Kolumbian metallinen pallo-UFO

Anonyymi-ap

Kolumbiassa putosi noin kuukausi sitten omituinen pallonmuotoinen metallinen esine maastoon, josta paikalliset maanviljelijät sen korjasivat talteen.

Ja nyt tämä kapistus on ilmeisesti jonkun porukan tutkittavana, ja he ovat julkaisseet siitä kuvia ja videoita nettiin.

Tein tästä postauksen substack sivuilleni, josta voitte tsekata miltä tuo näytää:

https://vesavanhatupa.substack.com/p/orb-ufo-captured-in-columbia

Painoa tällä kapistuksella on noin kymmenen kiloa, mutta tutkijat sanovat että esineen paino lisääntyy hitaasti koko ajan, syytä ei tiedetä.

Esineen etupuolella on kuviointeja, sekä jonkinlaisia tuntemattomia symboleja. Symbolien keskellä on mikrosirua muistuttava kohokuvio.

Todistammeko aitoa UFOa, vai kahta yhteenhitsattua salaattikulhoa ja pyörän vannetta ? Aluksi en osannut sanoa... mutta nyt olen tätä mietiskellyt pari tuntia, ja olen kyllä vähitellen kallistumassa aidon UFOn puolelle. :)

28

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne jotka vannovat avaruuksiin ja pallomaahan uskovat toki että avaruuden örkit käyvät täällä kuikkimassa uteliaisuuttaan.

Menevät sitten kertomaan pomolle että olemme kummallisen näköisiä.

• Anonyymi

Tsiisus fockin krist siis lisääntyy paino kokoajan? Silloinhan painovoimakin maassa kasvaa.

• Anonyymi

Sahatkaa se auki.

• Anonyymi

Jälleen kyseessä ei ole UFO kun ei se tuossa mihinkään lennä.

Tuo näyttäisi olevan joko UTO tai USO.

Unidentified table object
      Unidentified scale object

• Anonyymi

Siellä pallon sisällä on varmaan joku kemiallinen reaktio... jotain siellä muhisee kun paino vaan kasvaa koko ajan.

• Anonyymi

Tilavuus voisi kasvaa kemiallisen reaktion seurauksena, mutta massa lisääntyy vaan jotain pallon sisään imemällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilavuus voisi kasvaa kemiallisen reaktion seurauksena, mutta massa lisääntyy vaan jotain pallon sisään imemällä.

No juu meiän tietojen mukaan. Ufoilla on parempaa tekniikkaa ei ne muuten äänettömästi leijuis.

• Anonyymi

nikolai tesla, aikoinaan kehitti laitteen joka kumosi maan vetovoiman, joloin tavarat leijailee taivaalla,

• Anonyymi

Olen silti vakuuttunut ettei Niko osannut ohjelmoida VHS nauhuria.

• Anonyymi

Suomessa on keksitty vielä parempi. Sillä voi säätää paikallisesti vetovoiman ihan minkä suuruiseksi tahansa. Tässä todisteeksi video, esittely alkaa puolesta välistä:
        https://www.youtube.com/watch?v=qNsvg1WzH3w

• Anonyymi

Pallo putosi putiinin perseestä.

• Anonyymi

Tässä History channelin videossa UFO:n metsästäjät saivat videolle varsin samannäköisen hopeisen pallon.

https://www.youtube.com/watch?v=YzKLAS2iDEY

Kuva on sumea, mutta siitä kuitenkin näkyy että tässäkin pallossa luultavasti menee keskellä jonkinlainen syvennys.

• Anonyymi

UFO näytetään kohdassa 6:20 ja eteenpäin.

• Anonyymi

Just oikke , sano ... olikos se nyt tuolla Putiniassa kun joku sai miljoona maatuskaa laittamaan alumiinifoliosta hatun alle "säteilysuojan " ...

• Anonyymi

Julkaisin jatko-postauksen alkuperäiseen artikkeliin:

https://vesavanhatupa.substack.com/p/the-buga-sphere-part-2

Lisää analyysiä, mukana myös läpivalaisukuvia tästä pallosta. Kovin paljon niistä ei silti paljastunut, muuta kuin se että pallon pinnalla olevan "mikrosirun" lonkeroiden päissä olevien punaisten ympyröiden koostumus on paljon tiheämpi kuin muun metallin. Myöskään minkäänlaisia saumoja ei läpivalaisussa löytynyt.

Palloa kutsutaan nyt nimellä "Buga Sphere". Lisäksi kerrottiin että se putosi saatuaan sähköiskun voimalinjoista.

Lisää kokeita pallolla tehdään myöhemmin.

• Anonyymi

Punaisella elohopealla ilmeisesti tehty jotain testejä tuon pallon kanssa ja ilmensi samanlaisia reaktioita ilman punaista elohopeaa kuin sitä ainetta ulkoisesti testimielessä käytettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punaisella elohopealla ilmeisesti tehty jotain testejä tuon pallon kanssa ja ilmensi samanlaisia reaktioita ilman punaista elohopeaa kuin sitä ainetta ulkoisesti testimielessä käytettynä.

Oli tosi ammattimaisen näköistä tutkimista. Ei naamareita eikä muita suojuksia. Bakteerit ja viirukset vois ottaa huomioon jos oikein ulkomailta tullaan poikkeemaan. Imevät sitten siinä alien viruksia keuhkoihin ja siitä sitten meihin muihin. Kiitos paljon. Kohta kaikkien rinnasta syöksyy joku örkki ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli tosi ammattimaisen näköistä tutkimista. Ei naamareita eikä muita suojuksia. Bakteerit ja viirukset vois ottaa huomioon jos oikein ulkomailta tullaan poikkeemaan. Imevät sitten siinä alien viruksia keuhkoihin ja siitä sitten meihin muihin. Kiitos paljon. Kohta kaikkien rinnasta syöksyy joku örkki ulos.

Onko jotain syytä miksei ensimmäinen testi ole se missä otetaan pyörösahaa ja pistetään pallo kahtia?

Miksei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jotain syytä miksei ensimmäinen testi ole se missä otetaan pyörösahaa ja pistetään pallo kahtia?

Miksei?

Ei oo semmost terää mikä leikkais uforautaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo semmost terää mikä leikkais uforautaa.

Uskon tuollaiset kommentit vasta kun annat sen pallon mulle ja sitten saan itse koittaa leikata sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon tuollaiset kommentit vasta kun annat sen pallon mulle ja sitten saan itse koittaa leikata sitä.

Siis ihan perusfysiikkaa. Uforauta on tehty alkuaineista joita ei meidän planeetalla ole siispä sen työstämiseen käy vain materiaali jota on ufon kotiplaneetalla tai ufojen saatavilla olevalla materiaalilla. Me raukkaparat voimme käyttää vain näitä meiän saatavilla olevia paitsi kun meteori tippuu niin siitä voisi veistellä terän jolla yrittää sahata uforautaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ihan perusfysiikkaa. Uforauta on tehty alkuaineista joita ei meidän planeetalla ole siispä sen työstämiseen käy vain materiaali jota on ufon kotiplaneetalla tai ufojen saatavilla olevalla materiaalilla. Me raukkaparat voimme käyttää vain näitä meiän saatavilla olevia paitsi kun meteori tippuu niin siitä voisi veistellä terän jolla yrittää sahata uforautaa.

Kunnes olen asian todennut itse kirjoittamasi on vain kasa hyödyttömiä aakkosia.

Uskon vain kun olen sen itse todennut, sanot ihan mitä tahansa tilanne ei tuosta muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnes olen asian todennut itse kirjoittamasi on vain kasa hyödyttömiä aakkosia.

Uskon vain kun olen sen itse todennut, sanot ihan mitä tahansa tilanne ei tuosta muutu.

No valitettavasti sinua raukkaparkaa ei päästetä leikkamaan uforautaa kun sitä saa yrittää leikata vain kaikkein viisaimmat ilman naamaria tai karanteenisuojauksia. Mikäs sieni pilvi sieltä nassuun puhalsi no ei kait se mitään vakavaa ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No valitettavasti sinua raukkaparkaa ei päästetä leikkamaan uforautaa kun sitä saa yrittää leikata vain kaikkein viisaimmat ilman naamaria tai karanteenisuojauksia. Mikäs sieni pilvi sieltä nassuun puhalsi no ei kait se mitään vakavaa ollut.

Pojat pelkää että niiden alumiinipallo menee särki, siksi sitä piilotellaan.

:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerros lisää mitenkä pöljä pitää olla että uskoo tuollaisia juttuja ilman että saa itse asiaa tutkia.

Vai että ei pysty leikkaamaan, ja että paino lisääntyy "itsestään".

Miten nuo asiat on todennettu?

Luotat vaan jonkun -yhden- tahon sanaan asiasta?

Tieteessähän asiat menee niin että joku julistetaan todeksi vasta kun sen on saanut useampi toisistaan riippumaton taho todistettua.

Kuten vaikkapa se "kylmäfuusio" muinoin jota kukaan ei saanutkaan sitten aikaiseksi, vaikka yksi tiimi sen muka sai.

Eli kyllä tässä nyt vaaditaan vähintään se että yksi tai kaksi muuta tahoa saa tuon pallon käsiinsä ja saa yrittää mitä keinoja tahansa sen tutkimiseen; mukaanlukien, yritykset leikata sitä.

Siihen asti tuo on vain hörhöjen höpöjuttu johon uskoo vain herkkäuskoiset hölmöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerros lisää mitenkä pöljä pitää olla että uskoo tuollaisia juttuja ilman että saa itse asiaa tutkia.

Tieteessähän asiat menee niin että joku julistetaan todeksi vasta kun sen on saanut useampi toisistaan riippumaton taho todistettua.

Kuten vaikkapa se "kylmäfuusio" muinoin jota kukaan ei saanutkaan sitten aikaiseksi, vaikka yksi tiimi sen muka sai.

Eli kyllä tässä nyt vaaditaan vähintään se että yksi tai kaksi muuta tahoa saa tuon pallon käsiinsä ja saa yrittää mitä keinoja tahansa sen tutkimiseen; mukaanlukien, yritykset leikata sitä.

Siihen asti tuo on vain hörhöjen höpöjuttu johon uskoo vain herkkäuskoiset hölmöt.

On niistä tuon metallipallon tutkimisista jotain videokuvaakin. Punaisella elohopealla tehdään myös testejä ja vaikuttaisi siltä, että pallossa on ainakin tuota ainetta, tai jotain vastaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää valtapeli ja kaikkein viisain ja koulutetuin tiedeleikki toimii siten että ei vaan päästetä muita leikkiin mukaan ja tienataan porukassa rahaa silloin tällöin julkaisemalla jonkun saavutuksen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niistä tuon metallipallon tutkimisista jotain videokuvaakin. Punaisella elohopealla tehdään myös testejä ja vaikuttaisi siltä, että pallossa on ainakin tuota ainetta, tai jotain vastaavaa.

Luithan kohdan:

"...useampi toisistaan riippumaton taho todistettua..."

Ei sitä kylmäfuusiotakaan tullut vaikka yksi taho sitä kovasti todisteli. Jos et tiedä mistä puhun niin kysy isovanhemmiltasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe