Miksi homoseksuaalit roikkuvat luterilaisuus ?

Anonyymi-ap

Miksette kirjoittele islam kanavalla? Miksei homolle kelpaa pahuus kuitenkaan vaikka itse edustaa sitä?

439

2343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä pahuutta homot edustavat? Islam on suomalaiselle varsin etäinen uskonto ja Koraani aivan tuntematon. Vaikea keskustella.

• Anonyymi

Tiedän, että olet tyhmä. Mutta etkö ole mitään oppinut tänä 20-vuotena kun täällä olet länkyttänyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, että olet tyhmä. Mutta etkö ole mitään oppinut tänä 20-vuotena kun täällä olet länkyttänyt?

Siitä huolimatta islam on kaikkineen suomalaisille outo. Vaikea on keskustella.

Tulin tänne syksyllä 2009.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Nyt puhutaan sinusta. Oletko tosiaan niin tyhmä, ettet osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ai niin, olit sitä ennen seksipalstalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, olit sitä ennen seksipalstalla.

Lähinnä lätkäkeskustelussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhutaan sinusta. Oletko tosiaan niin tyhmä, ettet osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi?

Luin ja ymmärsin. Mutta on kysyttävä mitä pahuutta homot edustavat. Sitä ei suunsoitto selvitä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Luin ja ymmärsin. Mutta on kysyttävä mitä pahuutta homot edustavat. Sitä ei suunsoitto selvitä.

Ihan sitä samaa mitä sinulle on 12 563 kertaa vastattu.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Raamatun mukaan sitä pahaa, josta on häpeä mainitakin!

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sitä samaa mitä sinulle on 12 563 kertaa vastattu.

Että ihan pahuutta noin monta kertaa.

Ja olet ihan tosissaan?

• Olet lukenut ihan väärin. Luet niinkuin haluat ajatella.

Olen huomannut sen tällä palstalla muutenkin.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

He ovat ylpeitä synnistään. Äläkä kysy mikä synti.

• Anonyymi kirjoitti:

He ovat ylpeitä synnistään. Äläkä kysy mikä synti.

Pahantekoa?

Kuka homo on ylpeä synnistään? Minä olen tehnyt lapsesta asti samoja syntejä, mutta en ole niistä mitenkään ylpeä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Miksi roikut täällä kun et edes osaa keskustella?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko antanut esimerkkiä?

En ole ehkä huomannut.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Pahantekoa?

Kuka homo on ylpeä synnistään? Minä olen tehnyt lapsesta asti samoja syntejä, mutta en ole niistä mitenkään ylpeä.

Olet siis tehnyt homouden syntiä lapsesta asti.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siis tehnyt homouden syntiä lapsesta asti.

En tietenkään.

• Anonyymi

Se Ieikki heteroa 21 vuoden ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se Ieikki heteroa 21 vuoden ajan.

Ihanko totta? Hän siis "vaihtoi", kuten Roomalaiskirjettä tulkitsevat liberaalit sanovat. Omat koirat purivat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta? Hän siis "vaihtoi", kuten Roomalaiskirjettä tulkitsevat liberaalit sanovat. Omat koirat purivat.

Piti siinä myös olla tuntenut Jumalan.

Room 1 ei koske homoja millään tavalla.

• No en ole koskaan ollut hetero.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

No en ole koskaan ollut hetero.

Et tiedä miten heterot miehet makaavat naisten kanssa.

• Mistä noin väärä luulo on on peräisin?

Ei mitään järkeä.

• Anonyymi00089
        torre3 kirjoitti:

Mistä noin väärä luulo on on peräisin?

Ei mitään järkeä.

Sellaista luulet.

Totuus kerrotaan jälleen sinusta.

• Anonyymi00148
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoisit sinne peiliisi, aito_lainen..olethan myös ihan itse tämän palstan pahin saman länkyttäjä. Samoja yhden-kolmen sanan kommentteja toistat vastauksiksi aloituksiin itsellesi! Ja luettelet jopa pelkkiä numeroita häiriköiden.. kuka fiksu niin tekisi.. niimpä.. ei yksikään.

• Anonyymi00149
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoisit sinne peiliisi, aito_lainen..olethan myös ihan itse tämän palstan pahin saman länkyttäjä. Samoja yhden-kolmen sanan kommentteja toistat vastauksiksi aloituksiin itsellesi! Ja luettelet jopa pelkkiä numeroita häiriköiden.. kuka fiksu niin tekisi.. niimpä.. ei yksikään.

• Anonyymi00150
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä lukemaasi selvästikään aito_lainen, vaan jatkat 100% itsekästä ja tyhmää numeroidesi luettelua ja muuta häirintääsi samojen sanojen/asioiden toistoilla aloituksiin.. ajattele, jos kaikki muutkin toimisivat yhtä typerästi kuin sinä.. toimisiko palsta? Viihtyisitkö tarkistaen samoja 100% turhia kommentteja, kuten ne omat toistosi..? Miettisit omaa napaasi pidemmälle joskus! Voisitko olla jatkossa keskustelemassa täällä, etkä trollaamassa.. ja käyttäisit trollaukseltasi säästyneen ajan järkevämmin ja järjestäisit vaikka omaa elämääsi kuntoon, ettei tämä palsta täyttäisi elämääsi, jolloin sinun pitää väkisin häiriköidä samaa toistaen ellet keksi/välitä panostaa itse keskusteluun..? Miettisit..

• Anonyymi00151
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy vaihteeksi itseltäsi ja tee jotain trollauksellesi, aito_lainen.. vaihtaisit tosiaan sen vihdoin keskusteluun! Palstalla häiriköinti, itsellesi vastailu, etenkin itsekehut, saman toisto, jopa numeroiden luettelu on sinulle selvästi tärkeämpää!

• Anonyymi00166
        torre3 kirjoitti:

Pahantekoa?

Mitä syntejä?

• Anonyymi00185
        torre3 kirjoitti:

Piti siinä myös olla tuntenut Jumalan.

Room 1 ei koske homoja millään tavalla.

Vaikka koko Raamattu ei todellakaan sanoisi homoista mitään, niin he eivät silti saisi mennä keskenään naimisiin, koska Jeesus määritteli avioliiton miehen ja naisen väliseksi.

• Anonyymi00191
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Vaikka koko Raamattu ei todellakaan sanoisi homoista mitään, niin he eivät silti saisi mennä keskenään naimisiin, koska Jeesus määritteli avioliiton miehen ja naisen väliseksi.

Raamattu käyttää ilmaisua "miesten kanssa makaavat miehet" ja "naiset jotka ovat hylänneet luonnollisen yhteyden miehiin". Tämä soveltuu ihan hyvin nykypäivän homoseksuaalisiin ihmisiin. Heillä kun on tapana tehdä juuri niin.

• Anonyymi00185 kirjoitti:

Raamatussa lukee sitä mitä muinaiset ihmiset keksivät. Nykyään avioliittoon voi mennä suunnilleen kenen aikuisen kanssa tahansa. Se on loistavaa. Jeesus ei siihen voi panna estettä tietenkään. Eivät ihmiset muutenkaan tee mitä Jeesus Raamatun mukaan sanoi.

• Anonyymi00278
        torre3 kirjoitti:

Raamatussa lukee sitä mitä muinaiset ihmiset keksivät. Nykyään avioliittoon voi mennä suunnilleen kenen aikuisen kanssa tahansa. Se on loistavaa. Jeesus ei siihen voi panna estettä tietenkään. Eivät ihmiset muutenkaan tee mitä Jeesus Raamatun mukaan sanoi.

Ei voi mennä kirkossa. Tämä on luterilaisuus-palsta.

• Anonyymi00319
        torre3 kirjoitti:

Olisi jo sitten aika poistua.

• Anonyymi00326
        torre3 kirjoitti:

Leikit heteroa 21 vuoden ajan.

Kiistätkö?

• Anonyymi00327
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Et ymmärrä lukemaasi selvästikään aito_lainen, vaan jatkat 100% itsekästä ja tyhmää numeroidesi luettelua ja muuta häirintääsi samojen sanojen/asioiden toistoilla aloituksiin.. ajattele, jos kaikki muutkin toimisivat yhtä typerästi kuin sinä.. toimisiko palsta? Viihtyisitkö tarkistaen samoja 100% turhia kommentteja, kuten ne omat toistosi..? Miettisit omaa napaasi pidemmälle joskus! Voisitko olla jatkossa keskustelemassa täällä, etkä trollaamassa.. ja käyttäisit trollaukseltasi säästyneen ajan järkevämmin ja järjestäisit vaikka omaa elämääsi kuntoon, ettei tämä palsta täyttäisi elämääsi, jolloin sinun pitää väkisin häiriköidä samaa toistaen ellet keksi/välitä panostaa itse keskusteluun..? Miettisit..

Yritä nyt jo rauhoittua, Rwpe!

• Anonyymi00362
        torre3 kirjoitti:

Uskotaan. Naiset juosseet karkuun.

• Anonyymi00363
        Anonyymi kirjoitti:

On se.

• Anonyymi00390
        torre3 kirjoitti:

Joten mee takaisin musukka !

• Anonyymi00403
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinäkään mikään älyn jättiläinen ole!

• Anonyymi00362 kirjoitti:

Uskotaan. Naiset juosseet karkuun.

Ei sentään. Olen ollut avioliitossa naisen kanssa esimerkiksi.

• Anonyymi00432
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuitti.

• Anonyymi00436
        torre3 kirjoitti:

Ei sentään. Olen ollut avioliitossa naisen kanssa esimerkiksi.

Leikit tosiaan heteroa 21 vuoden ajan.

• Anonyymi00476
        Anonyymi kirjoitti:

Totta!

• Anonyymi00482
        torre3 kirjoitti:

En tietenkään.

No minkä ikäisenä aloit sitten homoksi?

• Anonyymi

Hakevat uskovien hyväksyntää.

• Miksi sellaista luulet? Sinun hyväksyntää ei edes odoteta.

• Anonyymi00090
        torre3 kirjoitti:

Miksi sellaista luulet? Sinun hyväksyntää ei edes odoteta.

Sellaisia luuloja sinulla.

• Anonyymi00090 kirjoitti:

Sellaisia luuloja sinulla.

Et kai luule, että sinun hyväksyntää odotetaan?

• Anonyymi00153

Paljon enemmän kaltaistaisesi rumasti puhuva ilkeä trolli herättää negatiivisia ajatuksia ja pilaa tietysti tätäkin palstaa.

• Anonyymi00193

Taitaapa olla niin, että homot hakevat Jumalan hyväksyntää. Ongelma on vain siinä, että homot voisivat saada Jumalan hyväksynnän milloin tahansa, jos vain he tunnustaisivat syntinsä Jumalalle ja pyytäisivät niitä anteeksi.

• Anonyymi00218
        Anonyymi00193 kirjoitti:

Taitaapa olla niin, että homot hakevat Jumalan hyväksyntää. Ongelma on vain siinä, että homot voisivat saada Jumalan hyväksynnän milloin tahansa, jos vain he tunnustaisivat syntinsä Jumalalle ja pyytäisivät niitä anteeksi.

No sittenhän ei ole mitään väliä vaikka olisi homo koko elämän ja sitten vain viime metreillä ennen kuolemaa pyytää anteeksi.

• Anonyymi00225
        Anonyymi00218 kirjoitti:

No sittenhän ei ole mitään väliä vaikka olisi homo koko elämän ja sitten vain viime metreillä ennen kuolemaa pyytää anteeksi.

Mutta mistä sinä tiedät milloin sinä kuolet? Voit saada aivoinfarktin tai ajaa autolla onnettomuuteen ja kuolla ennen kuin ehdit pyytää anteeksi. Ja vaikka eläisit, niin olisi koko ajan pelko takamuksissa, että milloin kuolee ja ehtiikö pyytää anteeksi. Enkä nyt tarkoita, että sinä olet homo. Olet varmasti ihan normaali ihminen.

• Anonyymi00228
        Anonyymi00225 kirjoitti:

Mutta mistä sinä tiedät milloin sinä kuolet? Voit saada aivoinfarktin tai ajaa autolla onnettomuuteen ja kuolla ennen kuin ehdit pyytää anteeksi. Ja vaikka eläisit, niin olisi koko ajan pelko takamuksissa, että milloin kuolee ja ehtiikö pyytää anteeksi. Enkä nyt tarkoita, että sinä olet homo. Olet varmasti ihan normaali ihminen.

Eihän sitä voikaan tietää, mutta ei kaikki ihmiset kuole yllättäen. Ethän sinäkään tiedä koska kuolet, joten et sinäkään ehdi pyytämään syntejäsi anteeksi.

"Enkä nyt tarkoita, että sinä olet homo. Olet varmasti ihan normaali ihminen."

Homot ovat normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi00234
        Anonyymi00228 kirjoitti:

Eihän sitä voikaan tietää, mutta ei kaikki ihmiset kuole yllättäen. Ethän sinäkään tiedä koska kuolet, joten et sinäkään ehdi pyytämään syntejäsi anteeksi.

"Enkä nyt tarkoita, että sinä olet homo. Olet varmasti ihan normaali ihminen."

Homot ovat normaaleja ihmisiä.

Nyt erehdyt ja sekoitat asioita. Minun ei tarvitse tietää milloin minä kuolen, koska minä olen jo pyytänyt syntejäni anteeksi ja saanut ne kaikki anteeksi. Minulla ei ole sellaista asennetta Jumalaa kohtaan, että "jatkanpa synnin tekemistä koko elämäni ja sitten viime tipassa heittäydyn uskovaiseksi". Olen päinvastoin hyvin murheellinen siitä, että tulin uskoon vasta myöhään aikuisena.

• Anonyymi00240
        Anonyymi00234 kirjoitti:

Nyt erehdyt ja sekoitat asioita. Minun ei tarvitse tietää milloin minä kuolen, koska minä olen jo pyytänyt syntejäni anteeksi ja saanut ne kaikki anteeksi. Minulla ei ole sellaista asennetta Jumalaa kohtaan, että "jatkanpa synnin tekemistä koko elämäni ja sitten viime tipassa heittäydyn uskovaiseksi". Olen päinvastoin hyvin murheellinen siitä, että tulin uskoon vasta myöhään aikuisena.

Uskonelämän tarkoitus on kunnioittaa ja totella Jumalaa jo tässä elämässä, kirkastaa Jeesusta. Tarkoitus ei ole homostella koko elämä hukkaan ja sitten viimeisellä hengenvedolla pyytää anteeksi. En edes usko, että sellainen voisi toimia, sillä jatkuva ja tahallinen synnin tekeminen varmasti paaduttaa sielun, varsinkin homouden kaltainen seksuaalisynti.

• Anonyymi00409
        Anonyymi00234 kirjoitti:

” koska minä olen jo pyytänyt syntejäni anteeksi ja saanut ne kaikki anteeksi”
        Vaikka olet pyytänyt syntejäsi anteeksi, et voi tietää oletko saanut ne kaikki anteeksi.

• Anonyymi00433
        Anonyymi00409 kirjoitti:

” koska minä olen jo pyytänyt syntejäni anteeksi ja saanut ne kaikki anteeksi”
        Vaikka olet pyytänyt syntejäsi anteeksi, et voi tietää oletko saanut ne kaikki anteeksi.

Tuohon ei edes tarvitse vastata. Et näemmä tiedä kristinuskon perusteita. Varmaan hyväksyt homoseksuaalisuudenkin vaikka se on paha synti.

• Anonyymi

jeesus oli homo ja siksi ei heterot rakasta jeesusta

• Anonyymi

Homottelet jopa Jeesusta.. sellaista.

• Anonyymi00167

Ymmärrätkö, Millainen päivä on pitkäperjantai?

• Anonyymi00226

Ei vaan Jeesus ei ollut homo ja siksi liberaalit inhoavat häntä. Jeesus on heille patriarkka, jolla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

Ikävää, että täällä häiriköivät.

• Anonyymi00435

Homot tuntevat ahdistusta ja huonoa omaatuntoa. Jonnekin se pitää sitten purkaa ja useimmiten syyttää kristittyjä. Homojen ongelmat ovat kuitenkin itseaiheutettuja. He vain eivät pysty ottamaan vastuuta omasta elämästään.

• Kuule eikö teidän hihhuleiden pitäisi olla siellä islam-kanavalla? Tekemässä käännytystyötä, koska se käy teiltä teidän omien puheiden mukaan niin helposti. Mitä te täällä roikutte?

• Anonyymi

Ei uskovat harjoits käännytystyötä, he julistavat evankeliumia ja sen kuulijat kntyvät ihan itse ilman käännytyksiä !
        Mutta nämöhän ovat suurimmalle osalle suomalaisia täysin tuntemattomia asioita eli se siitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei uskovat harjoits käännytystyötä, he julistavat evankeliumia ja sen kuulijat kntyvät ihan itse ilman käännytyksiä !
        Mutta nämöhän ovat suurimmalle osalle suomalaisia täysin tuntemattomia asioita eli se siitä.

Olette tehneet vähän heikosti hommaanne. Täällä ei myöskään ole tultu uskoon. Teihin ei haluta kuulua.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Olette tehneet vähän heikosti hommaanne. Täällä ei myöskään ole tultu uskoon. Teihin ei haluta kuulua.

Tämä on keskustelupalsta ei käännytyspalsta. Eikä varmaan ketään kiinnosta sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta ei käännytyspalsta. Eikä varmaan ketään kiinnosta sinä.

Missä te teette ihmisistä Jeesuksen opetuslapsia?

Onko aikomus kuitenkin olla tällä palstalla?

• Anonyymi00168

Eikös sinun pitäisi muuttaa Venäjälle, kun kerran olet kulttuurimarxisti?

• Anonyymi00238

Kristinuskoon kuuluu myös sisälähetystyö. Mutta saahan täällä uskovaisetkin kirjoittaa ihan muuten vaan. Vaan eikö sinun mielestä saa, mitä?

• Anonyymi00255

Islam suhtautuu homoihin vielä negatiivisemmin kuin kristinusko. Sinun pitäisi olla kiitollinen, kun olet syntynyt kristilliseen maahan.

• Anonyymi00256
        torre3 kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tulin täällä uskoon. Sinä et tiedä mitä sinä et tiedä.

• Anonyymi

Aamen. Joka kolmas suomalainen käy vieraissa, onko jokainen näistä eronnut kirkosta. Epäilen vahvasti

• Anonyymi

Terveen moraalin ja ihmiskäsityksen omaava ei käy vieraissa!

Vieraissa käy rappioitunut ja moraaliton roskaväki jolla ei ole käsitystä kuka on mihin menee ja mikä on päämäärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieraissa käy rappioitunut ja moraaliton roskaväki jolla ei ole käsitystä kuka on mihin menee ja mikä on päämäärä.

Toden sanoit.

• Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa homma oli hoidossa. Miehillä oli monta vaimoa ja sivuvaimoja päälle.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Raamatussa homma oli hoidossa. Miehillä oli monta vaimoa ja sivuvaimoja päälle.

Valehtelet taas. Vain muutamalla kuninkaalla oli monia vaimoja. Raamattu on rehellinen kirja, se kertoo myös ihmisten rikkomukset ja niiden seuraukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse huomannut kaikkein katalimmiksi ja röyhkeimmiksi vieraissa kävijöiksi ne, jotka jyrkimmin vakuuttavat omaa uskollisuuttaan.
        Kehdataan vedota omaan pyhyyteen ja toisten syyttely pettämisestä-, siveettömyydestä-, haureudesta-, huorinteosta ja aviorikoksesta kertoo syyttelijän omasta petollisuudesta.
        Sellaisen puolison kanssa on äärimmäisen vaikeaa elää perheenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet taas. Vain muutamalla kuninkaalla oli monia vaimoja. Raamattu on rehellinen kirja, se kertoo myös ihmisten rikkomukset ja niiden seuraukset.

Keneltä kyseiset kuninkaat (vast) olivat asemansa ja lukuisat vaimonsa saaneet?
        Kenen luottomiehiä haaremien omistajien Raamatussa kerrotaan olleen?

• Anonyymi kirjoitti:

Paavali: olkoon seurakunnan paimen yhden vaimon mies. Miksi noin oli?

Miksi sanot rikkomukseksi sen ajan tapoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä kyseiset kuninkaat (vast) olivat asemansa ja lukuisat vaimonsa saaneet?
        Kenen luottomiehiä haaremien omistajien Raamatussa kerrotaan olleen?

He olivat rikkaita ja ostivat muiden maiden kuninkaallisia puolisokseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saaneet rikkautensa miten, omilla avuillaanko?
        Siis miksi toinen syntyy rikkaaseen valtiasperheeseen ja sukuun, toinen taas sinnittelemään nälkäkuoleman rajoille?
        Kuka sen valinnan tekee vai onko kaikki sattumaa?

• Anonyymi

Kunpa sinäkin käyttäisit energiasi Raamatullisten perusteiden esittelyyn etkä vain purkaisi oman ahdistustasi. Jumalan sanan kertominen rauhoittaa mielen.

• Anonyymi00219

Sanoo kaveri joka taas haaveilee siitä että kaksi lihaa miestä ottaisi häntä peräänsä. :D

• Anonyymi00237

Kristinuskon näkökulmasta jokainen homosuhde on vieraissa käymistä. Jokainen heistä on eronnut kirkosta.

• Anonyymi00308
        Anonyymi00219 kirjoitti:

Sanoo kaveri joka taas haaveilee siitä että kaksi lihaa miestä ottaisi häntä peräänsä. :D

Sellaisia haaveita SinuIIa HíntiIIä.
        🤓

• Anonyymi00358
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli politiikkaa

• Anonyymi00413

Tiedän kaksi jotka käyvät ja molemmat ovat jäseniä.

• Anonyymi

Miten islamisteilla herjataan amerikan homoja?

Mitä ne siitä ajattelisivat?

Ei se oikein onnistu kun uskovien pääasiallinen käännytystyö on herjata amerikan homoja ja esittää ne niljakkaina epäsikiöinä ja sairaina yksilöinä, niin islamistit vain sanoisivat että mitä sitten, mitä se meille kuuluu.

• Anonyymi

Muslimimaissa vähemmistöjen kohtelu on 100% pahempaa kuin kristillisissä.

• Oli tilanne, jossa lehtimies totesi, että kristityt ovat vielä pahempia kuin muslimit, jos mahdollista.

• Anonyymi kirjoitti:

On väärin puhua islamilaisten että islamilaiset valtiot kohtelevat huonosti kristittyjä Ne maat joihin sinä viittaa kohtelevat huonosti myös muslimeja. Näin siksi että ne ovat diktatuureja, eivät demokraattisia valtioita.

Tämän ihan yksinkertaisen asian te hihhulit aina unohdatte kun esittele "tietämystänne" islamilaisista maista. Samalla unohdatte kokonaan myös sen, että maailman suurin islamilainen valtio Indonesia on hyvin rauhallinen uskontojen suhteen.

Indonesia on mosaiikki uskontojen suhteen vaikka islam onkin selvästi suurin ryhmä. Eri uskontokunnat elävät sovussa keskenään. Vai kuka muistaa viimeksi lukeneensa siitä kuinka kristittyjä pätkitään urakalla päätä lyhyemmäksi tuossa maassa?

islam (87,18 %)
        protestanttisuus (6,96 %)
        katolilaisuus (2,91 %)
        hindulaisuus (1,69 %)
        buddhalaisuus (0,72 %)
        kungfutselaisuus (0,05 %)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonto_Indonesiassa

• Afrikassa ollut lehtimies, kun siellä oli kärhämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Kristittyjen ei tarvitse tehdä mitään, ei edes homoille.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kristittyjen ei tarvitse tehdä mitään, ei edes homoille.

Mene pois!

• Anonyymi kirjoitti:

Mene pois!

Ei sinun tarvitse noin tehdä.

• Olen seurannut maailman tapahtumia koko ikäni.

• Anonyymi

Hyvä kun myönnät olevasi tyhmä kuin saapas.

• Anonyymi00288
        torre3 kirjoitti:

Olen seurannut maailman tapahtumia koko ikäni.

Etkä mitään ole ymmärtänyt.

• Anonyymi

Ovat joko masokisteja tai yrittävät käännyttää uskovia.

• Anonyymi

Sanoisin, että molempia.

• Anonyymi

En käsitä.

• Anonyymi

Hakee hyväksyntää.

• Anonyymi

Aloitus on hyvä? Miksi herätysliikkeen uskovat kaappihomot kirjoittelevat palstalle sotkien lähes kaikki ketjut hömpötyksellään?
      Miehet on kummallisia.

• Anonyymi

Voisivat poistua sotkemasta jokaista ketjua.

• Anonyymi

Totta? Olisiko herätysliikkeesi vanhimpien aika ryhdistäytyä ja muistuttaa vakavasti lampaitaan noudattamaan kirjoittelussaan Raamatun kirjoituksia kirjaintakaan muuttamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta? Olisiko herätysliikkeesi vanhimpien aika ryhdistäytyä ja muistuttaa vakavasti lampaitaan noudattamaan kirjoittelussaan Raamatun kirjoituksia kirjaintakaan muuttamatta.

Mitä kirjainta tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sanoi tarkoittavansa jotakin kirjainta?

• Anonyymi00169
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sitä kirjainta joka sanoo että homous on synti.

• Anonyymi

Kysy Repeltä.

• Anonyymi

Minuakin se inhottaa.

• Anonyymi

Ikävää mutta totta.

• Anonyymi

Vihervassareille vain kristinusko on vastustettava asia.

• Yleisesti ottaen mikään uskonto ei ole uskottava.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Yleisesti ottaen mikään uskonto ei ole uskottava.

Mene muualle iniseen!

• Anonyymi00093
        Anonyymi kirjoitti:

Mene muualle iniseen!

Se on todella typerä, samaa vinkumista sen facessa.

• Anonyymi00093 kirjoitti:

Se on todella typerä, samaa vinkumista sen facessa.

Kerro joku uskonto, joka olisi uskottava.

Lienee helppoa sinulle.

• Anonyymi00098
        torre3 kirjoitti:

Kerro joku uskonto, joka olisi uskottava.

Lienee helppoa sinulle.

Mene muualle määkiin, ääliö!

• Anonyymi00098 kirjoitti:

Mene muualle määkiin, ääliö!

Oho. Se olikin sinulle liian vaikeaa.

• Anonyymi00099
        torre3 kirjoitti:

Oho. Se olikin sinulle liian vaikeaa.

Anna heittää! Kukaan ei kaipaa sinua tänne!

• Pidin tärkeänä tavata poikiani. Lisäksi entinen vaimo kutsui käymään. Aika oli hyödyksi.

Olet surkea tapaus.

• Et taida tietää mitään mitään. Sikäli surkeaa.

• Suomessa onneksi saa kirjoittaa.

Luuletko olevasi kaivattu ihminen?

• Anonyymi00109
        torre3 kirjoitti:

Suomessa onneksi saa kirjoittaa.

Luuletko olevasi kaivattu ihminen?

Jokisella kirjoituksellasi sinua inhotaan aina vain enemmän.

• Näen, että minusta pidetään.

• Anonyymi00109 kirjoitti:

Selvä. Sinä olet kuitenkin vain yksi ihminen.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Aamen!
        🙏

• Sinä et ole kaikki. Olet harvinaisuus.

• Kaksi ihmistä parin kymmenen vuoden aikana. Se on hyvin vähäinen määrä.

• Anonyymi00145
        torre3 kirjoitti:

Sinä et ole kaikki. Olet harvinaisuus.

Et enää vastaisi tuon tolleron samaa toistaviin yksinkertaisiin trollauksiin!

• Anonyymi00155

Sinunko kaipaa muka, aito_lainen…? Niiden numeroiden luettelua ja muuta 100% typerää roskaa mitä vain sinulta palstalle tulee.. ei todellakaan kaipaisi ja se on sinulle selvästi sanottu. Mutta kun olet lusikalla saanut ja on traumoja… etkä hoida itseäsi kuntoon

• Anonyymi00156

Olet siis noin äärettömän tollo omien sanojesi mukaan.
        Tälläkään palstalla kaikki eivät inhoa, suurin osa ei inhoa, mutta äärettömänä tollona ja pahana ihmisenä yrität pakottaa tilalle muuta.

• Anonyymi00395
        torre3 kirjoitti:

Näen, että minusta pidetään.

Sinua inhotaan yleisesti.

• Anonyymi00396
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Olet siis noin äärettömän tollo omien sanojesi mukaan.
        Tälläkään palstalla kaikki eivät inhoa, suurin osa ei inhoa, mutta äärettömänä tollona ja pahana ihmisenä yrität pakottaa tilalle muuta.

Sinua ToIIoa inhotaan tosiaan yleisesti.

• Anonyymi

Ovat maanisia.

• Anonyymi

sitäkin joo

• Anonyymi00095

No aito_lainen sitähän on joukolla ihmetelty miksi sinä täällä roikut.

• Anonyymi00096

Sellaista ihmettelet, Repe.

• Anonyymi00097

Tekevät itsestään entistä kuvottavampia.

• Anonyymi00102

Sanoppas se.

• Anonyymi00105

Vaikea sanoa mutta kerro omin sanoin, miksi ?

• Anonyymi00107

Niin mutta kun Johanneksen evankeliumi ja Jeesuksen puheet Raamatussa KUULUVAT luterilaisuuteen!

Johanneksen evankeliumi:
      13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

• Anonyymi00111

aito_lainen homo_lainen täältä näkyy jo häipyneen.

• Hyvä niin.

• Anonyymi00138

Herätysliikkeesi on sanojesi mukaan omaksunut Jeesuksen opetukset varsin miehekkäästi.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Herätysliikkeesi on sanojesi mukaan omaksunut Jeesuksen opetukset varsin miehekkäästi.

Sellainen herätysliike sinulla, Vajakki.

• Anonyymi00157

Ei tosiaankaan muuta sisältöä elämässäsi? Tuohon haluat tuhlata elämäsi neljän seinän sisällä?

• Anonyymi00112

Ehkö tälle palstalle tulee vastattua, vaikka en ole uskovainen enkä homo. Ihan sen takia kun homoista puhutaan syrjivästi. Olen demokraatti.

• Anonyymi00158

Täällä on 1 tai 2 trollia (kuten aito_lainen), jotka kirjoittavat tahallisen halveksuvasti homoista.

• Anonyymi00188

Ei täällä kovin usein homoja syrjitä. Se on vähän makuasia mitä se syrjintä on. Ei pidä olla niin herkkänahkainen että loukkaantuu jos vähän selitetään Raamatun sanaa.

• Anonyymi00123

Miksi uskovaiset tuputtaa epätoivoisesti harhaoppiaan ateistien sivuilla.?

• Anonyymi00124

Mene sinne vinkumaan!

• Anonyymi00125
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Mene sinne vinkumaan!

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

• Anonyymi00124 kirjoitti:

Mene sinne vinkumaan!

Se palsta on uskovien hallussa.

• Anonyymi00129
        torre3 kirjoitti:

Mene‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️

• Tai hyvin vähäisesti. Sinä lähinnä henkilökohtaisesti.

• Anonyymi00134

Aamen!
        🙏

• Anonyymi00139
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Mene sinne vinkumaan!

Hengelliset sanasi muistuttavat millaisia te Uudestisyntyneet Jeesuksen seuraajat oikeasti olette.

• Anonyymi00140
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Hengelliset sanasi muistuttavat millaisia te Uudestisyntyneet Jeesuksen seuraajat oikeasti olette.

Sellainen Uudestisyntynyt olet, Vajakki.

• Anonyymi00146
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Hän on pelkkä trolli, feikki

• Anonyymi00159
        torre3 kirjoitti:

Eikö siellä kuitenkin ole enemmän ateisteja ja muita uskosta osattomia?

• Anonyymi00160
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Mene‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️

Mene sinä ensin

• Anonyymi00161
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Aamen!
        🙏

Rumia nuo aamentelusi, aito_lainen

• Anonyymi00162
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Kai nyt tunnistat trollit millainen itsekin olet

• Anonyymi00159 kirjoitti:

Eikö siellä kuitenkin ole enemmän ateisteja ja muita uskosta osattomia?

Voi olla, mutta siellä oleva keskustelu ei ole minua varten.

• Anonyymi00203
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Rumia nuo aamentelusi, aito_lainen

En ole tuo himojesi kohde, Repe.

Aamen!
        🙏

• Anonyymi00204
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Mene sinä ensin

Mene jo, Repe‼️‼️‼️‼️‼️‼️

• Katsotaan ensin ensi vuonna olevat 70-vuotis päivät.

• Anonyymi00292
        Anonyymi00146 kirjoitti:

Hän on pelkkä trolli, feikki

Sellainen trolli olet, Vajakki.
        🤓

• Anonyymi00368
        torre3 kirjoitti:

Tai hyvin vähäisesti. Sinä lähinnä henkilökohtaisesti.

YIeinen ja suuri inho teitä kohtaan.

• Anonyymi00369
        torre3 kirjoitti:

Katsotaan ensin ensi vuonna olevat 70-vuotis päivät.

KuoIema korjaa satoa ennen niitä.

• Anonyymi00397
        torre3 kirjoitti:

Tai hyvin vähäisesti. Sinä lähinnä henkilökohtaisesti.

Kuutio ei huomio sinua.

Se Paksukainen.

• Anonyymi00398
        torre3 kirjoitti:

Voi olla, mutta siellä oleva keskustelu ei ole minua varten.

Kuutio pyörii kuitenkin siellä.

• Anonyymi00137

Ihmetyttäähän se, miksi uskovina esiintyvät herätysliikkeen edustajat kirjoittelevat luterilaisuuspalstalle seksuaalisista ongelmistaan, vaikka herätysliikkeelle on omat sivustonsa jossa voitte kohdata sielunveljiänne jotka kamppailevat teidän kanssanne samojen Raamatullisten ongelmien kanssa.
      Miehet ovat kummallisia.

• Anonyymi00141

Sellaisia ongelmia sinulla, Vajakki.

• Anonyymi00189

Mikäs siinä ihmetyttää? Itse teet samoja syntejä.

• Anonyymi00144

Kiusallaan, sitähän se on.

• Anonyymi00147

Pilaavat koko palstan.

• Anonyymi00163

Aito_lainen etunenässä

• Anonyymi00179
        Anonyymi00163 kirjoitti:

Aito_lainen etunenässä

Hän on kiva ja sympaattinen ihminen, mutta se Turre on aivan järkyttävän ikävä ja pitkäveteinen ihminen. "Kävin tänään kaupassa ostamassa maitoa." Miten se liittyy mihinkään?

• Anonyymi00179 kirjoitti:

Hän on kiva ja sympaattinen ihminen, mutta se Turre on aivan järkyttävän ikävä ja pitkäveteinen ihminen. "Kävin tänään kaupassa ostamassa maitoa." Miten se liittyy mihinkään?

Maitoa pari kertaa viikossa.

• Anonyymi00181
        torre3 kirjoitti:

Maitoa pari kertaa viikossa.

Haet täältä huomiota mitä et saa kuin kotikummun eukolta. 🤣

• Anonyymi00181 kirjoitti:

Haet täältä huomiota mitä et saa kuin kotikummun eukolta. 🤣

Kerron täällä miten asiat on. Ota tai jätä.

• Ihmeellisiä käsityksiä sinulla riittää.

• Anonyymi00221

Sanoo kaveri joka on taas kateellinen siitä että kaksi lihavaa miestä ei vedä häntä perään. :D

• ???? En ihan ymmärrä.

• Anonyymi00262

Mikset itse usko Totuutta, ota sitä vastaan, vaan nimittelet sen vastaisesti lähimmäisiäsi?
        Olet vihollisensa leirissä.

• Anonyymi00313
        torre3 kirjoitti:

Et kerro koskaan.

Täällä puututaan vaIheisiisi ja korjataan faktat oikeiksi.

• Anonyymi00329
        Anonyymi00221 kirjoitti:

Sanoo kaveri joka on taas kateellinen siitä että kaksi lihavaa miestä ei vedä häntä perään. :D

Sellaista kateellisuutta sinulla, Híntti.
        🤓

• Anonyymi00370
        torre3 kirjoitti:

Et kerro koskaan.

• Anonyymi00371
        Anonyymi00221 kirjoitti:

Sellaista kateeIIisuutta sinulla Híntillä.
        🤓

• Anonyymi00399
        torre3 kirjoitti:

Edes Iihava Kuutio ei huomioi sinua.
        🤓

• Anonyymi00154

Kaikki uskonnot on hassuja. Uskotaan johonkin tarinoihin perustuviin juttuihin, ja julistetaan siitä, ja rajoitetaan omaa ja toisten elämää sillä. Entäpä jos uskonto onkin saanut alkunsa jonkun skitsofreenisista harhoista, ja karismaattinen henkilö saa helposti asiaansa eteenpäin julistettua. Toinen synty uskonnolle saattaa olla, että halutaan vain kansa ruotuun ettei eletä kuin pellossa. Pelotellaan, julistetaan, ja tarvittaessa pakotetaan. Hyviä esimerkkejä kristinuskon saapuminen ja ristiretket Suomeen. Ja arabimaat.

• Anonyymi00171

Enpä tiedä mikä sairaus Paavalin päässä oli, mutta uskoviaan hän Roomalaiskirjeensä 7 luvussa luonnehtii lähinnä pskopaatti tasoisiksi sarjamurhaajiksi, joiden puolesta on Jumalankin kuoltava, kun nämä eivät hallitse omia tekojaan.

• Anonyymi00173

"Entäpä jos uskonto onkin saanut alkunsa jonkun skitsofreenisista harhoista, "

Ai niin ku sinun vai?

• Anonyymi00165

Repe tietää.

• Anonyymi00170

Vain Paavali opettaa, että uskovien pitää olla ja tehdä kaikki niin, että se on nsainnut vain VIHAN, eikä mitään armoa, Lutherin sanoi .

• Anonyymi00172

Ei taida Koraanissa Muhammedin enkeli Gabrielin antamissa unissa olla mitään vastaavaa, vaikka yhtälailla islamkin tärveltiin juutalaisoppiin jonkun toisen toimesta. Vahinko, ettemme tiefä mitään alkuperäisistä unista.

• Anonyymi00174

Ällöttävää!

• Anonyymi00175

Muualla heitä ei siedetä.

• Anonyymi00184

Totta.

• Anonyymi00176

Hakevat uskovien huomiota.

• Kuka uskovien huomoita hakee? Lähinnä niitä ihmetellään.

• Anonyymi00183

Sitä se on, ovat jotenkin säälittäviä.

• Anonyymi00212

Sanoo kaveri joka toivoo että kaikki muutkin olisivat honoja jotta hän pääsisi toteuttamaan haaveensa seksistä kahden lihavan miehen kanssa.

• Anonyymi00213

Sanoo kaveri joka haaveilee seksistä kahden lihavan miehen kanssa. :D

• Anonyymi00215
        Anonyymi00213 kirjoitti:

Sanoo kaveri joka haaveilee seksistä kahden lihavan miehen kanssa. :D

Sellainen haave sinulla siellä

• Anonyymi00222

Sanoo kaveri joka toivoo että kaikki muutkin olisisivat homoja kuten hän ja näin pääsisi toteuttamaan haaveensa seksistä kahden lihan miehen kanssa. :D

• Anonyymi00223
        Anonyymi00215 kirjoitti:

Sellainen haave sinulla siellä

Sanoo kaveri joka kertoo avoimesti omasta haaveestaa seksistä kahden lihavan miehen kanssa. :D

• Anonyymi00249
        Anonyymi00223 kirjoitti:

Sanoo kaveri joka kertoo avoimesti omasta haaveestaa seksistä kahden lihavan miehen kanssa. :D

Sellaista avoimuutta sinulla Hintillä.
        🤓

• Anonyymi00372
        Anonyymi00212 kirjoitti:

Sanoo kaveri joka toivoo että kaikki muutkin olisivat honoja jotta hän pääsisi toteuttamaan haaveensa seksistä kahden lihavan miehen kanssa.

Sellaisia toiveita ja fantasioita sinulla Híntillä.
        🤓

• Anonyymi00178

Mnot voisi kertoa!

• Anonyymi00187

Koska ovat säälin tarpeessa.

• Anonyymi00190

Repe tietää.

• Anonyymi00192

Voisivat poistua.

• Anonyymi00194

Sitä minäkin ihmettelen

• Anonyymi00195

Haluavat hyväksyntää

• Anonyymi00263

Kuten sinä selvästi haet sitä ja itsekkäästi huomiota lapsellisilla jankutuksillasi, aito_lainen

• Anonyymi00208

Hakevat sääliä.

• Anonyymi00248

Kuten Turre.

• Anonyymi00248 kirjoitti:

Kuten Turre.

Se hakee totuutta, joka on kaikki kaikessa.

• Anonyymi00264
        Anonyymi00248 kirjoitti:

Kuten Turre.

Jankunjamkun..aito_lainen

• Anonyymi00269
        Anonyymi00264 kirjoitti:

Jankunjamkun..aito_lainen

Yritä rauhoittua, Repe.

• Anonyymi00373
        torre3 kirjoitti:

Se hakee totuutta, joka on kaikki kaikessa.

OIet VaIheen ikuinen Orja.

• Anonyymi00214

Maanisuutta ?

• Anonyymi00224

Miksi luterialaiset roikkuvat homoudessa?

• Anonyymi00227

Olipa hyvin sanottu!

• Anonyymi00232

Se on ennättävän armon monimetriseszä listassa.

• Anonyymi00253

Miksi Raamattu tuomitsee homouden? ( koska se on synti )

• Anonyymi00257
        Anonyymi00253 kirjoitti:

Miksi Raamattu tuomitsee homouden? ( koska se on synti )

Raamatun mukaan vain teot ovat synti. Sitä Räsänenkin on korostanut,

• Anonyymi00257 kirjoitti:

Raamatun mukaan vain teot ovat synti. Sitä Räsänenkin on korostanut,

Päivin mukaan homoseksuaaliset ovat syntisiä. Se on tullut selväksi.

• On jokseenkin älytöntä valehdella Päivistä.

• Anonyymi00374
        torre3 kirjoitti:

Päivin mukaan homoseksuaaliset ovat syntisiä. Se on tullut selväksi.

Tottahan se onkin.

Aamen!
        🙏

• Anonyymi00375
        torre3 kirjoitti:

On jokseenkin älytöntä valehdella Päivistä.

Miksi vaIehtelet sen toisen Iäskin kanssa Päivistä jatkuvasti🤔

• Anonyymi00450

Homous on paha synti.

• Anonyymi00230

Inhottaa!

• Anonyymi00231

Vaikuttaa pahasti siltä että somekiellon ikärajaa tulee nostaa!
      Suosittelen n 70 vuotisiin nyt aluksi.
      Ja ylipaino on toki myös mukana rajoituksista.

• Anonyymi00233

On oikein taas järjen riemuvoitto tämä ketju, mutta sehän onnistuu helposti, kun torre on pelkentällä.

• Anonyymi00235

Voisivat häipyä!

• Anonyymi00236

Kyllästyttää niiden ininä.

• Anonyymi00239

Eiköhän homoja ole ihan joka uskonto ryhmässä turha sitä on teeskennellä ettei niin olisi.
      Jopa eläimissä on homoseksuaaleja turha kieltää tai sitten täytyy olla todella tyhmä ihminen joka näin luulee puhdistavansa uskontonsa.

Tosin uskovaisethan ovat melko rajoittuneita senhän Nyt ovat kaikki huomanneet muutenkin. Kaikki myös tietävät että uskonto on vain keino pitää yksinkertaisia ihmisiä niin sanotusti lieassa.
      Muuta kehitystähän sillä suunnalla ei ole tapahtunut varmaan sen jälkeen kun on keksitty Raamattu.

Eikös sillä jeesuksellakin ollut vallan miehiä opetuslapsina vaikka naisiakin oli siihen aikaan jo varmaan olemassa vai eikös hän ollutkaan tasa-arvon puolesta puhuja? Eikö hänellä olleetkaan kaikki samanarvoisia kun ei kelpuuttanut naisia opetuslapsikseen oliko jo siihen aikaan nais vihamielisyyttä ja epätasa-arvoa???
      Vai oliko siihen itsensä miehillä ympäröimiseen joku kenties hieman kyseenalainen syy hmm...

• Anonyymi00241

Jokainen viihtyy sellaisten asioiden parissa, joista he ovat kiinnostuneet.

Jos he ovat täällä niin he ovat kiinnostuneet kristinuskosta ja Raamatusta.

• Lähinnä kiinnostaa uskovien edesottamukset.

Se on todella kirjavaa touhua. Ovat monessa asiassa jopa erimielisiä ja osa on fanaattinen Päivi Räsäs-fani.

• Anonyymi00242
        torre3 kirjoitti:

Lähinnä kiinnostaa uskovien edesottamukset.

Se on todella kirjavaa touhua. Ovat monessa asiassa jopa erimielisiä ja osa on fanaattinen Päivi Räsäs-fani.

Aika moni ei kannata Setaa.

• Anonyymi00242 kirjoitti:

Itse kävin kerran Setan tilaisuudessa aikoinaan.

• Anonyymi00246
        torre3 kirjoitti:

Itse kävin kerran Setan tilaisuudessa aikoinaan.

Niiden suosio laski.

• Anonyymi00246 kirjoitti:

Niiden suosio laski.

Sitä en itse tiedä.

• Anonyymi00265
        Anonyymi00242 kirjoitti:

Seta syrjii mm. perinteisempiä tervehenkisempiä kaikenmaailman vihervasemmistolaisia hömpötyksiä nielemättömiä lesboja. joiden mielestä lesbo ei voi olla kuin naisista kiinnostuva nainen.
        Setan mukaan myös mies tai kuviteltu muunsukupuolinen voi olla lesbo, jos vain omaa lesbo-identiteetin.
        Lesbot ja muutkin naiset haluaisivat tilaisuuksia, jossa on vain muita naisia. Mutta se on kuulemma fobiaa, jos miehiä ei haluta mukaan.
        Jotkut lesbo-identiteetin omaavat biologiset miehet (ainakin ulkomailla) ovat syyttäneet lesboja jopa siitä syystä fobiasta, kun syrjivät heitä kumppaneina.
        Setasta sanottiin, ettei ole tervetullut, jos on sitä mieltä että lesbo ei voi olla mies, vaan vain nainen joka on kiinnostunut toisista naisista.

• Yksin. Toinen oli siihen aikaan tosi laiha, mutta emme olleet tavanneet,

• Anonyymi00376
        torre3 kirjoitti:

Yksin. Toinen oli siihen aikaan tosi laiha, mutta emme olleet tavanneet,

Nykyään tosin Soinia paksumpi.

• Anonyymi00252

Kiusallaan.

• Anonyymi00259

Ihan ällöttää.

• Anonyymi00261

Kysy aitolaiselta.

• Anonyymi00266

Sinulta kysytään, Repe.

• Anonyymi00271

Koska on mukavampi kiusata puolustuskyvyttömiä.

• Anonyymi00272

Kuvottaa ihan.

• Anonyymi00273

15 👍

• Anonyymi00274

Ikävää!

• Anonyymi00276

Homot varmaan etsivät tietämättään Jumalaa ja Jeesusta Kristusta. Homot ja lesbot ovat ahdistuneita ja heidän elämä voi olla vaikeaa. Ymmärtäähän sen. Heidän on pakko tuntea olonsa ulkopuoliseksi ja jotenkin erilaiseksi.

• Itse olen käynyt ravintoloissa, urheilua katsomassa, konserteissa, ulkomailla, nakurannoilla, muunmuassa. Ei mitään ulkopuolisuuden tunnetta. Mukavaa elämää.

Olet kummallinen.

• Anonyymi00277
        torre3 kirjoitti:

Itse olen käynyt ravintoloissa, urheilua katsomassa, konserteissa, ulkomailla, nakurannoilla, muunmuassa. Ei mitään ulkopuolisuuden tunnetta. Mukavaa elämää.

Olet kummallinen.

Homoilla on suuri kaipaus mielenrauhaan. Sinullakin on se, vaikka oletkin paaduttanut sydämesi Jumalan totuudelta. Jokainen homo voisi elää kaunista ja tasapainoista elämää, olla onnellinen ja tasapainoinen ihminen. Siihen vaaditaan vain pieni mielenmuutos ja elämä Jeesuksessa Kristuksessa.

• Anonyymi00277 kirjoitti:

Homoilla on suuri kaipaus mielenrauhaan. Sinullakin on se, vaikka oletkin paaduttanut sydämesi Jumalan totuudelta. Jokainen homo voisi elää kaunista ja tasapainoista elämää, olla onnellinen ja tasapainoinen ihminen. Siihen vaaditaan vain pieni mielenmuutos ja elämä Jeesuksessa Kristuksessa.

Luin Raamattua tosissani, ja sen jälkeen minusta tuli ateisti. Raamatussa Jumala on ihan vitsi.

Olen ollut ateistina kaikkein tasapainoisin verrattuna aikaisempaan elämääni. Ja onnea ja rakkautta on riittänyt. Olet ylimielinen leuhka.

• Anonyymi00281
        torre3 kirjoitti:

Luin Raamattua tosissani, ja sen jälkeen minusta tuli ateisti. Raamatussa Jumala on ihan vitsi.

Olen ollut ateistina kaikkein tasapainoisin verrattuna aikaisempaan elämääni. Ja onnea ja rakkautta on riittänyt. Olet ylimielinen leuhka.

Sinä olet yleinen vitsi ja naurunaihe!
        Ääliö, ostat pakastettua kalaa!

• Anonyymi00284
        torre3 kirjoitti:

Kerro ihmeessä, missä kohtaa Raamattua Jumala näyttäytyi sinulle vitsinä.

Jeesuskaan ei edes nauranut kerran kertaa, koska niin vakavia olivat ne asiat, joiden takia hän tuli maailmaan. Ihmettelen siis kovasti, miten kuolemanvakavista aiheista puhuva Jumala voi olla vitsi.

• Anonyymi00284 kirjoitti:

Kerro ihmeessä, missä kohtaa Raamattua Jumala näyttäytyi sinulle vitsinä.

Jeesuskaan ei edes nauranut kerran kertaa, koska niin vakavia olivat ne asiat, joiden takia hän tuli maailmaan. Ihmettelen siis kovasti, miten kuolemanvakavista aiheista puhuva Jumala voi olla vitsi.

Esimerkiksi kun halusi antaa yksin olleelle miehelle avun. Meni pelleilyksi.

• Anonyymi00282

Kaikki ei-uskovat, jotka käyvät kristinuskon palstalla, ovat täällä, koska Jeesus haluaa heidän olevan täällä, oppimassa sitä, mitä mieltä Jumala asioista on.

• Anonyymi00299

Torrella ym. on täysi oikeus olla palstoilla. Se on itse asiassa jopa suotavaa, jos se usko vaikka eräänä päivänä vielä palautuisi.

• Kun olin vuosia tutkinut kaikkea niin päädyin siihen, että minusta tuli ateisti. Tutkin niin hyvin. että minusta ei tule koskaan enää uskovaa.

• Ei niin, vaan minusta ei tule koskaan enää uskova.

• Anonyymi00300

Eikö täällä enemmissä määrin kristityt keskustele homoista? Mikään muu ei näytä kiinnostavan kuin miesten välinen seksi.

Olet aloittanut useammankin keskustelun uskontoon liittyen muttei täällä ketään kiinnosta jos asia ei liity homoihin.

• Itse tein aikoinaan aloituksia Raamatusta, mutta mielenkiinto oli nolla.

• Anonyymi00303
        torre3 kirjoitti:

Itse tein aikoinaan aloituksia Raamatusta, mutta mielenkiinto oli nolla.

Voiko tästä päätellen että uskovia miehiä kiinnostaa vain kahden miehen välillä tapahtuvat seksihommat?

• Anonyymi00303 kirjoitti:

Voiko tästä päätellen että uskovia miehiä kiinnostaa vain kahden miehen välillä tapahtuvat seksihommat?

Sellainen oli täällä keskustelussa silloin 2009. Myös nyt.

• Anonyymi00318
        torre3 kirjoitti:

Sellainen oli täällä keskustelussa silloin 2009. Myös nyt.

Sellainen kiinnostus homosteIuun sinulla edelleen.

• Anonyymi00321

"Eikö täällä enemmissä määrin kristityt keskustele homoista? "

Eikä siinä vielä kaikki, vaan myös liberaalikristityt papit ja piispat ja kirkon rivijäsenet keskustelevat kovasti homoista julkisuudessa. He kaikki haluavat että homopareja vihitään kirkossa. Kirkolliskokouksessakin on enemmistö näitä kristittyjä, jotka ovat hyvin kiinnostuneita homoista. Heitä kaikkia kiinnostaa miesten välinen seksi tosi paljon, hyvin paljon ja toisinaan vielä enemmän. Se on syntistä, mutta minkäs liberaalit kiinnostukselleen voi.

• Anonyymi00321 kirjoitti:

"Eikö täällä enemmissä määrin kristityt keskustele homoista? "

Eikä siinä vielä kaikki, vaan myös liberaalikristityt papit ja piispat ja kirkon rivijäsenet keskustelevat kovasti homoista julkisuudessa. He kaikki haluavat että homopareja vihitään kirkossa. Kirkolliskokouksessakin on enemmistö näitä kristittyjä, jotka ovat hyvin kiinnostuneita homoista. Heitä kaikkia kiinnostaa miesten välinen seksi tosi paljon, hyvin paljon ja toisinaan vielä enemmän. Se on syntistä, mutta minkäs liberaalit kiinnostukselleen voi.

Sinua se seksi kiinnostaa. Muita se, että homoparit voisivat saada kirkkohäät.

• Anonyymi00324
        torre3 kirjoitti:

Otat perääsi.

Minkäs sille mahtaa.

• Anonyymi00328
        Anonyymi00324 kirjoitti:

Otat perääsi.

Minkäs sille mahtaa.

Turrelöa on taipumus siihen menoon.

• Anonyymi00324 kirjoitti:

Otat perääsi.

Minkäs sille mahtaa.

Puhut menneestä ajasta, jossa ei tuollaista paljonkaan ollut.

• Anonyymi00338
        torre3 kirjoitti:

Tyyppihän fantasioi sinusta aivan epätoivoisena, jospa kutsuisit hänet illanviettoon kanssasi.

• Anonyymi00340
        torre3 kirjoitti:

Nämä muut, joista kirjoitat, he olettavat että homoparit eivät harrasta homoseksiä vihkimisen jälkeen.

• Anonyymi00340 kirjoitti:

Nämä muut, joista kirjoitat, he olettavat että homoparit eivät harrasta homoseksiä vihkimisen jälkeen.

Kukaan ei tiedä mitä avioon menneet homoparit harrastavat.

• Suomessa on vihitty ihmisiä kirkossa avioliittoon riippumatta siitä mitä Raamatussa sanotaan. Olet vakavasti hakoteillä.

• Anonyymi00345
        torre3 kirjoitti:

Suomessa on vihitty ihmisiä kirkossa avioliittoon riippumatta siitä mitä Raamatussa sanotaan. Olet vakavasti hakoteillä.

Kyllä heidät saa avioliittoon vihkiä, sehän on vain juridinen sopimus. Mutta avioliiton sisältö, rakkaus, hellyys ja seksi on kielletty samalta sukupuolelta. Etkö tunne kristinuskon oppia?

• Anonyymi00345 kirjoitti:

Kyllä heidät saa avioliittoon vihkiä, sehän on vain juridinen sopimus. Mutta avioliiton sisältö, rakkaus, hellyys ja seksi on kielletty samalta sukupuolelta. Etkö tunne kristinuskon oppia?

Tunnen kirkollisen vihkimisen. Se mitä kukin avioliitossa tekee on kunkin oma asia. Meillä kahdella miehellä on hyvä avioliiton sisältö, paljon parempi kuin mitä oli uskovan naisen kanssa.

• Anonyymi00349
        torre3 kirjoitti:

Tunnen kirkollisen vihkimisen. Se mitä kukin avioliitossa tekee on kunkin oma asia. Meillä kahdella miehellä on hyvä avioliiton sisältö, paljon parempi kuin mitä oli uskovan naisen kanssa.

Et siis tunne oppia etkä ole ymmärtänyt Raamattua. Minä voin auttaa sinua selventämään hämärtynyttä ajatteluasi. Homous on syntiä ja kiellettyä. Jumala ei pidä siitä, että ihmiset tekee syntiä, se on paha asia.

• Anonyymi00349 kirjoitti:

Et siis tunne oppia etkä ole ymmärtänyt Raamattua. Minä voin auttaa sinua selventämään hämärtynyttä ajatteluasi. Homous on syntiä ja kiellettyä. Jumala ei pidä siitä, että ihmiset tekee syntiä, se on paha asia.

Suomessa voi olla avioliitossa riippumatta siitä mitä eräät ovat saaneet kirjoituksiaan Raamattuun.

• Anonyymi00355
        Anonyymi00349 kirjoitti:

Turhaan sille vastaat. Ei se osaa kuin jankuttaa.,

• Anonyymi00367
        torre3 kirjoitti:

Suomessa voi olla avioliitossa riippumatta siitä mitä eräät ovat saaneet kirjoituksiaan Raamattuun.

Turha sinun on puolustella syntistä toimintaasi.

• Anonyymi00367 kirjoitti:

Turha sinun on puolustella syntistä toimintaasi.

En ole koskaan puolustellut, vaan kertonut tehneeni lapsesta asti samoja syntejä: noin 65 vuotta.

• Anonyymi00378
        torre3 kirjoitti:

En ole koskaan puolustellut, vaan kertonut tehneeni lapsesta asti samoja syntejä: noin 65 vuotta.

Homostelun synti aina siellä Iäsnä.

• Anonyymi00379
        torre3 kirjoitti:

Suomessa on vihitty ihmisiä kirkossa avioliittoon riippumatta siitä mitä Raamatussa sanotaan. Olet vakavasti hakoteillä.

Ei avioIiittoa siellä.

• Anonyymi00380
        torre3 kirjoitti:

Tai oikeastaan jatkuvasti ja yhä jatkuu.

• Anonyymi00381
        Anonyymi00338 kirjoitti:

Tyyppihän fantasioi sinusta aivan epätoivoisena, jospa kutsuisit hänet illanviettoon kanssasi.

Sellaista fantasiointia sinulla Híntillä.
        🤓

• Anonyymi00386
        torre3 kirjoitti:

Kuutio ei huomioi sinua.

Haet täältä jatkuvaa huomiota, Ressukka.

• Anonyymi00400
        torre3 kirjoitti:

Itse tein aikoinaan aloituksia Raamatusta, mutta mielenkiinto oli nolla.

Anustappi käytössä siellä.

• Anonyymi00401
        torre3 kirjoitti:

OIer siis aina homosteIIut.

• Anonyymi00401 kirjoitti:

OIer siis aina homosteIIut.

En ole rakastanut kaikkia kuten itseäni, en ole käynyt katsomassa vankeja, ja olen tehnyt kaikkina lepopäivinä arkisia asioita. Siinä sitä syntiä riittänyt.

• Anonyymi00416
        torre3 kirjoitti:

En ole rakastanut kaikkia kuten itseäni, en ole käynyt katsomassa vankeja, ja olen tehnyt kaikkina lepopäivinä arkisia asioita. Siinä sitä syntiä riittänyt.

OIet tosiaan aina homosteIIut.

Homous se vasta kaamea synti on!

• Anonyymi00416 kirjoitti:

OIet tosiaan aina homosteIIut.

Onneksi se ei ole pahantekoa. Että rauha maassa.

• Anonyymi00437
        torre3 kirjoitti:

Onneksi se ei ole pahantekoa. Että rauha maassa.

OIet täynnä Pahuutta.

• Anonyymi00301

"Miksi homoseksuaalit roikkuvat luterilaisuus ?"

Homojen syyt roikkua lienevät aika lailla samat kuin muidenkin. Hauskaa, että uteliaisuutesi kohdistuu vain homojen taholle.

• Anonyymi00302

Mikä sinun syysi sitten on?

• Anonyymi00341
        Anonyymi00302 kirjoitti:

Mikä sinun syysi sitten on?

Hän taitaa olla ihan yhtä homo kuin mitä luulee uskovaisten olevan.

• Anonyymi00304

18 👍

• Anonyymi00305

Sääliä hakevat?

• Anonyymi00306

Haluavat saastuttaa sen.

• Anonyymi00307

Kerjäävät sääliä.

• Anonyymi00320

Saisivat turpaansa muualla.

• Anonyymi00332

Kiusatakseen?

• Anonyymi00333

Kiusallaan?

• Anonyymi00339

Kuka muu niitä sietäisi?

• Anonyymi00343

20 👍

• Anonyymi00347

Tiu.

• Anonyymi00344

Käsittämätöntä.

• Anonyymi00348

Etsivät turvaa setasta?

• Seta ei ole turvapaikka, eikä turvaa edes tarvita.

• Anonyymi00356
        torre3 kirjoitti:

Seta ei ole turvapaikka, eikä turvaa edes tarvita.

Väittikö joku muuta?

• Anonyymi00356 kirjoitti:

Väittikö joku muuta?

Taisit väittää, että Setasta haetaan turvaa.

• Anonyymi00382
        torre3 kirjoitti:

Taisit väittää, että Setasta haetaan turvaa.

Mitä turvaa Kuutio sieltä hakee?

• Anonyymi00354

Voisivat häipyä!

• Anonyymi00357

Sekä homoilu että islam edustavat pahuutta: ensimmäinen luonnonvastaista syntiä ja jälkimmäinen epäjumalan palvontaa.

• Luonnonvastaista oli Paavalin mukaan miehen pitkä tukka. Homous on eräs sukupuolinen suuntaus, eikä tietenkään ole synti. Islamissa on Jumala.

• Anonyymi00383
        torre3 kirjoitti:

Luonnonvastaista oli Paavalin mukaan miehen pitkä tukka. Homous on eräs sukupuolinen suuntaus, eikä tietenkään ole synti. Islamissa on Jumala.

Kalju Kotka siellä, ei hiuksia.

• Anonyymi00384
        torre3 kirjoitti:

Luonnonvastaista oli Paavalin mukaan miehen pitkä tukka. Homous on eräs sukupuolinen suuntaus, eikä tietenkään ole synti. Islamissa on Jumala.

Naismainen homosteIu siellä kahdella.

• Anonyymi00359

Ja ateistit.

• Anonyymi00361

Tätä pitää miettiä.

• Anonyymi00364

21 👍

• Anonyymi00365

Sitä minäkin ihmettelen.

• Anonyymi00366

Voisivat pidtiskin.

• Anonyymi00385

Jumalan yläpuolella oleva Päivi Räsänen on jo tuominnut homot kadotukseen.

Evl.lut kirkko ei sitä tee.

• Anonyymi00387

Islamissa homot hirtetää tai sidottuna tiputetaan katolta.

• Niin ei tehdä kuitenkaan. Muutamassa maassa voi saada kuolemantuomion, jos kaksi MIESTÄ yhtyy ja sille on neljä todistajaa.

• Anonyymi00391
        torre3 kirjoitti:

Niin ei tehdä kuitenkaan. Muutamassa maassa voi saada kuolemantuomion, jos kaksi MIESTÄ yhtyy ja sille on neljä todistajaa.

Kaksi Miesvaimoa yhtyi siellä satoja kertoja.

• Anonyymi00418
        Anonyymi00391 kirjoitti:

Kaksi Miesvaimoa yhtyi siellä satoja kertoja.

Noin tapahtuu vain sinun fantasioissa.

• Anonyymi00424
        Anonyymi00418 kirjoitti:

Noin tapahtuu vain sinun fantasioissa.

Sellaisia fantasioita sinulla Híntillä.

• Anonyymi00392

22 👍

• Anonyymi00402

Itse homous ei ole pahuutta tai sen edustamista!

• Anonyymi00406

Mutta sen ilmaiseminen voi olla, koska Raamatussa siitä sanotaan, että "häpeällinen himo".

• Anonyymi00407
        Anonyymi00406 kirjoitti:

Mutta sen ilmaiseminen voi olla, koska Raamatussa siitä sanotaan, että "häpeällinen himo".

Ei sekään siitä pahuutta tee.

• Anonyymi00406 kirjoitti:

Raamatussa ei tunneta homoja, eikä häpeällistä himoa.

• Anonyymi00417
        torre3 kirjoitti:

Raamatussa ei tunneta homoja, eikä häpeällistä himoa.

Siellä kahdella häpeällinen himo.

• Anonyymi00417 kirjoitti:

Tai pikemminkin ei ole lainkaan.

• Anonyymi00419
        Anonyymi00417 kirjoitti:

Ainoastaan sinulla.

• Anonyymi00422
        torre3 kirjoitti:

Tai pikemminkin ei ole lainkaan.

Pikemminkin jatkuvasti.

• Anonyymi00472
        Anonyymi00419 kirjoitti:

Ainoastaan sinulla.

Että sinulla ja Turrella vain.

• Anonyymi00404

Ällöttää ihan.

• Anonyymi00408

Ota ämpäri ja oksenna.

• Anonyymi00405

Missä muualla niitä siedetään?

• Anonyymi00411

Kanadalainen lesbo muslimi. Tietääkö/muistaako joku nimen? Sellainenkin on olemassa. Tuli vain mieleen tuosta ettei mikseivät kirjoittele islam kanavalla vaikka meni nyt pois luterilaisuus-aiheesta.

• Anonyymi00412

A Canadian Muslim gay activist. Irshad Manji launched “Allah, Liberty and Love” Sivupolku ketjussa, nyt riittää tästä aiheesta.

• Anonyymi00414

"Miksette kirjoittele islam kanavalla? "

Vosiko olla, etteivät islaminuskon kanavat kiinnosta suomalaisia homoja? Ehkä myöskään islaminuskoisia ei kiinnosta homous niin vimmatusti kuin se kristinuskoisia kiinnostaa.

• Onko monia suomalaisia, jotka ovat islam-keskustulussa.

• Anonyymi00423
        torre3 kirjoitti:

Onko monia suomalaisia, jotka ovat islam-keskustulussa.

Kuutio se sinua perään.

• Anonyymi00426

Aivan, islaminuskon kanavat sekä seksuaalisten vähemmistöjen asiat eivät kiinnosta suomalaisia Kristittyjä yhtä paljon kuin herätysliikkeiden edustajia.

• Anonyymi00420

Hyvä kysymys.

• Anonyymi00425

Samaa ihmetellyt, miksi herätysliikkeen miehet kirjoittelevat aloituksia luterilaisuuspalstalle omista seksuaalisista mieltymyksistään sekä fantasioistaan.

• Eräs oli sellainen, joka kertoi miettivänsä homoja yötä päivää. Ja oli ketju mikä tahansa, niin alkoi kirjoittamaan homoista kesken kaiken.

• Anonyymi00431

Onko sinulla sitten joku syy miksi kirjoittelet omista fantasioistasi?

• Anonyymi00438
        torre3 kirjoitti:

Eräs oli sellainen, joka kertoi miettivänsä homoja yötä päivää. Ja oli ketju mikä tahansa, niin alkoi kirjoittamaan homoista kesken kaiken.

Sellaista sinä Híntti mietit yötå päivää.

• Anonyymi00439
        torre3 kirjoitti:

Eräs oli sellainen, joka kertoi miettivänsä homoja yötä päivää. Ja oli ketju mikä tahansa, niin alkoi kirjoittamaan homoista kesken kaiken.

Oliko henkilö Lippalakki-Pertsa?

• Anonyymi00440
        Anonyymi00431 kirjoitti:

Onko sinulla sitten joku syy miksi kirjoittelet omista fantasioistasi?

Osannet lukea,? I h m e t y t t ä ä. miksi te miehet olette niin intohimoisen kiinnostuneita toistenne välisestä seksistä, että fantasioitte siitä tällä palstalla?
        Käsittääkseni teille olisi ihan omat gay-miesten sivustonne.

• Anonyymi00439 kirjoitti:

Oliko henkilö Lippalakki-Pertsa?

Oli kyllä. Epäilen hänen olleen niin luotaantyöntävä, että homot eivät hänestä välittäneet. Ja hänestä tuli katkera.

• Anonyymi00438 kirjoitti:

Sellaista sinä Híntti mietit yötå päivää.

Eivät homot mieti homoja.

• Anonyymi00441
        torre3 kirjoitti:

Oli kyllä. Epäilen hänen olleen niin luotaantyöntävä, että homot eivät hänestä välittäneet. Ja hänestä tuli katkera.

Sinun kaksoisolentosi.

Ikävöit yhä 9ertsaa.

• Anonyymi00442
        torre3 kirjoitti:

Eivät homot mieti homoja.

Sinä mietit.

• Anonyymi00442 kirjoitti:

Sinä mietit.

En ole miettinyt. Se on uskovien tapa.

• Anonyymi00443
        torre3 kirjoitti:

En ole miettinyt. Se on uskovien tapa.

Sinun ja sen toisen Iihavan tapa tosiaan.

• Anonyymi00443 kirjoitti:

Sinun ja sen toisen Iihavan tapa tosiaan.

Mietimme ihan muita asioita..

• Anonyymi00446
        Anonyymi00440 kirjoitti:

Osannet lukea,? I h m e t y t t ä ä. miksi te miehet olette niin intohimoisen kiinnostuneita toistenne välisestä seksistä, että fantasioitte siitä tällä palstalla?
        Käsittääkseni teille olisi ihan omat gay-miesten sivustonne.

Sinä siis fantasioit gay-miehistä? No mikset mene jonnekin gay-keskustelupalstalle kommentoimaan ja etsimään seuraa?

• Anonyymi00459
        torre3 kirjoitti:

Mietimme ihan muita asioita..

Mietitte irstailua pääasiassa.

• Anonyymi00460
        Anonyymi00446 kirjoitti:

Sinä siis fantasioit gay-miehistä? No mikset mene jonnekin gay-keskustelupalstalle kommentoimaan ja etsimään seuraa?

Sellaiset palstat ovatkin sinullle Híntille hyvin tuttuja.
        🤓

• Anonyymi00459 kirjoitti:

Mietitte irstailua pääasiassa.

On kuule paljon asioita, eikä mikään irstailu käy mielessä.

• Anonyymi00464
        torre3 kirjoitti:

On kuule paljon asioita, eikä mikään irstailu käy mielessä.

Teillä ToIIoilla ei ole muuta mielessä.

• Anonyymi00427

23 👍

• Anonyymi00428

En pidä siitä.

• Anonyymi00429

Seta masinoi?

• Anonyymi00430

Käsittämätöntä, en tiedä

• Anonyymi00434

Turre voisi jo häipyä.

• Ei se häivy. Sinä voit olla tarpeeton.

• Anonyymi00444
        torre3 kirjoitti:

Ei se häivy. Sinä voit olla tarpeeton.

KuoIet pois kohta onneksi

Helpotus kaikille.

• Anonyymi00447

Voisivat mennä muualle.

• Anonyymi00452

Älä nyt noin sano. Homoseksuaalit ovat tervetulleita jos haluavat asiallista keskustelua homouden synnistä ja miten siitä pääsee eroon, oli kyse sitten luterilaisuus-palstasta tai jostain perinteisen kristillisyyden seurakunnasta. Ei vaan ole meidänkään messuissa homoja näkynyt, vaikka meillä olisi hyvät perustelut ja Raamatunkohdat heidän sielunsa pelastamiseksi.

• Anonyymi00452 kirjoitti:

Älä nyt noin sano. Homoseksuaalit ovat tervetulleita jos haluavat asiallista keskustelua homouden synnistä ja miten siitä pääsee eroon, oli kyse sitten luterilaisuus-palstasta tai jostain perinteisen kristillisyyden seurakunnasta. Ei vaan ole meidänkään messuissa homoja näkynyt, vaikka meillä olisi hyvät perustelut ja Raamatunkohdat heidän sielunsa pelastamiseksi.

Ei voi keskustella. Homous ei voi millään olla syntiä. Koko ajatus on järjetön. Kuten, että heterous olisi sama kuin olla synnitön.

• Anonyymi00456
        torre3 kirjoitti:

Ei voi keskustella. Homous ei voi millään olla syntiä. Koko ajatus on järjetön. Kuten, että heterous olisi sama kuin olla synnitön.

Raamatussa tuomitaan paljon useammin miehen ja naisen välinen seksuaalinen synti kuin saman sukupuolen välinen synti. Mutta seksi saman sukupuolen kanssa on silti tuomittu Raamatussa synniksi ja vääräksi.

• Anonyymi00458
        torre3 kirjoitti:

• Anonyymi00456 kirjoitti:

Raamatussa tuomitaan paljon useammin miehen ja naisen välinen seksuaalinen synti kuin saman sukupuolen välinen synti. Mutta seksi saman sukupuolen kanssa on silti tuomittu Raamatussa synniksi ja vääräksi.

Se mitä kirjoituksia eräät ottivat aikoinaan Raamattuun, ei tarkoita sitä, että ne pitää ottaa vakavasti. Ennen muinoin ajateltiin aivan erikoisesti, kuten että naisia ei lasketa lukumäärään ja että sai olla vaikka kuinka monta vaimoa ja sivuvaimoa. Nykyään ajatellaan, että seksi saman sukupuolen välillä ei ole väärin.

• Anonyymi00465
        torre3 kirjoitti:

Se mitä kirjoituksia eräät ottivat aikoinaan Raamattuun, ei tarkoita sitä, että ne pitää ottaa vakavasti. Ennen muinoin ajateltiin aivan erikoisesti, kuten että naisia ei lasketa lukumäärään ja että sai olla vaikka kuinka monta vaimoa ja sivuvaimoa. Nykyään ajatellaan, että seksi saman sukupuolen välillä ei ole väärin.

Ei avioIiittoa koskaan siellä.

• Anonyymi00465 kirjoitti:

Ei avioIiittoa koskaan siellä.

Se mitä sinä kirjoitat ei vaikuta mihinkään. Kunnes kuolema meidät erottaa.

• Anonyymi00469
        torre3 kirjoitti:

Se mitä sinä kirjoitat ei vaikuta mihinkään. Kunnes kuolema meidät erottaa.

HöpöIiiitto.

Ja kuolema korjaa kohta.
        🙏

• Anonyymi00448

Inhottavaa.

• Anonyymi00449

Ja mummo?

• Anonyymi00451

Kiusallaan.,

• Anonyymi00453

Jokainen ihminen tekee syntiä. Muuten Isä Jumala olisi ihan turhaan tapattanut ja kiduttanut oman poikansa hengiltä. Vaikka ei Raamattu opuksessa ole mitään järkeä, niin tämä on kaikista järjetöntä. Ilman syytä ristiin naulitseminen, lienee hirveä tapa kuolla ja tappaminen ja vielä oma lapsi, jos tähän satuun uskomme

• Anonyymi00454

Muistutettakoon tätäkin kommentoijaa siitä, että tokihan uskonharhaiset voivat olla aivan niin suuria syntisäkkejä kuin konsaan tarpelliseksi näkevät, kun taas meitä tervejärkisiä eivät moiset höperehdinnät liikuta lainkaan.

• Anonyymi00455

Oikein hyvähän meidän homoseksuaalien on täällä oleilla kun kerallamme on niin kerrassaan sydämellisiä ja lähimmäisiään syvästi arvostavia tosihurskaitakin . . 😁

• Anonyymi00461

Siksi tietenki koska luterilaiset papit Miehet&Naiset
      vihkivät samaa sukupuolta olevia.

• Anonyymi00462

Suomessakin vai, se on hyvä jos noin on pääsevät naimisiin Suomessa!

• Anonyymi00463
        Anonyymi00462 kirjoitti:

Suomessakin vai, se on hyvä jos noin on pääsevät naimisiin Suomessa!

Se ei ole suinkaan hyvä, vaan päinvastoin yhteiskunnan rappion merkki. Erityisen huono juttu on sen sitominen tasa-arvon käsitteeseen. Tällainen ajattelu ei johda mihinkään hyvää, mutta on vaikea sanoa millä tavalla se paha sitten tulee esiin. Lapset tuntuvat kärsivän jo nyt. Aikuisten ihmisten tulisi asettaa lasten etu omien etujensa edelle. Se olisi aina oikein.

• Anonyymi00463 kirjoitti:

Se ei ole suinkaan hyvä, vaan päinvastoin yhteiskunnan rappion merkki. Erityisen huono juttu on sen sitominen tasa-arvon käsitteeseen. Tällainen ajattelu ei johda mihinkään hyvää, mutta on vaikea sanoa millä tavalla se paha sitten tulee esiin. Lapset tuntuvat kärsivän jo nyt. Aikuisten ihmisten tulisi asettaa lasten etu omien etujensa edelle. Se olisi aina oikein.

Se että homot ovat päässeet avioon jo yhdeksän vuotta, ei liity millään lailla lasten kärsimyksiin. Millä tavalla paha on tullut esiin tähän asti?

• Anonyymi00468
        torre3 kirjoitti:

Se että homot ovat päässeet avioon jo yhdeksän vuotta, ei liity millään lailla lasten kärsimyksiin. Millä tavalla paha on tullut esiin tähän asti?

Ei koskaan avioIiittoa siellä.
        🤓

• Anonyymi00470
        torre3 kirjoitti:

TummeIin avulla Kuutio vetelee sinua perään.

• Anonyymi00470 kirjoitti:

TummeIin avulla Kuutio vetelee sinua perään.

Naurettava ajatus.

• Anonyymi00471
        torre3 kirjoitti:

Naurettava ajatus.

Kyllähän se naurtettava näky on.
        🤓

• Anonyymi00466

25 👍

• Anonyymi00467

Oksettavaa porukkaa, varsinkin turre.

• Anonyymi00473

Kuka tietää?????!!!!!

• Anonyymi00475

Ja mummo.

• Anonyymi00477

En tiedä, mutta inhottaa

• Anonyymi00478

Turre varsinkin.

• Anonyymi00479

Käsittämätöntä.

• Anonyymi00480

Turreen ollaan todella kyllästyneitä.

• Ja sinuun eritoten.

Ketjusta on poistettu 145 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe