

• Anonyymi

taekstele sovan alta etä mitähän rännwekin on piioutunut jotain asioita...

• Anonyymi

No. Eikö tämäkin aloitus koske...
      Vilma

• Anonyymi

Ei itseasiassa koske lainkaan kyseistä aihetta.

• Anonyymi

Jos harrastaa seksiä, siitä tulee myös puhuttua.
      Se on ihan luontevaa.
      Kaveri harrastaa jääkiekkoa ja se on koko ajan selittämässä treeneistä.

Minä inhoan jääkiekkoa ja ihmettelen pitääkö siitä puhua.

• Anonyymi

Miksi? Mitä puhuttavaa siinä on? Ja eikö aivoissa todella liiku ikinä mitään muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Mitä puhuttavaa siinä on? Ja eikö aivoissa todella liiku ikinä mitään muuta?

Seksistä keskusteleminen on stimuloivaa, varsinkin näin keväällä, kun normoja panettaa.

Sun juttu on ihmetellä miksi normaalit ovat normaaleja. Minä en sellaiseen käyttäisi aikaa, ainakaan näin keväällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksistä keskusteleminen on stimuloivaa, varsinkin näin keväällä, kun normoja panettaa.

Sun juttu on ihmetellä miksi normaalit ovat normaaleja. Minä en sellaiseen käyttäisi aikaa, ainakaan näin keväällä.

Mutta miksi? Panetus katoaa panemalla, ei puhumalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väheneekö sun panetus siis sillä, että sä jauhat jatkuvasti seksistä ja vielä henkilöille, joita ei yhtään kiinnosta kuunnella niitä sun juttujasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Väheneekö sun panetus siis sillä, että sä jauhat jatkuvasti seksistä ja vielä henkilöille, joita ei yhtään kiinnosta kuunnella niitä sun juttujasi?

Kuka olisi yksäri tämän absoluuttinen henkilö, jota ei yhtään kiinnosta nämä palstasedän jutut? Luen rivien välistä irrationaalista pakkoajattelua siitä, että tämä seksistä puhelija olisi tietty nainen ja tämä haluton vastaanottamaan tätä viestintää joku tietty häiskä. Onko kaukaa haettua sinusta tämä?

• Anonyymi

Sepä se. Siitä on tehty vallankäytön väline. Hylättyjen ja jätettyjen onnen oljenkorsi. Puolustusmekanismi,pakokeino. Kun ei ole aidosta onnellisuudesta tietoakaan,haetaan sitä omasta mielihyvästä. Haetaan onnellisuutta itsekkäästi. Ja kun onnellisuudella ei ole mitään tekemistä itsekkyyden kanssa.🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Eikö tämä teoria ole aloittajasetä vähän sellaista huonoon itsetuntoon perustuvaa laasaslaista myrkyllistä ajattelua?

• Anonyymi

Eiköhän se ole luonnotonta koko ajan miettiä seksiä. Mitä enemmän ikää tulee tuntuu että sitä vähemmän se kiinnostaa itseäni.

• Anonyymi

joku niin vene4ju5ttukin... voisi olla paikoillaan vene-juttukin

mikä joo nop3euws-erokki joku Sammy Hagar.

• Anonyymi

olen cähän iloinwn kun olin silmälewikkauksessqa, niin sillwei pääain mwnwmään

• Anonyymi

Tällä palstalla ei normon kannata keskustella seksistä.
      Täällä on ajoittain freaky tunnelma.

• Anonyymi
        UUSI

Joo niin on, olen huomannut tiettyä naissukupuoleen kohdistuvaa pakonomaista ajattelua..

• No niinku oon kertonu. Niin yks työkaveri, kauan sitten, kerto jatkuvasti noita seksijuttuja. Ja oli ihan suoraan kopioinut Tv1000, joka lähetti noita pornofilmejä öisin. Ja kaikki sen ties, mutta eivät sitä kertoneet. Halus vasn kuunnella noita juttuja.

Mä ite kannatan avoimuutta. Ja siks oon kaikki omat juttuni teille jo kertonu. Mutta tollaset liiottelut ja keksityt ei kyllä palvele ketään.

• Anonyymi

Sellainen itsekäs omahyväinen seksipervoilu vaan ruokkii itseään. Kun tuo on jo nähty ja se ei enää tunnu missään,tarvii muuta ja enemmän iljettävää. Pornolle kun antaa pikkusormen,se vie lopulta koko käden. Koin tämän itse entisessä parisuhteessa jossa pornolla kyllästetty ukko janosi aina vaan enemmän ja sikamaisempaa. Ällöttävää.

• Anonyymi

Omahyväisyys ei ole muiden rakastamista. Omat himot tahi itsekkyys ei tiedä Rakkaudesta yhtikäs mitään. Nämä äärimmäiset ilmiöt sekoitetaan jatkuvasti keskenään. Ne ovat niin kaukana toisistaan kuin yö ja päivä. Kuu ja maapallo. Alku ja loppu.🤷‍♀️

• Anonyymi

17:34
        Kait nyt ihmiset näkevät asioita erilailla.
        Mikäs totuudentorvi kuvittelet olevasi ja millä oikeudella?
        Vilma
        Seksihän on hyvin rentouttavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Niin näkevät. Omalla henkisellä hehityskapasiteetilla jokainen. Se on ihan ok. Mutta älkööt tyrkyttäkö seksi uskoaan niille joille ei seksi ole jumala,kuten on jumala heille. Rauhaa ja rakkautta. Se kun ei ole seksistä riippuvaista.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin näkevät. Omalla henkisellä hehityskapasiteetilla jokainen. Se on ihan ok. Mutta älkööt tyrkyttäkö seksi uskoaan niille joille ei seksi ole jumala,kuten on jumala heille. Rauhaa ja rakkautta. Se kun ei ole seksistä riippuvaista.🤷‍♀️

Ps ja joo. Seksi rentouttaa mutta niin rentouttaa moni muukin asia. Jooga tai vaikka henkisyys,kiinnostus johonkin korkeampaan/pyhyyteen/syvällisempään. Annetaan muidenkin kukkien kukkia kuin eläimellisen toiminta aktin?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootpa ärtsy ja vastaamassa ns. muiden puolesta.
        Kirjoita ihan omasta puolestasi.
        Muut jätä rauhaan.
        Ethän sinä tuntemattomien henkisestä kapasiteetista voi sanoa yhtään mitään.
        Voit olla frigidi ja teeskentelijä. Voit olla impotentti ja kerrot sen avoimesti.
        Vilma
        Ihme rinnastus seksi ja Jumala. En minä noin rinnastaisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Ksi jotkut heikkomieliset misogyynit on saavinaan jotain nyansseja palstasetä ja aloittaja tästä itsesi kansaa keskustelusta, mikä on hyvin sukupuolittunutta fakkiuntunutta ajattelua. Tarkitan sitä, että harvaa kiinnostaa tirkistellä mitä näkemyksiä miehillä on seksistä. Yleisesti ottaen varmaan sellainen näkemys, että on plussaa jos sitä on ylipäätään ja moni murhe unohtui siinä sivussa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootpa ärtsy ja vastaamassa ns. muiden puolesta.
        Kirjoita ihan omasta puolestasi.
        Muut jätä rauhaan.
        Ethän sinä tuntemattomien henkisestä kapasiteetista voi sanoa yhtään mitään.
        Voit olla frigidi ja teeskentelijä. Voit olla impotentti ja kerrot sen avoimesti.
        Vilma
        Ihme rinnastus seksi ja Jumala. En minä noin rinnastaisi.

Menipä naisia esittävä setä happamaksi taas tämä keskustelu itsesi kanssa. Koetko, että oma kyvyttömyytesi on enemmän henkistä kuin fyysistä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ksi jotkut heikkomieliset misogyynit on saavinaan jotain nyansseja palstasetä ja aloittaja tästä itsesi kansaa keskustelusta, mikä on hyvin sukupuolittunutta fakkiuntunutta ajattelua. Tarkitan sitä, että harvaa kiinnostaa tirkistellä mitä näkemyksiä miehillä on seksistä. Yleisesti ottaen varmaan sellainen näkemys, että on plussaa jos sitä on ylipäätään ja moni murhe unohtui siinä sivussa.

Matti Nykäsen sanoin.

• Anonyymi

se johtuu siitä et nämä seksistä puhujat ovat alikehittyneitä. Heidän älykkyysosamäärä on alhainen 50-70 välillä. Primitiiviset vaisto jyllää. Eli järkeä (kapasiteettia ei riitä muuhun.

• Anonyymi

17:52
        Sinulla on tuota mutuajattelua.
        Ei mitään tieteellistä näyttöä.
        Saavathan älykkäät ihmiset lapsiakin, joten jotain ovat touhuneet ennen niitä.
        Äly hoi.
        Vilma
        Kaikkea sitä saa lukea 2025!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

17:52
        Sinulla on tuota mutuajattelua.
        Ei mitään tieteellistä näyttöä.
        Saavathan älykkäät ihmiset lapsiakin, joten jotain ovat touhuneet ennen niitä.
        Äly hoi.
        Vilma
        Kaikkea sitä saa lukea 2025!

Onko palstasetä tämä illustraatiosi for dummies olevinaan jotain seksuaalisemansipoitunutta kilvoittelua?

• Anonyymi

Ei ole normijuttu jauhaa jatkuvasti seksistä. Varmaan ne jauhavat, joilla ei ole mitään tekemistä, eikä sitä seksiäkään.

- Sheena

• Anonyymi

Ai jatkuvasti?
        Tabu asia ilmeisesti joillekin?
        Vilma

• Anonyymi

Sellaisia on sitten ihan järjettömän paljon. Tuntuu, että puolet ihmiskunnasta ei muuta teekään kun jauhaa seksistä kaiket päivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jatkuvasti?
        Tabu asia ilmeisesti joillekin?
        Vilma

Ei kai paljon jauhettu asia voi olla tabu?

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia on sitten ihan järjettömän paljon. Tuntuu, että puolet ihmiskunnasta ei muuta teekään kun jauhaa seksistä kaiket päivät.

Somen vaikutusta.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Somen vaikutusta.

- Sheena

Mä en ole juuri nähnyt sitä mitä maailma oli ennen sitä, mutta jos näin niin se on todella harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai paljon jauhettu asia voi olla tabu?

- Sheena

19:41
        Voi se joillekin olla.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiskuntaa se jonkun mainitsema 8 miljardia, niin 4 miljardia 'jauhaa'.
        Toivottavasti tekeemuutakin.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiskuntaa se jonkun mainitsema 8 miljardia, niin 4 miljardia 'jauhaa'.
        Toivottavasti tekeemuutakin.
        Vilma

Nää sun juttus on jotain sellasta normokamaa, jota mä en ikävä kyllä ymmärrä. Mä tulkitsen, että sä yrität vittuilla, mutta kun se menee multa korkeelta ja kovaa ylitse ja siksi mä en oikein edes viitsi vastata sulle. Olen pahoillani, mutta kun ei tajua, niin ei tajua

• Anonyymi

Lahkouskovaiset saarnaa omaa totuuttaan saattaakseen muutkin palvomaan omaa adendaa/uskomustaan. Seksiuskovaiset tekevät ihan samaa. Muuten 'uskova 'on heidän mielestään vääränlainen. Ihan samaa sakkia oman agendan pakkomielle kääreessä 🤷‍♀️

• Anonyymi

18:21
        Kerro nyt ihmeessä, mihin väitteesi perustuu?
        Tutkimusta nyt tähän vakuudeksi.
        Vilma
        Ja ikäsi on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

18:21
        Kerro nyt ihmeessä, mihin väitteesi perustuu?
        Tutkimusta nyt tähän vakuudeksi.
        Vilma
        Ja ikäsi on?

Tästäkö sinä aloittajasetä siis ns stimuloidut, että väännät itsesi kanssa tästä aiheesta ja tuoko se jotain puitten tilalle?

• Anonyymi

Seksi on ihanaa ja se on hyvä keskustelun aihe.
      Moni parisuhteessa elävä nainen kokee, että mies ei osaa keskustella seksistä.

Jos siitä haluaa puhua, mies menee helposti lukkoon ja tunnelma saattaa muuttua ahdistavaksi.

• Anonyymi

Miksi siitä pitäisi puhua? Mitä puhuttavaa siinä on? Eikö aivoissa oikeasti liiku mitään puhumisen arvoista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi puhua? Mitä puhuttavaa siinä on? Eikö aivoissa oikeasti liiku mitään puhumisen arvoista?

Joskus tuntuu, että mies ahdistuu seksistä, koska kokee naisen läsnäolon kiusalliseksi.
        Aivan kuin mies haluaisi pelkän vulvan naisesta.

Kuulemma sellaistakin seksiä on olemassa, missä nainen on seinän toisella puolella ja mies yhtyy häneen seinässä olevan reiän kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus tuntuu, että mies ahdistuu seksistä, koska kokee naisen läsnäolon kiusalliseksi.
        Aivan kuin mies haluaisi pelkän vulvan naisesta.

Kuulemma sellaistakin seksiä on olemassa, missä nainen on seinän toisella puolella ja mies yhtyy häneen seinässä olevan reiän kautta.

Eli oikeasti aivoissa ei liiku yhtään mitään muuta? Vai onko tuo tahallista? Että kun tietää, ettei toista kiinnosta moinen "keskustelu", niin sitten ei mitään muuta osata jauhaa ikinä?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi hyvä mies siitä seksistä pitäisi keskustella parisuhteessa? Jotkut tykkää ns puheliaista ja toiset ei niin ja viittaan tällä tietenkin itse tapahtumaan. No niin omenaposket hyvää Vappua.

• Kyllähän se seksi aina käy mielessä, mutta en siitä muiden kanssa juttele. Ne ajatukset voi pitää ihan itsellään. Kiusallista olisi kertoa ääneen yksityisiä ajatuksia.

• Anonyymi

Kyllähän sitä valtaosa varmasti ajattelee ja harrastaakin, mutta mistähän kumpuaa se pakonomainen tarve puhua siitä jatkuvasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sitä valtaosa varmasti ajattelee ja harrastaakin, mutta mistähän kumpuaa se pakonomainen tarve puhua siitä jatkuvasti?

Tämä sun jatkuva jankkaaminen alkaa käymään rasittavaksi.
        Pitääkö sitä jatkuvasti ihmetellä miksi ihmiset puhuvat seksistä?

Sen sijaan voitaisiin puhua seksistä. Nythän on pian vappuaatto ja rakkautta ilmassa.
        Sää ei suosi seksiä, mutta voihan sitä kokeilla naisen kanssa vaikka ravintolan vessassa.

Pari kertaa olen siinä onnistunut vaikka ahdasta oli ja oven ulkopuolelle kerääntyi jonoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen sijaan voitaisiin puhua seksistä. Nythän on pian vappuaatto ja rakkautta ilmassa.
        Sää ei suosi seksiä, mutta voihan sitä kokeilla naisen kanssa vaikka ravintolan vessassa.

Pari kertaa olen siinä onnistunut vaikka ahdasta oli ja oven ulkopuolelle kerääntyi jonoa.

Jatkuva jankkaaminen? Oletko sä vastannut tähän ketjuun sitten montakin kertaa? En minä tässä langassa ole kysynyt noita kuin tasan kerran, enkä edes sinulta, vaan Partakamulta. Kirjootustyylisi ei vaikuta siltä, että olisit hän puskista. Vai yritätkö sanoa, että en saisi kysyä samoja kysymyksiä useammalta vastaajalta, koska sinä et halua lukea niitä useampaa kertaa ? Miksi vastaat useamman kerran, tai luet muita kohtia ketjussa, jos sinua alkaa noin helposti rasittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuva jankkaaminen? Oletko sä vastannut tähän ketjuun sitten montakin kertaa? En minä tässä langassa ole kysynyt noita kuin tasan kerran, enkä edes sinulta, vaan Partakamulta. Kirjootustyylisi ei vaikuta siltä, että olisit hän puskista. Vai yritätkö sanoa, että en saisi kysyä samoja kysymyksiä useammalta vastaajalta, koska sinä et halua lukea niitä useampaa kertaa ? Miksi vastaat useamman kerran, tai luet muita kohtia ketjussa, jos sinua alkaa noin helposti rasittaa?

Otsikko houkuttelee, lupailee, että ketjussa puhutaan seksistä, ehkä jopa iloiseen sävyyn.

Mutta nyt menetän toivoni.
        Ketju on synkkä kuin aloittajansa.
        Onneksi ketjussa oli järkeviä valopilkkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otsikko houkuttelee, lupailee, että ketjussa puhutaan seksistä, ehkä jopa iloiseen sävyyn.

Kannattaa opetella ymmärtämään lukemaansa vähän paremmin. Jos vielä aloituksen luettuaan kuvittelee noin, niin sille eivät kyllä muut mahda mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä voi itse alottaa tollasen kaipailemasi kaltaisen ketjun. Ole hyvä vain. Kyllä tonne mahtuu uusia alotuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa opetella ymmärtämään lukemaansa vähän paremmin. Jos vielä aloituksen luettuaan kuvittelee noin, niin sille eivät kyllä muut mahda mitään.

Aha, et siis kaipaa eriäviä mielipiteitä, erilaista mielenmaisemaa.
        Keskustelussa helposti käy niin, että se kumpuilee ohi aiheen.

Mutta jatka jankkaamista. Sulla on outo mielipide ja ihmettelet miksi asiat on näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jatka jankkaamista. Sulla on outo mielipide ja ihmettelet miksi asiat on näin.

Jos sä sanosit ketjun aiheesta jotakin, niin joo. Mutta kun et sä sano ketjun aiheesta yhtään mitään. Jos joku noista aiemmista vastauksista, jossain toisessa langassa on ollut sun, niin mä en voi sitä tietää, kun tulit Partakamun tekstin alle kirjottelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluat, että sun "eriävään mielipiteeseesi ja erilaiseen hengenmaisemaasi" otetaan jotakin kantaa, niin kerro sitten mikä se on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Tottakai” aloittaja, toinen näistä kerroista oli varmaan näitä ns kymppikerhon juttuja?

• Anonyymi

Tähän kohtaan ketjua sopinee katolinen sanonta.
      "Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat."

Mies 65

• Anonyymi

Kumpi osapuoli sen kruunun sit saa ja miten tuo liittyy aiheeseen?

• Anonyymi

😂
        Tämän ketjun jälkeen taivaspaikka on taattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂
        Tämän ketjun jälkeen taivaspaikka on taattu.

Oivalsit!

Mies 65

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi osapuoli sen kruunun sit saa ja miten tuo liittyy aiheeseen?

Tämä on jotain incelpuhetta varmaan, wanna be a martyr too

• Anonyymi

Yleensä se mennöö niin jotta siittä puhe mistä puute

• Anonyymi
      UUSI

En osaa sanoa tähän aloittajaäijä oikein mitään muuta kuin, että toiset ehkä tykkää teoretisoida tästä aiheesta?

• Anonyymi
      UUSI

Tulipa paljon kirjoittelua seksistä!
      Vilma
      Naurattaa tuo 'sedättelijä' eli, kun sanat loppuvat, niin setä-kortti esiin.
      Toinen vaihtoehto on, että henkilö on vainoharhainen...

• Anonyymi
      UUSI

Jaaha. Töällä on taas tää alottajasetäneuroosi tuutannu ketjun jokaisen kohtaan sisältöään. No kiitos siitä ja kiinnostuksestaan. En viitsi alkaa vastaamaan erikseen jokaiseen tuuttaukseensa

• Anonyymi
        UUSI

Eikö ole hassua, että kaikki täällä kirjoittaneet ihmiset ovat seksin tulosta?!
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole hassua, että kaikki täällä kirjoittaneet ihmiset ovat seksin tulosta?!
        Vilma

Mitä hassua siinä on? Hassumpaa olisi, jos he olisivat seksistä puhumisen seurausta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hassua siinä on? Hassumpaa olisi, jos he olisivat seksistä puhumisen seurausta.

No. Jaa.
        Well, well.
        Sese vasta hassua olisi.
        Suorastaan naurattaisi.
        Wilma

• Anonyymi
      UUSI

joku musiikkijuttukin tuli mieleen, kun pitäisi katsella jotain ikävä-äpalstankin juttuja kun vaativa keksiä joku hauska pelikin masentuneille tytöille ja nuorisolle.

olin lsilmäleikkauksessa pystyn koodaamaan paremmin kun näen kirjaimet, lääkäri sanoi että noin 2,5 viikkoa jotta vähän silmät oikeasti paranee kun tottuvat.

Frii-kanavavalla Kadonneet-ohjelma, niin aina johonkin omituiseen liitty että jotaarallisia tai jotain omituisia ihmisiä mihin on sekaantunut hän.

• Anonyymi
      UUSI

Joo mutta senpä vaan sanon että jos ihminen ei ole seksin /edes oman seksuaalisuutensa pakkomielteiden nuorassa,ei hänellä ole tarve puhua seksistä. Seksistä paasaa ne,joille seksi on ongelma.Sen ylikorostuminen,ainut onnea tuova asia elämässä. Sen palvominen/pakkomielteinen tavoitteleminen. Siitä puhe mistä puute. Kertoo ihmis sielun kasvun kehittuksestä enemmän kuin tuhat sanaa.🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Pakkomielteinen seksi hakuisuus/pornostelu ja tatin hakkaaminen ja muille oman uskonsa tyrkyttäminen,kertoo alikehittyneestä yksilöstä. Jäänyt asteelle,missä oma 'lisääntymis vietti'on ainut asia millä on menkitystä. Kuten rukoiliasirkka uros. Säälittävää.🤷‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Vain lisääntymishaluttomat eivät puhu seksistä.

• Anonyymi
        UUSI

Ja mikä vika on lisääntymishaluttomissa? Sekö,ettei aivottomina apinoina juuri sinulle ja kaltaisillesi pervorunkuille jalkoja levittele? Että pitäis teille vielä lapsia tehdä?? Oletko tosissasi🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä vika on lisääntymishaluttomissa? Sekö,ettei aivottomina apinoina juuri sinulle ja kaltaisillesi pervorunkuille jalkoja levittele? Että pitäis teille vielä lapsia tehdä?? Oletko tosissasi🤷‍♀️

Että saisitte lisääntymällä jakaa ällöttäviä seksistisiä /vinoutuneita agendojanne tuleville sukupuolille. Että raamattunne ja oppikirjanne olisi runkuista yhteen liimaantuneet poro lehdet. Tuohonko pitäisi lähteä? Älkää unta nähkö👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Että saisitte lisääntymällä jakaa ällöttäviä seksistisiä /vinoutuneita agendojanne tuleville sukupuolille. Että raamattunne ja oppikirjanne olisi runkuista yhteen liimaantuneet poro lehdet. Tuohonko pitäisi lähteä? Älkää unta nähkö👎🤷‍♀️

Seksuaalisen aktiivi-iän ohittaneen kirjoitus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalisen aktiivi-iän ohittaneen kirjoitus.

Olen lisääntynyt jo ja jos olen jonkun 'iän' ylittänyt niin se on saavutus se. Ns.Pinssi rintaan. Sitä pinssiä te ette omassa mitätömyyden tunteessanne minulta kykene viemään. Montako lasta on itselläsi? Mietippä sitä🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lisääntynyt jo ja jos olen jonkun 'iän' ylittänyt niin se on saavutus se. Ns.Pinssi rintaan. Sitä pinssiä te ette omassa mitätömyyden tunteessanne minulta kykene viemään. Montako lasta on itselläsi? Mietippä sitä🤷‍♀️

Lisääntyneen lisääntymishaluttoman kommentti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisääntyneen lisääntymishaluttoman kommentti.

Oikein! En todellakaan haluis enää lisääntyä. Pois se minusta✌😄 minun aikani on nauttia. Nauttia siitä että mun ei tarvii yhtään mitään mitä en itse halua. Ei tarvii mielistellä ketään ,vääntyä ja kääntyä muiden mieliksi suuntaan sataan. Ei ole tarvetta olla riippuvainen mistään/kenestäkään. Viimeinkin henki kulkee.✌🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Päinvastoin minusta. Heillä, jotka haluavat lisääntyä tai harrastaa seksiä ylipäänsä, ei pitäisi olla mitään tarvetta puhua siitä. Täysin tyhjänpäiväistä lässytystä, joka tappaa kaiken himon ja halun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin minusta. Heillä, jotka haluavat lisääntyä tai harrastaa seksiä ylipäänsä, ei pitäisi olla mitään tarvetta puhua siitä. Täysin tyhjänpäiväistä lässytystä, joka tappaa kaiken himon ja halun.

Samaa mieltä. Mitä vähemmän puhetta sitä parempi. Muutenkin kannattaa mielummin harrastaa seksiä kuin puhua siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Omat kokemukseni eivät tue näkemystäsi. Se, miten paljon seksistä puhutaan, on täysin henkilöstä riippuvainen enkä ole havainnut (esim tuttavapiirissä) mitään eroa nepsyjen ja normojen välillä. Minulla ei ole ollut koskaan parisuhdetta tai edes tapailua nepsyn kanssa, (ainakaan tietääkseni) eli omakohtaisia vertailukohtia on heikosti, mutta käsitykseni mukaan osalle ihmisistä seksi vain on isompi juttu kuin toisille. En näe, miten sillä olisi mitään tekemistä sen kanssa, onko henkilö kirjolla vai ei.

Ehkä olet vain sattumalta törmännyt keskimääräistä useampaan yksilöön, joille seksi on ollut mieluisa puheenaihe?

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI

No minä olen. En oli vielä ikinä törmännyt nepsyyn, joka jauhaisi seksistä, ehdottelisi tai lähettelisi vaikka dickpicejä. Nuo tyypit ovat aina normoja, ihan joka kerta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No minä olen. En oli vielä ikinä törmännyt nepsyyn, joka jauhaisi seksistä, ehdottelisi tai lähettelisi vaikka dickpicejä. Nuo tyypit ovat aina normoja, ihan joka kerta.

Voisiko johtua siitä, että nepsyjä on vähemmän eli todennäköisempää törmätä seksiä korostavaan normoon kuin nepsyyn? Mistä muuten tiedät, että nämä tyypit ovat aina normoja? Eihän sitä aina pysty ulkoapäin havaitsemaan, vaikka joku olisikin nepsy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko johtua siitä, että nepsyjä on vähemmän eli todennäköisempää törmätä seksiä korostavaan normoon kuin nepsyyn? Mistä muuten tiedät, että nämä tyypit ovat aina normoja? Eihän sitä aina pysty ulkoapäin havaitsemaan, vaikka joku olisikin nepsy.

Diagnoosin saaneita varmasti onkin, mutta nämähän ovat pahasti alidiagnosoituja, varsinkin aikuisilla. Hyvin monet saavat diagnoosin ja selityksen monille asioille elämässään vasta hyvin myöhään.

Kyllä sen sitten tietää, kun tyyppiin tutustuu. Tai eivät kaikki varmaankaan ole hyvällä tutkalla varustettuja, mutta kyllä sen voi oppia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Diagnoosin saaneita varmasti onkin, mutta nämähän ovat pahasti alidiagnosoituja, varsinkin aikuisilla. Hyvin monet saavat diagnoosin ja selityksen monille asioille elämässään vasta hyvin myöhään.

Kyllä sen sitten tietää, kun tyyppiin tutustuu. Tai eivät kaikki varmaankaan ole hyvällä tutkalla varustettuja, mutta kyllä sen voi oppia.

Totta, moni elää pitkään, ehkä jopa koko elämänsä ilman diagnoosia. Tämä tuskin silti tarkoittaa, ettäkö nepsyjä olisi esim puolet väestöstä.

Lähipiirissäni on useita nepsyjä ja tunnistan mielestäni tiettyjä nepsy-piirteitä aika herkästi. En silti koskaan diagnosoi ketään, vaikka jotain arvelisinkin, koska minulla ei ole sellaiseen pätevyyttä.

Mikä on mielestäsi "koko ajan seksistä puhumista"? Miten usein aihe täytyy olla esillä, jotta se on mielestäsi liikaa?

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, moni elää pitkään, ehkä jopa koko elämänsä ilman diagnoosia. Tämä tuskin silti tarkoittaa, ettäkö nepsyjä olisi esim puolet väestöstä.

Lähipiirissäni on useita nepsyjä ja tunnistan mielestäni tiettyjä nepsy-piirteitä aika herkästi. En silti koskaan diagnosoi ketään, vaikka jotain arvelisinkin, koska minulla ei ole sellaiseen pätevyyttä.

Mikä on mielestäsi "koko ajan seksistä puhumista"? Miten usein aihe täytyy olla esillä, jotta se on mielestäsi liikaa?

Aletheias

No tietenkään aiheesta ei olisi mitään tarvetta edes puhua. Tarkoitan tuolla jatkuvasti puhumisella sitä, että siitä tarvitsee puhua joka päivä jollain tasolla. Puheet pyörivät jatkuvasti saman aihepiirin ympärillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No tietenkään aiheesta ei olisi mitään tarvetta edes puhua. Tarkoitan tuolla jatkuvasti puhumisella sitä, että siitä tarvitsee puhua joka päivä jollain tasolla. Puheet pyörivät jatkuvasti saman aihepiirin ympärillä.

Seksistä ei ole mielestäsi mitään tarvetta puhua parisuhteessa? Seksistähän on todella tärkeää pystyä puhumaan avoimesti. Ei se tietenkään ainoa ouheenaihe voi olla, mutta ehdottomasti seksustä tulee puhua.

Miten kumppanisi ovat reagoineet, kun olet ilmaissut sen, ettet ole kiinnostunut puhumaan aiheesta sen enempää?

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seksistä ei ole mielestäsi mitään tarvetta puhua parisuhteessa? Seksistähän on todella tärkeää pystyä puhumaan avoimesti. Ei se tietenkään ainoa ouheenaihe voi olla, mutta ehdottomasti seksustä tulee puhua.

Miten kumppanisi ovat reagoineet, kun olet ilmaissut sen, ettet ole kiinnostunut puhumaan aiheesta sen enempää?

Aletheias

Ei todellakaan ole mitään tarvetta puhua. Täysin turha ja yliarvostettu keskustelunaihe parisuhteessa. Onneksi oma kumppani on samaa mieltä. Seksissä ei ole yhtään mitään puhuttavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole mitään tarvetta puhua. Täysin turha ja yliarvostettu keskustelunaihe parisuhteessa. Onneksi oma kumppani on samaa mieltä. Seksissä ei ole yhtään mitään puhuttavaa.

Ette siis koskaan puhu seksin herättämistä tuntemuksista, toiveista, ajatuksista, fantasioista tai vastaavasta kumppanin kanssa? Eikö seksi jää silloin kovin pinnalliseksi, jos seksi on pelkkä fyysinen akti?

Tärkeintä tietenkin, että toimitaan tavalla, joka sopii suhteen molemmille osapuolille olipa tuo tapa mikä tahansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ette siis koskaan puhu seksin herättämistä tuntemuksista, toiveista, ajatuksista, fantasioista tai vastaavasta kumppanin kanssa? Eikö seksi jää silloin kovin pinnalliseksi, jos seksi on pelkkä fyysinen akti?

Tärkeintä tietenkin, että toimitaan tavalla, joka sopii suhteen molemmille osapuolille olipa tuo tapa mikä tahansa.

Kuka tollasista jaksaa jauhaa? Kuulostaa niin tylsältä keskustelulta, ettei taatusti tekisi enää ikinä kyseisen tyypin kanssa seksiä mieli. Jos eivät nuo asiat seksiä harrastaessa selviä, niin ei siitä puhuminen ainakaan auta. Onko teille oikeasti seksi pelkkää aktia, jos ei sitä ole ensiksi analysoitu ja teoretisoitu puhki? Ilman keskusteluako ei pysty muuhun kuin pinnalliseen aktiin, vai mikä juttu tuo on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä.

Kerrotaanpa se nyt ihan kliinisen tarkasti miten se tapahtuu, niinkuin hyvään suhteeseen hyvien parisuhdesääntöjen mukaisesti tapahtuu. Tämän jälkeen olemme huippuälykkäitä, eikä meillä ole mitään enää mitään arvoituksi toisistamme. Kaikki allergeenisi on poistettu tehokkaasti. Voimme nauttia tätä kliinistä seksiä elämämme loppuun saakka. Itseasiassa tyydytän itseni itse yhtä hyvin. Mihinkä ylipäätään edes sinua tarvitsin, olen jo unohtanut sen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tollasista jaksaa jauhaa? Kuulostaa niin tylsältä keskustelulta, ettei taatusti tekisi enää ikinä kyseisen tyypin kanssa seksiä mieli. Jos eivät nuo asiat seksiä harrastaessa selviä, niin ei siitä puhuminen ainakaan auta. Onko teille oikeasti seksi pelkkää aktia, jos ei sitä ole ensiksi analysoitu ja teoretisoitu puhki? Ilman keskusteluako ei pysty muuhun kuin pinnalliseen aktiin, vai mikä juttu tuo on?

Eihän seksiä tietenkään puhki tarvitse analysoida (aika äärimmäinen tulkinta), mutta kukaan ei ole ajatustenlukija ja joskus seksistä on tarpeen puhua. Usein nämä keskustelut ovat oikein miellyttäviäkin, vaikka toisinaan myös vaikeita.

Miksi puhut "meistä"? Puhun tässä omana itsenäni ja sinä niputat minut osaksi jotain ryhmää, jota vastaan sinulla ilmeisesti on jotain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän seksiä tietenkään puhki tarvitse analysoida (aika äärimmäinen tulkinta), mutta kukaan ei ole ajatustenlukija ja joskus seksistä on tarpeen puhua. Usein nämä keskustelut ovat oikein miellyttäviäkin, vaikka toisinaan myös vaikeita.

Miksi puhut "meistä"? Puhun tässä omana itsenäni ja sinä niputat minut osaksi jotain ryhmää, jota vastaan sinulla ilmeisesti on jotain.

Mihin sitä ajatusten lukemista tarvittaisiin? Juuri tätä mä tarkotan,että mikä on tuo juttu, että seksistä pitää puhua ja puhua ja puhua. Mikä on se juttu mitä te saatte siitä jatkuvasta puhumisesta irti? Mä en kykene näkemään sitä tarpeellisena, en mukavana, enkä edes vaikeana. Ainoa sana, joka tulee mieleen on tylsä.

Miksi oletat mulla olevan ketään vastaan mitään? Mä yritän ymmärtää mikä tämä juttu on, joka tulee ihan koko ajan vastaan. Miksi mun pitää jatkuvalla syötöllä, joka paikassa jaksaa vain kuunnella näitä, kun tekisi mieli vain huutaa, että ei nyt tana taas tätä aihetta ja eikö teillä oikeasti ikinä mitään muuta päässänne liiku, pankaa enemmän ja puhukaa vähemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sitä ajatusten lukemista tarvittaisiin? Juuri tätä mä tarkotan,että mikä on tuo juttu, että seksistä pitää puhua ja puhua ja puhua. Mikä on se juttu mitä te saatte siitä jatkuvasta puhumisesta irti? Mä en kykene näkemään sitä tarpeellisena, en mukavana, enkä edes vaikeana. Ainoa sana, joka tulee mieleen on tylsä.

Miksi oletat mulla olevan ketään vastaan mitään? Mä yritän ymmärtää mikä tämä juttu on, joka tulee ihan koko ajan vastaan. Miksi mun pitää jatkuvalla syötöllä, joka paikassa jaksaa vain kuunnella näitä, kun tekisi mieli vain huutaa, että ei nyt tana taas tätä aihetta ja eikö teillä oikeasti ikinä mitään muuta päässänne liiku, pankaa enemmän ja puhukaa vähemmän.

Seksi on useimmille herkkä ja intiimi asia. Siihen saattaa liittyä häpeää, pelkoa tai muita vaikeita asioita, joita on kyllä aika mahdotonta toiselle kommunikoida ilman sanoja. Ihmiset ja tilanteet ovat tietenkin erilaisia, joten se, miten paljon puhumista on kenellekin tarpeen vaihtelee valtavasti yksilöstä toiseen.

Missä kaikkialla joudut jatkuvalla syötöllä kuuntelemaan seksiin liittyviä puheita? Itse en koe lainkaan tällaista seksipuhetulvaa, vaikka puhunkin seksistä ihan mielelläni. Mediassa seksiaiheet on helppo sivuuttaa, jollei kiinnosta, töissä kahvipöydässä harvemmin aiheet koskee seksiä, ystävien kanssa puhutaan valtaosin jostain ihan muusta ja seksistä vain silloin tällöin.. Eli mistä kaikki se puhe tulee joka sinua ilmeisen paljon ärsyttää?

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos sä vilkaset tätä ketjua, niin tässä monessa kohtaa puhuminen = harrastaminen. Säkin sanot, että oikein pitää puhua on oikein tarpeellista puhua. 🙄 Ja jos ei puhu niin "seksuaalisuudessasi on ongelma", "et halua seksiä", "pidät seksiä epämiellyttävänä", "et tarvitse seksiä", "seksi ei ole sinulle tärkeää, etkä nauti siitä", jne. jne. Nämä jälkimmäiset eivät olleet sun sanojasi, mutta kyllähän tuo vähän pinnan alla sunkin teksteissäsi oli kun "Seksistähän on todella tärkeää pystyä puhumaan avoimesti" ja "Eikö seksi jää silloin kovin pinnalliseksi, jos seksi on pelkkä fyysinen akti?" Tuo viimeinen on sinulta "aika äärimmäinen tulkinta", että sinällään en ymmärrä miksi moitit minua noilla sanoilla. Sitten tuohon lisätään taas ketjusta se taivastelu, että kaikki ovat syntyneet aeksin seurauksena jne. (ei sinun tekstiäsi). Niin mitä sitten, ei se että ihmiset harrastavat seksiä liity mitenkään siihen, että miksi siitä on pakko jauhaa koko ajan. Ja noi tollaset tulkinnat tossa edellä, nehän ovat kiusaamista ja pakottamista, sen oman ajattelun ja sen oman jauhamisoikeuden tyrkyttämistä. Sen sijaan, että selittäisi mitä saa irti moisesta, alkaa selittää, että "sulla täytyy olla ongelma". Mä en voi välttyä siltä, että mä koen sen hyvin usein täysin tarkotuksellista ja okwtuksena on, että sillä saataisiin toiselle mahdollisimman ikävä olo. Mun onnekseni aihe ei ahdista itseäni yhtään, vaan koen sen ihan aivokuolleiden aiheeksi, niin tylsä se on.

Miksi kaiken tulisiolla rajattua, tai hankalaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos sä vilkaset tätä ketjua, niin tässä monessa kohtaa puhuminen = harrastaminen. Säkin sanot, että oikein pitää puhua on oikein tarpeellista puhua. 🙄 Ja jos ei puhu niin "seksuaalisuudessasi on ongelma", "et halua seksiä", "pidät seksiä epämiellyttävänä", "et tarvitse seksiä", "seksi ei ole sinulle tärkeää, etkä nauti siitä", jne. jne. Nämä jälkimmäiset eivät olleet sun sanojasi, mutta kyllähän tuo vähän pinnan alla sunkin teksteissäsi oli kun "Seksistähän on todella tärkeää pystyä puhumaan avoimesti" ja "Eikö seksi jää silloin kovin pinnalliseksi, jos seksi on pelkkä fyysinen akti?" Tuo viimeinen on sinulta "aika äärimmäinen tulkinta", että sinällään en ymmärrä miksi moitit minua noilla sanoilla. Sitten tuohon lisätään taas ketjusta se taivastelu, että kaikki ovat syntyneet aeksin seurauksena jne. (ei sinun tekstiäsi). Niin mitä sitten, ei se että ihmiset harrastavat seksiä liity mitenkään siihen, että miksi siitä on pakko jauhaa koko ajan. Ja noi tollaset tulkinnat tossa edellä, nehän ovat kiusaamista ja pakottamista, sen oman ajattelun ja sen oman jauhamisoikeuden tyrkyttämistä. Sen sijaan, että selittäisi mitä saa irti moisesta, alkaa selittää, että "sulla täytyy olla ongelma". Mä en voi välttyä siltä, että mä koen sen hyvin usein täysin tarkotuksellista ja okwtuksena on, että sillä saataisiin toiselle mahdollisimman ikävä olo. Mun onnekseni aihe ei ahdista itseäni yhtään, vaan koen sen ihan aivokuolleiden aiheeksi, niin tylsä se on.

Ai niin toi viimeinen lainaus jäi selittämättä, eli siis "Miksi kaiken tulisiolla rajattua, tai hankalaa?" No sitähän se puhuminen just teettää, pitää tehdä helposta asiasta rajattua ja hankalaa, asiasta jossa ei ole yhtään mitään puhuttavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seksi on useimmille herkkä ja intiimi asia. Siihen saattaa liittyä häpeää, pelkoa tai muita vaikeita asioita, joita on kyllä aika mahdotonta toiselle kommunikoida ilman sanoja. Ihmiset ja tilanteet ovat tietenkin erilaisia, joten se, miten paljon puhumista on kenellekin tarpeen vaihtelee valtavasti yksilöstä toiseen.

Missä kaikkialla joudut jatkuvalla syötöllä kuuntelemaan seksiin liittyviä puheita? Itse en koe lainkaan tällaista seksipuhetulvaa, vaikka puhunkin seksistä ihan mielelläni. Mediassa seksiaiheet on helppo sivuuttaa, jollei kiinnosta, töissä kahvipöydässä harvemmin aiheet koskee seksiä, ystävien kanssa puhutaan valtaosin jostain ihan muusta ja seksistä vain silloin tällöin.. Eli mistä kaikki se puhe tulee joka sinua ilmeisen paljon ärsyttää?

Aletheias

No kai nyt, jos siitä pitää koko ajan puhua. Kai mistä tahansa saa niin hiivatin hankalaa, kun siitä pitää koko ajan jauhaa ja analysoida ja selittää ja kertoa ja kaikkea vastaavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aletheias

No oikeastaan ihan kaikkialla. Siis kirjaimellisesti ihan kaikkialla, missä vähänkään tutummat ihmiset keskenään puhuvat, poislukien nyt luojan kiitos sukulaiset. Aina on joku, joka alkaa vähintää jauhaa pikkutuhmaa siitä "soutulaitteesta" (viittaan siis tohon yhteen keskusteluun). Vähintään joku heittää "vitsiä" puhuu ja vihjailee jonkun toisen selän takana tmv. Mä en nyt tähän hätään muista yhtään sellaista paikkaa, jossa noin ei olisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aletheias

"Eli mistä kaikki se puhe tulee joka sinua ilmeisen paljon ärsyttää?"

Edelleen oleellista on sana "miksi" ja se mitä vaikka nyt sinä saat siitä. En tajua miksi sä ylianalysoit, jotain "ärsyttämistä", kun olen kuitenkin jo moneen kertaan sanonut ja kysynyt, että miksi. Täytyyhän siihen nyt jokin syy olla. Täytyyhän sen nyt antaa jotakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Eli mistä kaikki se puhe tulee joka sinua ilmeisen paljon ärsyttää?"

Edelleen oleellista on sana "miksi" ja se mitä vaikka nyt sinä saat siitä. En tajua miksi sä ylianalysoit, jotain "ärsyttämistä", kun olen kuitenkin jo moneen kertaan sanonut ja kysynyt, että miksi. Täytyyhän siihen nyt jokin syy olla. Täytyyhän sen nyt antaa jotakin.

Anyway. Jätän nyt tältä erää tähän, koska tiedän pitkien tekstipätkieni aija usein ärsyttävän ihmisiä ja mä tiedän myös, että en ole kirjallisesti läheskään yhtä hyvä maskaamaan kuin livenä ja tietyt asiat puskevat läpi.

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa olla sitä tyypillistä kiusaamisentarvetta. Kun joku ei jotain halua, niin just sitä on sitten pakko tehdä. Kiusaamisen ja ahdistelun tarvetta, josta saavat kiksinsä.

• Anonyymi
        UUSI

Manipulointia ja omiin agendoihin alista mista se on. Vallankäyttöä. Pikkumunaisten pullistelua 👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Manipulointia ja omiin agendoihin alista mista se on. Vallankäyttöä. Pikkumunaisten pullistelua 👎🤷‍♀️

Vaan kun ei ne läheskään aina ole miehiä. Munien koolla siis tuskin lienee mitään tekoa asian kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kun ei ne läheskään aina ole miehiä. Munien koolla siis tuskin lienee mitään tekoa asian kanssa.

Aikuisten oikeestikko??😳🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuisten oikeestikko??😳🤷‍♀️

Kyllä, ihan aikuisten oikeasti. Naisissakin on paljon sellaisia, jotka jauhavat pakkomielteisesti seksistä ja innostuvat jauhamaan vielä kahta kauheammin, jos joku ei jaksaisi heitä kuunnella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ihan aikuisten oikeasti. Naisissakin on paljon sellaisia, jotka jauhavat pakkomielteisesti seksistä ja innostuvat jauhamaan vielä kahta kauheammin, jos joku ei jaksaisi heitä kuunnella.

No otan osaa. 🙌 🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No otan osaa. 🙌 🤷‍♀️

Ei ole tarvetta. Olisi kuitenkin ihan kiva tietää, että mistä tuollainen tarve kumpuaa. Vaan ei täällä taida olla ketään sellaista, joka uskaltaisi omakohtaisesti avata, että miksi käyttäytyy noin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on taivahan tosi. Mä olen ensimmäisen kerran kuunnellut pakkomielteistä jauhamista 12-vuotiaana muiden 12-vuotiaiden tyttöjen taholta. He tosin tietenkään eivät oikeasti tienneet mistään mitään ja se oli sellaista hihityksen sekaista lapsellista lätinää, mutta riittävästi siihen, että mietin tällaistako paskaa sitä nyt sitten loppuelämänsä kuuntelemaan.

• Anonyymi
      UUSI

Seksissä, eikä seksuaalisuudessa ole mitään ongelmia.
      Ne jotka haluavat seksiä heidän tulee ollakeskenään janiidenjotka pitävät sitä epämiellyttävänä...heidän tulee kai olla sinkkuja tai suhteessa ihmiseen joka ei moista elämäänsä enää tarvitse?

AV

• Anonyymi
        UUSI

Oliko sinulla noin niinku itse aloituksen aiheeseen mitään sanottavaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sinulla noin niinku itse aloituksen aiheeseen mitään sanottavaa?

On, ajatus missä puhuminen seksistä häiritsee vain ihmisiä jotka seksiä elämäänsä eivät enää tarvitse, tai sitten seksi on suhteessä epämiellyttävän rajattua ettei siitä enää nauti.

Kyllä miellyttävistä asioista voi keskustella?

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On, ajatus missä puhuminen seksistä häiritsee vain ihmisiä jotka seksiä elämäänsä eivät enää tarvitse, tai sitten seksi on suhteessä epämiellyttävän rajattua ettei siitä enää nauti.

Kyllä miellyttävistä asioista voi keskustella?

AV

Tuo olettamasi on jo lähtökohtaisesti täysin pielessä. Se harrastaako seksiä, kaipaako seksiä ja pitääkö seksistä, ei liity milläänntavalla siihen jaksaako ja haluaako kuunnella kenenkään pakkomielteisiä seksijuttuja. Nuo asiat eivät korreloi millään tavalla. Tämäkö se selittävä syy sitten on, totaalinen kykenemättömyys tajuta, että seksi on monille likipitäen tylsin mahdollinen keskustelunaihe auringon alla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo olettamasi on jo lähtökohtaisesti täysin pielessä. Se harrastaako seksiä, kaipaako seksiä ja pitääkö seksistä, ei liity milläänntavalla siihen jaksaako ja haluaako kuunnella kenenkään pakkomielteisiä seksijuttuja. Nuo asiat eivät korreloi millään tavalla. Tämäkö se selittävä syy sitten on, totaalinen kykenemättömyys tajuta, että seksi on monille likipitäen tylsin mahdollinen keskustelunaihe auringon alla?

Yleisesti ihmiset haluavat keskustella asioista jotka ovat heille tärkeitä ja nauttivat aiheesta.
        Ne jotka ovat aiheesta pahoillaan...heillä ei ilmeisesti kaikki ole hyvin ko. aiheessa+

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne tajuu kun pajattaa kuin papupadat seksiseksiseksi siksi kun seksiseksiseksi. Siinä elämän apinen aa bee ja cee.👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisesti ihmiset haluavat keskustella asioista jotka ovat heille tärkeitä ja nauttivat aiheesta.
        Ne jotka ovat aiheesta pahoillaan...heillä ei ilmeisesti kaikki ole hyvin ko. aiheessa

AV

Ei mene lainkaan noin. Monella ei ole mitään tarvetta tuollaiselle ja lähinnä vain v.tuttaa joutua kuuntelemaan. Yleensä siihen ei myöskään voi suoraan sanoa mitä kyseisestä jauhamisesta oikeasti ajattelee, sillä muuten saa heti otsaansa tuon leiman, jota säkin automaattisesti olet tyrkyttämässä.

Mä aivan yhtä hyvin todeta, että ihmisillä, jotka jauhavat, ei ilmeisesti ole kaikki hyvin ko. aiheessa. Jos olisi, niin heillä ei olisi mitään tarvetta jauhaa siitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne tajuu kun pajattaa kuin papupadat seksiseksiseksi siksi kun seksiseksiseksi. Siinä elämän apinen aa bee ja cee.👎🤷‍♀️

Seksuaalistesti aktivisessa iässä oleville ihmisille tulee antaa mahdollisuus, ei ole niiden henkilöiden tehtävä kumota mahdollisuuksia jotka eivät itse aiheesta enää nauti?

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalistesti aktivisessa iässä oleville ihmisille tulee antaa mahdollisuus, ei ole niiden henkilöiden tehtävä kumota mahdollisuuksia jotka eivät itse aiheesta enää nauti?

AV

Minkä takia pitäisi? Kun on itsekin seksuaalisesti aktiivisessa iässä oleva seksuaalisesti aktiivinen henkilö, niin milläköhän perusteella niiden jauhajien oikeudet muka ovat suuremmat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Kuules pappa. Ei ole minulta pois se. Mutta älä tyrkytä omaa pappairstailuasi niille jotka ei ole pappairstailuista kiinnostuneita. Aito rakkaus ei tarvii pappairstailuja yhtään mihinkään. 👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia pitäisi? Kun on itsekin seksuaalisesti aktiivisessa iässä oleva seksuaalisesti aktiivinen henkilö, niin milläköhän perusteella niiden jauhajien oikeudet muka ovat suuremmat?

He eivät ole kieltämässä sinulta mitään?
        Mikä on se target, jota sinä haluaisit heiltä jotain kieltää?

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Ovathan. He eivät kiellä, vaan jopa suorastaan estävät minulta oikeuden olla joutumatta kuuntelemaan sitä. He estävät minulta usein oikeuden olla sellaisten ihmisten seurassa, jotka eivät jauha, tulemalla siihen seuraan jauhamaan. Heidän takiaan minulla on usein vain kaksi vaihtoehtoa, joko kuunnella sitä paskaa tai olla vailla seuraa. He kun katsovat oikeudekseen vallata minkä tahansa seuran ja pakottaa kaikki kuuntelemaan sitä heidän jauhamistaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

He käyttäytyvät aina äärimmäisen itsekkäästi ja sä osoitat tässä keskustelussa nyt varsin hyvin juuri sitä hyperitsekästä ajattelua, miten sinulla on muka oikeus ja muilla ei ole sananlaisia oikeuksia. Sitten jos sinulta pyydetään, että voitko lopettaa, niin perustelusi miksi et voi lopettaa nähtiin jo ja että henkilö, joka pyytää on sinun mielestäsi sitä tätä ja tuota.

• Anonyymi
      UUSI

Pikkupojat siitä jauhaa. Liittyy myös tämä ikuinen pituuskeskustelu.

• Anonyymi
        UUSI

Voivat hyvin olla henkisesti keskenkasvuisia. En tiedä. Joka tapauksessa heitä on aivan jumalattoman paljon ja he ovat ihan hirvittävän äänekkäitä, myös kuvainnollisesti. AV tuossa yllä antaa oikeastaan varsin hyvän kuvan siitä mistä on kyse. Se argumentointi menee heti tuolle tasolle, koska heillä on oikeus ja koska he ovat "aktiivisia" yms. paskaa.

• Anonyymi
      UUSI

Vanha vitsi. Mutta kertaus on opintojen äiti. Vaan kuka tietää isän?

Perheen ruokapöydässä keskusteltiin niitä ja näitä. Isä sitten tuumasi Liisalle viisi vuotta, että saat kesällä pikkusiskon tai -veljen.

Liisa tuijotti vuoroin isää ja sitten äitiä. Ja tuumasi.
      "Ootte sitten harrastanu seksiä!"

Mies 65

• Anonyymi
        UUSI

No osaatkos kertoa, että mistä tuo tarve sinulla kumpuaa?

• Anonyymi
      UUSI

Etikka on aika hapan juoma nautittavaksi päivittäin,
      Vilma
      Ketju lienee provo. Palvelee mainostajia.

• Anonyymi
        UUSI

Älä ihmeessä sitten juo sitä. Eipä tuohon muuta voi todeta. Ja juu, ei ole provo. Olisikin.

• Anonyymi
      UUSI

Miten niin aina? Parisuhteeseen kuuluu seksi, mutta ei sitä koko ajan harrasteta!

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko selventää miten tuo liittyy aloitukseen?

• Anonyymi
      UUSI

Ketju on herättänyt erään kysymyksen. Todella moni ketjussa vaikuttaa vetävän yhtäläisyysmerkin seksistä puhumisen ja seksin harrastamisen väliin. Koetteko te normot oikeasti harrastavanne seksiä, kun te puhutte siitä, vai mikä tuo juttu on?

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on vakipano jonka luona aina käyn kun panettaa. Ja se antaa ilman ajanvarausta.
      Helppoa kuin heinäntekoa.

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko selventää mistä tuo sinun tarpeesi avautua kumpuaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko selventää mistä tuo sinun tarpeesi avautua kumpuaa?

Mä tykkään pullukoista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään pullukoista.

Eli et halua selventää mistä avautumisentarpeesi kumpuaa. Ok.

• Anonyymi
      UUSI

No jauha sitten jostain muusta. En kyllä tunnista tuollaista ollenkaan.

xLiner

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      60
      4174
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      152
      1774
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1473
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1228
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1026
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      894
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      885
    8. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      801
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      786
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      771
    Aihe