Lohjan seurakunta irtisanoi tiedotussihteerin

"--n mukaan häntä kohdeltiin työpaikalla epäreilusti. Kun viestintään palkattiin uusia henkilöitä, heille annettiin --n tehtäviä. -- koki, että hänet yritettiin savustaa ulos."

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011196606.html

Lohjan seurakunnasta tuo. Hesarin haastattelema kirkkoherra kieltäytyy ottamasta väitteeseen kantaa.

Toinen puoli juttua on se, missä tehtävissä kirkko voi edellyttää jäsenyyttä.

11

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Msalon komiikkaa. Taustalla on jotain skismaa
      kun henkilö on kirkon tiedotussihteeri ja eroaa kirkosta

niin sillon voi tietty odottaa että lähtisi itse työpaikastaan

Jokaisella on tietty oikeus riidellä lehden palstalla mutta kukapa
      sellaista tyyppiä enää töihin ottaa

Mitäköhän Kremlin tiedotussihterille tapahtuisi jos eroaisi Kremlistä

voisi hävitä kuvioista eikä ruumistakaan koskaan löydetä tms

• Anonyymi

Voisiko vapariliiton puheenjohtaja erota vapareista?

• Liiton sääntöjen 12 § mukaan se katsottaisiin samalla eroksi puheenjohtajan luottamustoimesta.

Sitä ei voi rinnastaa kirkkoon. Isolla puolueella voisi olla sen verran työntekijöitä, että jonkun tehtävä olisi tekninen eikä aatteellinen. Kokoomuksen puoluetoimiston siivoojalta tuskin saa vaatia kokoomuslaista aatemaailmaa tai puolueen jäsenyyttä. Sen kokoluokan rinnastuvia järjestöjä tuskin on montaa.

(Tämä ei ole kannanotto siihen, mikä lain pitäisi olla, vaan siihen mikä se on.)

• Anonyymi

Siivooja ei voi olla muusta puolueesta koska sillä on avaimet
      puheenjohtajan huoneeseen ja voisi vakoilla

• Veikkaanpa että nytkin on puoluetoimiston siivous ulkoistettu eikä selvitetä mitä puoluetta yrityksen palkkaamat siivoojat kannattavat.

• Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

Veikkaanpa että nytkin on puoluetoimiston siivous ulkoistettu eikä selvitetä mitä puoluetta yrityksen palkkaamat siivoojat kannattavat.

Veikkaa mitä veikkaat mutta maahanmuuttajiakaan ei saa käyttää siivouksessa sisätiloissa yhtiöissä koska Putin on palkannut sinne vakoojiaan

Putin on ammatiltaan Saksaan koulutettu teollisuusvakooja

Ruotsin ministeri jäi kiinni kun teetti kotisiivousta nicaragualaisella

Nyt on uusi aika eikä kekkospönttölän aika enää

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Leena Anttila on Hesarin uutisen perusteella monipuolinen viestinnän taitaja. Pyytäkää hänet ammattilaisena auttamaan Vaparien tiedottamista, kun ei ole asiaa enää työpaikalle.

• Jutun mukaan liittyi takaisin kirkkoon joten ei liene ainakaan vielä vapaa-ajattelija.

Mutta onhan meille toki väkeä tullut seurakunnista, pappi Harry Anttila varmaankin tunnetuimpana.

• Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

Jutun mukaan liittyi takaisin kirkkoon joten ei liene ainakaan vielä vapaa-ajattelija.

Mutta onhan meille toki väkeä tullut seurakunnista, pappi Harry Anttila varmaankin tunnetuimpana.

Vaparit kiihkoilevat juuri tyhmyyttään eli teikäläiset ovat myöhään tajunneet yksinkertaisina sieluina ettei jmalaa ole ja siksi nyt vilttuilevat jsukselle ja räsäselle kostona luterilaisille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe