Radiosta tuli ylioppilasten kuorolaulua. Se kuulostaa isänmaalliselta ja uskonnolliselta kuorolaululta.
Ylioppilasten kuorolaulu
12
140
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli hymni isänmaallisuudelle, ja kuulosti uskonnolliselta.
- Anonyymi
Menevätkö JT ylioppilaat mukaan laulamaan hymniä isänmaallisuudelle?
- Anonyymi
En kuullut siinnä mitään harhakuvitelmiin viittaavaa.
- Anonyymi
Ylioppilaat olivat aikoinaan isänmaallisia. Joten eivätköhän he ole sitä nytkin. Siinä ei ole mitään harhakuvitelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylioppilaat olivat aikoinaan isänmaallisia. Joten eivätköhän he ole sitä nytkin. Siinä ei ole mitään harhakuvitelmia.
Ja minä laitoin lakin päähäni ja menin kauppaan.Ei tullut yhtään seurakuntalaista vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä laitoin lakin päähäni ja menin kauppaan.Ei tullut yhtään seurakuntalaista vastaan.
Miksi lukeneisuutta pitää mainostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lukeneisuutta pitää mainostaa?
Eikö ylioppilaslakin laittaminen päähän ole maailmallisen koulutuksen ylvästelyä? Ja miksi laitoit Vappuna sen päähän? Eiväthän JT saa viettää Vappua.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ylioppilaslakin laittaminen päähän ole maailmallisen koulutuksen ylvästelyä? Ja miksi laitoit Vappuna sen päähän? Eiväthän JT saa viettää Vappua.,
Ihan vanhimpien ja juoruämmien kiusaksi.
Mutta kukaan JT ei tullut vastaan. - Anonyymi
Vappua on vietetty keskiajalta lähtien pyhimykseksi julistetun nunna Valborgan muistopäivänä. Eli Vapulla on uskonnollinen tausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vanhimpien ja juoruämmien kiusaksi.
Mutta kukaan JT ei tullut vastaan.Kun ylioppilashattu laitetaan päähän, siitä tulee mieleen vappu. Jostain syystä ylioppilashattua on alettu käyttämään vappuna. Vapulla on uskonnollinen tausta.
- Anonyymi
seurakuntani jehovantodistajia miellyttääkseni leikkasin vartiotornin vappuhuiskani suikaleiksi
- Anonyymi
ylioppilasten? HOHOHOHOH ylioppilaiden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196