Jumalaa ei ole olemassa

Nämä SaiPan rökäletappiot ovat yhtä varma merkki Jumalan olemattomuudesta kuin aikanaan VT:n taikomiskilpailut Jahven ja Baalin pappien välillä. Lappeenrannan pastori pyysi Jumalalta apua SaiPalle ja tämän seurauksena olematon Jumala ei pystynyt tekemään mitään ja KalPa pyyhki lattiat Jumalan joukkueella.

"Muutama päivä sitten jumalanpalveluksessa Lappeen Marian kirkossa pastori rukoili seurakunnan edessä ja toivoi ylemmiltä voimilta apua SaiPalle."

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011204415.html

Mitäs tähän sanovat palstalla väijyvät kristityt?

18

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saipa, Saipa, yksi Idän Jumalista????
      Aika hyvä, muttei taida kuitenkaan tehdä tänäkään vuonna jääkiekkoihmettä.

• Anonyymi

urheiluhulluus on saavuttanut kirkolliset mittasuhteet ja sehän on ihan järjetöntä toimintaa. Puolueellista ja noloa
      Omaa joukkuetta voi kannustaa hiljaa. Ei kirkossa. Tyhmä. Voisi tulla pelipaita päällä saarnastuoliin. Pellenä.

• Anonyymi

kirkollisvero ja lipputulot 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Jeesus ei ole kiinnostunut jääkiekosta.

• Anonyymi

Lupasi olla kiinnostunut, jos vain pyydetään:

7 "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen.

13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.
        14 Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupasi olla kiinnostunut, jos vain pyydetään:

7 "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen.

13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.
        14 Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.

Jumala anna se Poika Saipalle!!
        Ei Perkele pitäiskö vielä 3 kertaa mennä jäälle-D

• Anonyymi

Jeesuksen paluumuutto on viivästynyt juuri siksi, koska hän katselee jääkiekkoa kaiken aikaa niin innoissaan. Myös uusinnat hän katsoo. Jeesus on Tapparafani.

• Anonyymi

Jeesus raitapaidassa tuomarina sopisi paremmin kuin Saipa pappi.

Ja illan tuomarina Jäällä kiitää Jeesus Kristus

2 min koukkaus
      2 min väärä vaihto
      Joukkuerangaistus...
      Tehkää parannus
      Armo ei käy oikeudesta

• Anonyymi

Raipe on Jumala!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raipe on Jumala!

raipe on uudesti syntynyt jeesus 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

raipe on uudesti syntynyt jeesus 🤣

Sulla on mitä syödä. Ja rahaa tulee. Huomaatko mikä on tulos? Olet jättänyt ajattelemisen.

• Anonyymi

Jumala on aina ollut olemassa.

Joka muuta selittää, painukoon hoitoon, ennen kuin haetaan!

• Anonyymi

Olemattomiin uskominen on hulluutta.

Ai niin. Ethän sinä sitä kykene tajuamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemattomiin uskominen on hulluutta.

Ai niin. Ethän sinä sitä kykene tajuamaan.

Sussa on todella pahasti jotain vialla. Hoet jatkuvati "olemattomaan uskomisesta".
        Miten todistaa korkeammalla tasolla olevien maailmankaikkeudellisten tietoisten voimien olemassaolosta, paitsi kuulemalla, kuten todettu, tietäjiä ja shamaaneja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sussa on todella pahasti jotain vialla. Hoet jatkuvati "olemattomaan uskomisesta".
        Miten todistaa korkeammalla tasolla olevien maailmankaikkeudellisten tietoisten voimien olemassaolosta, paitsi kuulemalla, kuten todettu, tietäjiä ja shamaaneja?

Sussa on itessäs jotain pahasti vialla. Hoet jatkuvasti jotain korkeampaa tasoa, mutta et todista mitään muuta kuin pääsi pehmeyttä.

• Anonyymi

ei käynyt kun sille keksitylle tarinalle laittaa ristitunnus ja voittaa sotajoukot 🤔

• Anonyymi

Mikä Jumalassa itsessään on se, mikä vaatii ateisteja kieltämään hänet? Ymmärtävätkö he siis Jumalan sellaisena, kuten se on raamattuun kirjoitettu, koska sitä he eivät kritisioi, mitä Jumalasta on kirjoitettu esim. hindu uskonnossa.

Jumala on kaikkea ylläpitävä voima, voi sanoa nk. taustasäteily. Lisäksi on henkimaailma, josta puhuvat kokemustensa perusteella kaikki kansat.
      Näissä ei ole mitään vikaa, koska ne kuuluvat nk. luonnon ja olemassaolon järjestykseen.

Jos tietoisuuden tasoja on kerrottu olevan 9, ja ihminen sijalla 3, mikä hän on puhumaan korkeammista tasoista, kun ei kasvienkaan kanssa kykene vielä juttelemaan, ja koiran käsketään vain olla hiljaa?

• Anonyymi

"Mitäs tähän sanovat palstalla väijyvät kristityt?"

Sama mies, joka huutelee juttua Venäjää vastaan Natopalstalla, ja Jumalaa vastaan atismipalstalla. Kristinuskon suurvihollinen niin pitkään, kunnes maa lähtee jalkojen alta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1721
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1556
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1280
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1244
    Aihe