Kohta voi olla se hetki, kun saa juomista. Nyt ei ole kuin hanavettä. Ja sen valmistaminen vie kuitenkin niin kauan aikaa, että siitä saa makoisaa ja juomakelpoista.
Mitä juomia te suostte janoone? Onko se pakastekylmää xtra omenamehua, vai käytättekö cherryn makuisia juomia?
Jos syö aurinkosalaattia, niin siinäkin on nestettä (porkkana, ananaazio etc.). Mutta sitäkään ei nyt ole.
Janoisen aika on pitkä
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Janoa pahemmalta tuntuu kuitenkin nälkä. Pitää siis olla terveydenhoidollisista
syistä ilman ruokaa muutamia tunteja, mutta kun saa ne toimenpiteet hoidettua,
niin vedetään ne myöhästyneet vappusimat ja munkit suihin niinku alkupaloiksi.
Sitten vasta hyökätään varsinaisen lounaan kimppuun niin vatsa täyttyy. - Anonyymi
Juo hörhö vaikka omaa kustasi jos ei ole jäätävän kylmää maitoa tarjolla
- Anonyymi
Jääpalat lasiin ja hanasta vettä, siinä 30 sekuntia. Mitään sokerilitkuja kannata juoda.
- Anonyymi
Lopulta todellakin mentiin siihen, että hanavettä jäähdytettiin jääkaapissa ja siihen lisättiin valmistetut jääpalat. Juuri mietiskelin, kuinka esanssi olisi ehkä voinut kruunata juoman, jos sitä olisi ollut. Marjat sokurissa ovat erinomainen seos veteen, samoin kuin hillo, kun sitä heilutetaan jäätävän kylmän pullollisen vettä sisällä. Hillo on itseasiassa eräs halvimpia mehumakuja, joka oikeinkäytettynä voittaa kaikki huiputussokerijuomat, ehkä steviaa lukuunottamatta. Lisäksi erilaisilla koivusokereilla on toki hyötykäyttönsä jne.
Mutta kaikki päivät eivät voi olla yhtä auringonpaistetta, joskun on myös vettä ja leipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510