Minä mietin. lähtisinkö. Viime vuonna olin mukana. Olin marssimassa ihan ensimmäisillä Jeesus-marsseilla. Sitten oli muutamien vuosien taukoa osallistumisessa.
https://jeesus-marssi.fi/
Lähdetkö Jeesus-marssille?
27
240
Vastaukset
- Anonyymi
Lahtari lahko on suosittua vain Afrikassa .
Oletko soffiina?nuorena jos olisi kysytty samaa asiaa, olisin pitänyt vitsinä, mutta nykyään se kiinnostaisi kokemuksena.
- Anonyymi
Höh. Tulin sattumalta vilkaisemaan tätä foorumia. En ole aikoihin kirjoittanut täällä.
Aloittaja ei siis ole minä, Soffiina.
Olen viettänyt omaa, hiljaista vappuani kotona. Ollut jotain vappuruokaa ja kävin hetken ulkoilmassakin, auringossa. Kova tuuli täällä kyllä on. Anonyymi kirjoitti:
Höh. Tulin sattumalta vilkaisemaan tätä foorumia. En ole aikoihin kirjoittanut täällä.
Aloittaja ei siis ole minä, Soffiina.
Olen viettänyt omaa, hiljaista vappuani kotona. Ollut jotain vappuruokaa ja kävin hetken ulkoilmassakin, auringossa. Kova tuuli täällä kyllä on.Kiva, kun vastasit.en ole siis vain kuvitellut vaan sinä olet pitänyt taukoa.no, mikäs siinä,ei kukaan pakota kirjoittamaan.
Mulla ei ole mitään vappua ellei kaksi donitsia tiistaina lasketa.😅
- Anonyymi
Se olkoon vapauden työ. Jonk eestä poistuu sorron yö.
Kuka muistaa laulun sanat kokonaan? Laulettiin viime vuonna Jeesusmarssilla.
Mukana marssilla.- Anonyymi
Mink kuntos keksii kirves lyö se olkoon vapauden työ. Onko laulu sama?
- Anonyymi
Kyseessä:
Työväen marssi
San. Antti Törneroos
Käy eespäin väki voimakas,
äl’ orjajoukko halpa
täst’ alkain ole. Tarmollas
sä särje tieltäs salpa.
Mink’ kuntos keksii, kirvees lyö,
se olkoon vapauden työ,
:,: jonk’ eestä poistuu sorron yö :,:
Työ kättemme se hengenkin
on ylevätä työtä,
työ tehty kourin jäntevin
voi poistaa hengen yötä.
Tok’ kunnian ei halu vaan
saa meitä työhön, toimintaan,
:,: mutt’ myöskin onni synnyinmaan :,:
Nämä vanhat työväenlaulut puhuttelevat. Ne nousivat todellisesta puutteesta ja kurjuudesta ja tuolloin kyse oli aidosta työväestä. Ei valkokauluksista, pummeista ja loisista joista vasemmisto tänäpäivänä paljolti koostuu, eli on huijausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä:
Työväen marssi
San. Antti Törneroos
äl’ orjajoukko halpa
sä särje tieltäs salpa.
se olkoon vapauden työ,
on ylevätä työtä,
voi poistaa hengen yötä.
Nämä vanhat työväenlaulut puhuttelevat. Ne nousivat todellisesta puutteesta ja kurjuudesta ja tuolloin kyse oli aidosta työväestä. Ei valkokauluksista, pummeista ja loisista joista vasemmisto tänäpäivänä paljolti koostuu, eli on huijausta.Pohjolan lumiset kalmiston hongat:
https://youtu.be/cAoUB3ftle8?si=lC1u47HgyXl4z9kr
🥀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä:
Työväen marssi
San. Antti Törneroos
äl’ orjajoukko halpa
sä särje tieltäs salpa.
se olkoon vapauden työ,
on ylevätä työtä,
voi poistaa hengen yötä.
Nämä vanhat työväenlaulut puhuttelevat. Ne nousivat todellisesta puutteesta ja kurjuudesta ja tuolloin kyse oli aidosta työväestä. Ei valkokauluksista, pummeista ja loisista joista vasemmisto tänäpäivänä paljolti koostuu, eli on huijausta.Etsin tietoa, kuka oli Antti Törneroos:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Antti_Törneroos
Hän oli 1800-luvulla elänyt ansiokas suomalainen mm. kirjallisuuden kääntäjä.
Tuo "Työväen marssi" on siis peräisin 1800-luvun lopulta, sosialismiaatteen levittäytyessä Venäjältä myös Suomen suuriruhtinaskuntaamme. Siis historiallinen marssi!
- Anonyymi
no jaa... en minä mihinkään jeesusmarssille lähe, ku ei se jeesus mua oo mihinkään vieny tähänkään mennessä.
viimeks ku marssasin ni se oli armeijas ja siinäki meni polvi pilalle, ei auta enää jeesus eikä jopi.
sanovat että siellä laulethaan ja ylistethään, mutta minä en ylistä ku kahvia ja hiljaisuutta.
sitäpaitsi viimeksi ku kirkkoon menin ni joku puhui kielillä ja minä luulin että se sai kohtauksen, piti jo ambulanssii soittaa.
ja mitä se jeesusmarssi ees tarkottaa, eihän jeesus ees marssinu, se ratsasti aasilla jos oikein muistan (tai siis raamattu muistaa, minä en niinkään).
mulla on vaari-vatsakin vaivana, ei tästä miehestä enää mielenosoitukseen oo, varsinkaa semmoseen missä ei oo edes makkaroita.
mutta menkööt ketkä tahtoo, minä jään kotiin ja kuuntelen moottorisahaa, se ainaki tekee mitä lupaa.
terv. einari – ei marssi, ei usko, ei jaksa - Anonyymi
🔴 Oi jospa vain tietäisit, mikä on marssin salattu, menestysteologinen historia! Se on kaupunkien maaperän valtaaminen pois saatanan ja demonien hallusta komentamalla pahat henget pois. Näin alueista pitäisi tulla synnittömiä ja vapaita kaikista rikoksista.
- Anonyymi
Valmistaudun huomenna tulemaan Narinkkatorille ja osallistumaan Jeesus-marssille. Toivottavasti siellä on paljon osallistujia.
- Anonyymi
Nähdään siellä. Koko vuoden kohokohta. Israelin lippu odottaa eteisessä lähtövalmiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään siellä. Koko vuoden kohokohta. Israelin lippu odottaa eteisessä lähtövalmiina
Miksi Israelin lippu? Tukimielenosoitus Israelin hyväksi on vasta 4.5.
Jeesus-marssille ei tarvitse ottaa mitään omia banderolleja mukaan, vaan niitä jaetaan siellä paikan päällä. Näin olen ainakin jostakin, luultavasti radiosta kuullut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin lippu? Suomen lippu esiin, Suomea pitää (myös) tukea ja onhan kyseessä vappumarssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin lippu? Suomen lippu esiin, Suomea pitää (myös) tukea ja onhan kyseessä vappumarssi.
Juutalaiset itse eivät pidä siitä, että helluntailaiset sotkevat heidät ja heidän lippunsa omiin, esim. Jeesus-tapahtumiin.
- Anonyymi
- Anonyymi
Olipas hyvää ja menevää musiikkia, muunnelma nuoruuteni hitistä. Ja kaikkea maallista pintaliitoa riitti.
Jeesuskin järjestää juhlat, kun saapuu takaisin. Ja silloin kannattaa tosiaan olla niiden juhlijoitten puolella, eikä juhlien ulkopuolelle jäävien puolella.
- Anonyymi
Tekohurskaampaa tilaisuutta saa hakea kuin nuo yhteiskristilliset tilaisuudet. Niissä esitetään, että muka oltaisiin yhtä suurta perhettä, vaikka totuus on ihan toinen.
Vai montako päivää vuodessa olet spaikkakuntasi muiden seurakuntien jäsenten kanssa tekemisissä? Jos et muuten ole kuin tämmöisinä yhteiskristillisinä hetkinä, se on tekohurskautta. 😉- Anonyymi
Kurkkaapa peiliin Sinä epähurskas ja nöyrä oikeaoppinen. 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurkkaapa peiliin Sinä epähurskas ja nöyrä oikeaoppinen. 👻
Mikähän se sellainen edes on, joka on "epähurskas ", mutta lisäksi "nöyrä oikeaoppinen"? 😂
Olen ennen itse osallistunut yhteiskristillisiin tilaisuuksiin. Totuus on vuosien varrella selvinnyt, etteivät uskovat ole oikeasti yhtä. Vain se tunnustetaan, että enin osa osallistujista on uskovia, eli kaikkien uskovaisuuttaakaan ei tunnusteta. On paljon uskovia, joita ei koskaan näy paikkakunnan muissa seurakunnissa vuoden aikana. Mutta sitten kun tulee joku tällainen tilaisuus, pelmahdetaan muka-hurskaana paikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän se sellainen edes on, joka on "epähurskas ", mutta lisäksi "nöyrä oikeaoppinen"? 😂
Olen ennen itse osallistunut yhteiskristillisiin tilaisuuksiin. Totuus on vuosien varrella selvinnyt, etteivät uskovat ole oikeasti yhtä. Vain se tunnustetaan, että enin osa osallistujista on uskovia, eli kaikkien uskovaisuuttaakaan ei tunnusteta. On paljon uskovia, joita ei koskaan näy paikkakunnan muissa seurakunnissa vuoden aikana. Mutta sitten kun tulee joku tällainen tilaisuus, pelmahdetaan muka-hurskaana paikalle.Tärkeintähän on se, että uskotaan samaan Jeesukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintähän on se, että uskotaan samaan Jeesukseen.
Uskotaanko silloin oikein Jeesukseen, joka Raamatussa rukoili, että me yhtä olisimme, jos ei sitten kumminkaan olla yhtä 364 päivänä vuodessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotaanko silloin oikein Jeesukseen, joka Raamatussa rukoili, että me yhtä olisimme, jos ei sitten kumminkaan olla yhtä 364 päivänä vuodessa?
Sinä olet perfektionisti. Tavoittelet tuulta, jota et kiinni saa.
Ihan hyvä meininki oli Jeesus-marssilla. Meikäläinenkin mahtui sinne muiden mukaan.
- Anonyymi
Baabelin torini rakentajat luottivat yhteistyöhän, heillä oli sama molotuskieli, mitä he puhuivat. He tavoittelivat taivaita.
Siksi Jumala hajotti heidät ja määräsi jokaiselle kansalle oman äidinkielen, jota tulee puhua. - Anonyymi
Miten marssi meni? Uutisissa ei ole mitään mainintaa.
- Anonyymi
Miksi,mitä se auttaa? Kaikki kommunistit marssii liput liehuen ja ei mitään auta.
Ihan tyhjää marssia..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2822311- 452049
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1211975Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊721629Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?881449Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031313- 781304
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2231237- 571175
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1821044