Hän on kuollut ristillä syntiesi takia, noussut kuolleista kuoleman voittajana ja ylösnoussut taivaaseen.
Hän myös rukoilee omiensa puolesta!
JEESUS ON AINOA PELASTAJA
36
464
Vastaukset 36
- Anonyymi
Jaahah. Raamattua kyhättiin 1000 vuotta.
Hyvin monista asioista sovittiin. Sovittiin mitä ja miten uskotaan.
Raamattu on komiteamietintö tulos.- Anonyymi
Höps! Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmiskunnalle.
- Anonyymi00030UUSI
Ja aivan loistava sellainen, ilman mitään ristiriitaa, kun tarina kertoo siitä, että miten Paholainen varastaa uskojan sielun, kun pahalla tiedolla Saatana huijaa käyttäen Jumalan nimeä.
Tässä on filosofisesti koko logiikka luomiskertomuksen jakeeseen 1.Moos.3:22. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höps! Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmiskunnalle.
Niin on, Luojajumalan ilmoitus, että miksi elämän puu oli suojattava ja ihminen sidottava aikaan materialla.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin on, Luojajumalan ilmoitus, että miksi elämän puu oli suojattava ja ihminen sidottava aikaan materialla.
Tai ei ainoastaan ilmoitus, vaan jopa todistus.
- Anonyymi
”Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinkuin sumun. Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut.”
Jesaja 44:22- Anonyymi00033UUSI
Juu, Mooseksen syntijumala, joka on hänen suullaan puhuva tulivuori 3.500 vuoden takaa.
- Anonyymi
Jeesus täydentää pelastuksen lähettämällä Pyhän Hengen kuten lupasi.
Itseasiassa Jeesus ei itse kovin paljon muuta kertonut herättyään kuolleista että mitä se merkitsee ihmisille, ei kertonut että nyt voitte saada synnit anteeksi kun minut on ristiinnaulittu teidän rikkomustenne tähden. Hän lupasi lähettää Pyhän Hengen ja antoi lähetyskäskyn mitä apostolit eivät kuitenkaan ymmärtäneet että kaikki ihmiset, ei vain juutalaiset kuuluivat Jumalan seurakuntaan. Asiaa piti täydentää myöhemmillä opetuksilla.
Jeesus luotti siihen, että Pyhä Henki tulisi opettamaan ihmisiä siitä miten tuli vaeltaa.- Anonyymi00034UUSI
Vielä vuonna 53 Jeesuksen oppilaat eivät olleet koskaan kuulleet mistään Pyhästä hengestä (Ap.19).
Paavali lanseerasi Pyhä henki termin vasta tuolloin, kastamalla oppilaat Jeesuksen nimeen.
Tämä on Matteus 7 luvun mukaan laittomiuden tekemistä, ja näille Jeesus sanoo, menkää pois, en tunne teitä.
- Anonyymi
”Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.”
Heb 3:11- Anonyymi00035UUSI
Näin on, ja joka tälle perustalle rakentaa, sen saattaa ilmi - mikä oli tuo teko - se päivä, joka tulessa ilmestyy. 1.Kor.3:13.
- Anonyymi
Pelastaako Jeesus myös drooneilta?
- Anonyymi00017
Sen sitten aikanaan näkee, kenet Hän suojelee ja pelastaa.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sen sitten aikanaan näkee, kenet Hän suojelee ja pelastaa.
Ei ole mitään "aikanaan näkemistä", raamatussa on selkeä juoni, alku ja loppu.
"Oletteko jo löytäneet alun, kun kysytte loppua, loppu on siellä missä on alku."
- Jeesus oppilailleen, jotka kysyivät loppuaan -
- Anonyymi00009
Aamen!
- Anonyymi00010
ei kannata ajatella yksisilmäisesti Jumalahan tuomitsi Jeesuksen kuolemaan synneistään.
- Anonyymi00018
Ei todellakaan, vaan Jeesus otti MEIDÄN SYNNIT päälleen, Hänet tehtiin synniksi, Häntä rangaistiin MEIDÄN syntiemme takia, jotta me voisimme pelastua.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei todellakaan, vaan Jeesus otti MEIDÄN SYNNIT päälleen, Hänet tehtiin synniksi, Häntä rangaistiin MEIDÄN syntiemme takia, jotta me voisimme pelastua.
Kyllä!
- Anonyymi00037UUSI
JUMALA TUOMITSEE?! Omistaako oikein helvetinkin?!
- Anonyymi00012
Aamen!
- Anonyymi00013
Vain Jeesus voi syntiset pelastaa!
- Anonyymi00015
Jeesus pakeni Intiaan juuri kun oli joutumassa roomalaisten hirttämäksi. Opiskeli siellä buddhalaisten ja hindujen vanhoja kirjoituksia.
Googlaa Jeesus Intiassa.- Anonyymi00019
Höpö höpö…
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Höpö höpö…
Ei se ihan höpöä ole, koska Lyonin - marttyyrikuoleman juoruamisesta kokenut - piispa Irenaeus kertoi siitä jo ensimmäisellä vuosisadalla, myös sen, että Jeesus kuoli vanhana.
Hänellä oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen. Tämä tietohan olisi tuhonnut koko kristinuskon. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei se ihan höpöä ole, koska Lyonin - marttyyrikuoleman juoruamisesta kokenut - piispa Irenaeus kertoi siitä jo ensimmäisellä vuosisadalla, myös sen, että Jeesus kuoli vanhana.
Hänellä oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen. Tämä tietohan olisi tuhonnut koko kristinuskon.Tämä on nykyajan ilmiö - jos ei itsellä ole tietoa, ja joku kertoo jotakin mikä ei sovikaan toisen ajatusmaailmaan, niin tieto muuttuu "höpöhöpöksi".
Ja näin juuri ihminen pysyykin tyhmänä, kun ei pysty ottamaan edes tietoa vastaan.
Valtaapitävien iso etu tietysti, ja sitä varten kehitettiinkiin tyhmille manipulointitermi "salaliittoteoria".
Siihen piikkiin tyhmät voivat laittaa kaiken tiedon mikä ei sovi heidän omaan maailmankuvaan, eikä koskaan tarvitse edes tajuta omaa tyhmyyttä.
- Anonyymi00020
Totta!
- Anonyymi00023UUSI
Aamen kiitos Jeesus! 🎚️🩸❣️
- Anonyymi00027UUSI
Juu, ole hyvä vain!
- Kristus alias Kointähti -
- Anonyymi00024UUSI
Aabraham, Mooses j.n.e. jäivät siis pelastamatta?
- Anonyymi00026UUSI
Juu, niin jäivät.
- Anonyymi00025UUSI
<<<JEESUS ON AINOA PELASTAJA -
Hän on kuollut ristillä syntiesi takia<<<
Todellisuudessa se pelastaja on kyllä Kristus, joka on kirottu kiroukseksi, löytyy Galatalaiskirje 3:13;
<<<KRISTUS on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=gal&luku=3
Mutta itse pelastus löytyy Paavalin roomalaiskirje 7 luvusta:
<<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. ... sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Minä viheliäinen ihminen, KUKA PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista?
Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN lihalla synnin lakia.<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7
Näin kaikki syntiset pahantekijät pelastuivat tekemän vaikka sitä pahaa mitä vihaavat, kun Jeesus on sijaisuhrina kärsimässä heidän pahat tekonsa. Tosin ylösnousemusta ei tapahtunut edelleenkään (Ap.19), vaan Jeesus jäi kirottuna helvettiin, mistä syystä uskovaiset saavat uudestisyntymällä Pyhällä (?) hengellä demonit kimppuunsa.- Anonyymi00038UUSI
Niin, kuten entinen pastori totesi, joka kalaretkellä veneestä käveli kuivin jaloin rantaan, kanttorin mulahtaessa veden alle ja valitellessa, kun ei vaan usko riittänyt, että usko on hyvä asia, kun tietää kivien paikat.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Niin, kuten entinen pastori totesi, joka kalaretkellä veneestä käveli kuivin jaloin rantaan, kanttorin mulahtaessa veden alle ja valitellessa, kun ei vaan usko riittänyt, että usko on hyvä asia, kun tietää kivien paikat.
Lisäystä - siinä edellä nyt on linkkien kera ihan faktat raamatusta näiden kivien paikoiksi.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Lisäystä - siinä edellä nyt on linkkien kera ihan faktat raamatusta näiden kivien paikoiksi.
Ja kaikki ohi tuon raamatun totuuden on vain silkkaa valhetta.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja kaikki ohi tuon raamatun totuuden on vain silkkaa valhetta.
Ja sitä tässä osiossa riittää kymmenittäin, kilometrien mittaisina teksteinä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja sitä tässä osiossa riittää kymmenittäin, kilometrien mittaisina teksteinä.
Olisi nyt jo aika herätä tähän päivään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092259Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1661494Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60975
- 57961
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93807
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741- 51738