Nämä Saarijärven miehen lausumat sanat tulee väkisinkin mieleen kun yrittää päästä lääkärin vastaanotolle. Se on julkisella puolella tehty vanhuksille nykyisellään täysin mahdottomaksi. Ketään ihmistä et enää tavoita, henkilökunta lymyää hiljaa lukittujen ovien takana. Ennen riitti että joku toi sairaan terveyskeskukseen, Nyt ei Ambulanssillakaan yleensä pääse hoitoon. Tunnin esikuulustelun jälkeen; sinä et tarvitse, mene taksilla. Jos taas menet taksilla et pääse sisään kun ei ole "kuulustekltu" etukäteen. Ennen Kuuloasemallakin palveltiin, mutta sitten tuli tämä h-vetin Hyvinvointialue!! Siihen loppui sekin. Yritin kolmesti soittaa ei vastattu. Kysyin vaihteesta onko numero muuttunut. EI OLE MUUTTUNUT. Jätin tekstiviestillä soittopyynnön EI OLE VASTATTU. Tästä alkaa olla jo melko tarkalleen kaksi (2) vuotta.
ONKO TOSIAANKIN PAKKO KAIKKIEN MENNÄ JULKISELLE PUOLELLE?? TERVEYDENHUOLLOLLE KUULUVAT PALVELUT HALUTAAN VÄKISIN SIIRTÄÄ YKSITYISILLE RAHASTETTAVAKSI??????????
Miksi meidän verorahoilla ylläpidetyltä järjestelmällä ei saa enää vähäisintäkään palvelua??
Missä vaiheessa pitää kuolintodistus tilata? Ruumishuoneet on jo koko maassa tupaten täynnä hautausta odottavia.
Kuollaan pois jo herrat meidät hylkäs
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äärioikeisto tuhohallitus täytyis jakaa kotivaraksi lopetus pilleri . En minä ainakaan haluu kitua kotini lattialla kuoliaaksi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616120
- 755359
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443020
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783