Volkkari alkanut valmistaa ID mallia nyt myös laittamalla sähköautoon bensatankin!

Anonyymi-ap

11

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä idea. Sähköauto kun ei ole hyvä niin lisätään siihen bensatankki niin auto paranee. Lopulta voidaan ottaa akut kokonaan pois ja ajaa bensalla. Kas kummaa homma toimii ilman ongelmia.

• Anonyymi

Siinä on vain se oleellinen ero ettei bensamoottori ole yhteydessä auton pyöriin, vaan lataa akustoa.
        Tuo auto sopii niille jotka ajavat useasti pitkiä matkoja, eli ei ole tarpeellinen kovinkaan monelle, mutta on hyvä lisä niin kauan kun sellaisia saa myydä.

• Anonyymi

Kyllä persut nyt jonottaa tilaamaan autoa.

• Anonyymi

Polttoainepäästöt ja akun valmistuspäästöt samassa paketissa, nam!

• Anonyymi

Tuo on kätevä auto maissa, joissa bensan hinta on jotenkin kohtuullinen. Minä vaihdoin kokonaan sähköiseen, jottei tarvitse enää tankata kallista bensaa.

• Anonyymi

Maksat sen kalliin bensan sitten vain arvonalenemana tai käytetyn sähköauton kohdalla arvonalenemana plus valtavina korjauskuluina. Akkutakuun mentyä autosta menee loppukin arvo ja sitä ei halua kukaan riesakseen.

• Anonyymi

Sähköautofirmat alkavat vidoin löytämään sen salaisuuden miten sähköautosta tulee suosittu, laitetaan sähköautoon bensatankki😂 tämähän on jo keksitty aikaisemmin. Sähköautoleikki alkaa todella tulla tiensä loppuun.

• Anonyymi

Ja omapaino on?🥸

• Anonyymi

Sähköauto siis tarvitsee selkeästi bensatankin ollakseen riittävän hyvä😂 ja jotkut uunot ostaa sähköauton ilman bensatankkia

• Anonyymi

Väärin, tuolla vain tarjotaan autoa sellaiselle jonka tarvitsee ajaa usein pitkiä taipaleita ilman taukoja ja niille joilla ei ole mahdollisuutta latailla kotona.
        97%:lle riittää pelkkä puhdas sähköauto kaikkiin ajoihin.

• Anonyymi

Ai kun ihanaa, kun ajelet puolikin vuotta latausten voimalla niin polttoaine pilaantuu tankkiin ja polttomoottori ruostuu jumiin ja sitten kun kokeilet bensiinin "ihanuutta" niin polttomoottori ei starttaa.

Omien kokemusteni mukaan sähkö säilyy Litium-akuissa talven yli, mutta tavallinen bensiini ei todellakaan säily tankissa talven yli.

Ja ainakin tuttavalla hybridiauton polttomoottori ruostui pilalle. Meni liukupinnat laakereista ja öljy täynnä vettä. Kone alkoi kalisemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3247
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2967
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2480
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2209
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2046
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1843
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1636
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1460
    Aihe