Olet hukkunut niin tänne palsta uumeniin, että en löydä sinua.onko kaikki hyvin?
Missä soffiina?
21
225
Vastaukset
- Anonyymi
No kait se soffiina löytyy. Mä tosin pidän joskus soffaa selänalla, Se on vähän niin kuin mun paikka. Eikä kauniimpi osapuoli saman moista käytäkään tirsoihinsa. No, sontaluukun katselu ei pahemmin ole kiinostanut enää vuosiin. Onkohan meillä alkavan 5 minsan päästä pyhimys Valpurin päivä? Tais olla.
- Anonyymi
Puoliyö lienee jo.
- Anonyymi
Joo, ja kellojakin täytyy olosuhteitten edellyttämänä siirrellä alvariinsa, milloin ja aina tunnin eteen tai tunnin taakse. Noh, kait sekin hyvä perinne. Nukuin taas 2 tuntia sohvalla, eikä yhtään väsytä. Katotaan nyt milloin. Oli se Valpuri.
Älä ny ole niin synkkämielinen, kissi ja kaikki. Meilläkin kaksi mustavalkoista. Toinen äitikissa. Toinen sen pentu. Vanhoja jo. Ja emokissa juoksee sähkötolpan puoliväliin, kun saa pöhlönkohtauksen. On ne semmoisia.
- Anonyymi
Täällähän minä, uuden rakkaani kainalossa. Ihana pn Vappua näin aloitella, kun oma rakas vihdoin eilen illalla löytyi. Sulhaseni nukkuu vielä. Itse keittelen tässä aamukahvia. Hyvin yö kului. Ihanaa herätä rakkaansa viereltä.....
- Anonyymi
Ja tämä en sitten ollut minä, Soffi.
- Anonyymi
Siitä lienee aikaa kun soffilla oli kaikki hyvin.
- Anonyymi
Tällaisissa palstaystävyyksissä on sellainen huono puoli, että se ei yllä täysin sellaiseen, että oikeasti ketään tuntisi arjessa. Ei siis voi tietää, jos toiselle olisi sattunut jotain, ei tiedä missä toinen asuu, eikä ole muunlaista mahdollisuutta kommunikointiin.
Koen, että teidän välillänne on sellainen välittäminen toisianne kohtaan selkeästi tullut esiin. Olette kuitenkin pidemmältä ajalta toisianne "tunteneet" ja teillä on ymmärrystä toisianne kohtaan.
Käsittääkseni, jos olen oikein ymmärtänyt, kaipaamallasi henkilöllä on ollut myös terveyshuolia ja on ollut yksinäisyyttä. En yiedä onko edes sukua auttamassa. Olisi toki hyvä, jos vuosien jälkeen, olisitte voineet luoda ystävyyttä, myös toisella tasolla. Silloin edes tietäisit, miksi ei ole enää tänne kirjoittanut. Hän kuitenkin taitaa olla niitä kirjoittajia, joiden ei pitäisi vain "kadota" ja lopettaa, kun ei enää "kiinnosta".
No, toivottavasti hän sinulle vielä vastaa.
Lightning- Anonyymi
Samaa ihmetellyt. Palstalla seurataan toisiaan vuositolkulla, ollaan muka huolissaankin toisesta. Miksei ole voineet tutustua lähemmin, jos niin on kaipausta. Käsittääkseni molemmat asuvat pääkaupunkiseudullakin !!
Taitaa olla vaan sitä uskovien ulkokultaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Palstalla seurataan toisiaan vuositolkulla, ollaan muka huolissaankin toisesta. Miksei ole voineet tutustua lähemmin, jos niin on kaipausta. Käsittääkseni molemmat asuvat pääkaupunkiseudullakin !!
Taitaa olla vaan sitä uskovien ulkokultaisuutta.Suuri halu vaan kertoa omista asioistaan. Mikseivät voi kommentoida toisilleen yksityisviesteillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri halu vaan kertoa omista asioistaan. Mikseivät voi kommentoida toisilleen yksityisviesteillä!
Niin kysehän on loppuviimein kunkin ihmisen tarpeista. En tiedä miksi sitten kysellään ja ikävöidään. Sehän on tietenkin jokaisen omaa elämää miten haluaa asioiden kanssa haluaa tehdä ja, jos haluaisivat yksityisesti keskustella, se lähtee kummankin omista lähtökohdista, ei sen mukaan miten muut arvioivat. Saahan tänne monenmoista itse kukanenkin kirjoittaa, jos ärsyttää en tiedä onko vika lukijassa vai kirjoittajassa.
Lightning
- Anonyymi
Täällä Soffiina. Kiitos, että olet kaivannut. Tuo on harvinaista täällä.
Olen noin päällisin puolin voinut hyvin, mitä nyt kolme uutta sairautta ja sairausepäilyä putkahti tänä keväänä. Entisten viidentoista lisäksi.
Mm. käsien eli kämmenien, sormien ja ranteen alueen nivelrikko. Keväällä iski kivulias vyöruusu toiseen jalkaan ja sen arvet näkyvät edelleen. Perstutkimuksissa kävin ja odotan nyt toukokuulla lääkärin vastausta löytyikö suolistosta mitään huolestuttavampaa.
Ei tässä kummempia. "Koettelee, vaan ei hylkää Herra."
Kuinka itse voit? 🫠Juu, kerroit tuosta tähystysoperaatiosta. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Mulla on rahallisesti paremmin nyt.muutin äitiäni auttamaan hänen taloonsa,kun ovat niin iäkkäitä ja sairaita.
Voi sitä hoitajan koulutusta hyödyntää näinkin.isähän on dementikko.
Ei tarvitse maksaa sähköjä taikka vuokraa.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Juu, kerroit tuosta tähystysoperaatiosta. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Mulla on rahallisesti paremmin nyt.muutin äitiäni auttamaan hänen taloonsa,kun ovat niin iäkkäitä ja sairaita.
Voi sitä hoitajan koulutusta hyödyntää näinkin.isähän on dementikko.
Ei tarvitse maksaa sähköjä taikka vuokraa.Hoitajan koulutuksesta on hyötynsä hoitajalle itselleenkin. Eli on itse oma ja läheistensäkin hoitaja.
Anonyymi kirjoitti:
Hoitajan koulutuksesta on hyötynsä hoitajalle itselleenkin. Eli on itse oma ja läheistensäkin hoitaja.
Joo. Jos osaa hoitaa itsensä niin tietää jo heti mitä toinen tarvitsee.ei esm.lääkkeen anto ole sen kummempaa kuin että katsoo purkin kyljestä annoksen ym.itsensä kohdalle.. samalla tavoin se toimii hoidettavan kohdalla.
Jos osaa hoitaa itsensä, osaa samoilla periaatteilla hoitaa toista myöskin.- Anonyymi
Joo. Jos osaa hoitaa itsensä niin tietää jo heti mitä toinen tarvitsee.ei esm.lääkkeen anto ole sen kummempaa kuin että katsoo purkin kyljestä annoksen ym.itsensä kohdalle.. samalla tavoin se toimii hoidettavan kohdalla.
Jos osaa hoitaa itsensä, osaa samoilla periaatteilla hoitaa toista myöskin.Ja samalla tavalla kuin on hoitotyössä koulutettu hoitamaan muita, osaa hoitaa itseäänkin. On itsellä ikäänkuin oma kotisairaala, jossa hoitajana itse itselleen.
Anonyymi kirjoitti:
Ja samalla tavalla kuin on hoitotyössä koulutettu hoitamaan muita, osaa hoitaa itseäänkin. On itsellä ikäänkuin oma kotisairaala, jossa hoitajana itse itselleen.
No jo on kumma! Kuka kiusaa?! Ihan vaan sanoin että'niin',ja hävisi teksti.hyvää yötä.
- Anonyymi
No jo on kumma! Kuka kiusaa?! Ihan vaan sanoin että'niin',ja hävisi teksti.hyvää yötä.
Ilmeisesti viestissä pitää olla vähintään 10 lyöntiä, eli kirjain- ja välimerkkiä. Ei tuo sääntö tunnu silti aina pätevän.
Nyt on pilvinen päivä täällä pääkaupunkiseudulla, mutta pitäisi silti ehkä lähteä joillekin asioille. Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti viestissä pitää olla vähintään 10 lyöntiä, eli kirjain- ja välimerkkiä. Ei tuo sääntö tunnu silti aina pätevän.
Nyt on pilvinen päivä täällä pääkaupunkiseudulla, mutta pitäisi silti ehkä lähteä joillekin asioille.Mäkin tulin just ulkoota.Se hyvä puoli on halkojen pinoamisesta on että saa olla ulkona. Ihana sää, minun mielestäni kun ei ole liian kylmä tai kuuma.kyllä niistä helteistä saadaan vielä hmm..nauttia ...
- Anonyymi
Mäkin tulin just ulkoota.Se hyvä puoli on halkojen pinoamisesta on että saa olla ulkona. Ihana sää, minun mielestäni kun ei ole liian kylmä tai kuuma.kyllä niistä helteistä saadaan vielä hmm..nauttia ...
Kävin asioillani, mennen, tullen taksilla, kun piti viedä tärkeä kirje postiin. Tästä olen tyytyväinen.
Kävin pikaisesti sen lähimmässä apteekissa hakemassa kaksi isoa purkkia diabetes-lääkettä ja melatoniinia. Sitten alkoikin sataa.
Pihalle tultuani olisin jäänyt hetkeksi istuskelemaan mutta sade suorastaan yltyi ja ehdin pahinta kuuroa karkuun rappuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin asioillani, mennen, tullen taksilla, kun piti viedä tärkeä kirje postiin. Tästä olen tyytyväinen.
Kävin pikaisesti sen lähimmässä apteekissa hakemassa kaksi isoa purkkia diabetes-lääkettä ja melatoniinia. Sitten alkoikin sataa.
Pihalle tultuani olisin jäänyt hetkeksi istuskelemaan mutta sade suorastaan yltyi ja ehdin pahinta kuuroa karkuun rappuun.Juu,sellasta se on..
Suomen kevät. - AnonyymiUUSI
Mäkin tulin just ulkoota.Se hyvä puoli on halkojen pinoamisesta on että saa olla ulkona. Ihana sää, minun mielestäni kun ei ole liian kylmä tai kuuma.kyllä niistä helteistä saadaan vielä hmm..nauttia ...
Mennäänkö naimisiin? Olet hyvän näköinen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549