Kun lapsuuteni oli mikä se oli, niin olen samaa mieltä lapsista: Ovat mitä ovat.
Taas orava on vain orava.
Oravassa yhdistyy yhteen kaikki mahdolliset negaatiot, jollaisia voi vain kuvitella.
Orava inhottaa. Orava luo stressiä, kaaosta ja epätoivoa muutoin kauniiseen metsään.
Orava on lopun alku.
(naurua)
Ovara
14
481
Vastaukset
- Anonyymi
gb ohim gtuj,' liom kpli laji gao sisolom ,eg'ss'
- Anonyymi
Mjoo
Olen aivan samaa mieltä.
Ostakaamme haulikko, myrkkypesä tai loukku, jossa ovara kituu.
Hyvästi ovarille
(reps)
- Anonyymi
On hyvä että osaat nimetä tunteet joita oravat sinussa herättävä. Vaikuttaa siltä että sinulla on huonoja kokemuksia oravien kanssa ja se on ihan ymmärrettävää. Oravien kanssa on siis tapahtunut joku ikävä tilanne. Auttaisko se että käyt sen tilanteen läpi ja mitä tunteita se kohtaaminen oravan kanssa on sinussa herättänyt. Olet tunteva ihminen ja tunteet kuuluvat elämään. Mutta sinun kannattaa käydä ne tunteet läpi joita tuo kohtaamasi orava on aiheuttanut. olet kokeknut kriisin ja olet ollut shokissa oli se kohtaaminen oravan kanssa mikä tahansa. Toivon että saisit elämääsi rauhan oravista huolimatta.
- Anonyymi
Mjaa
En minä ole täällä. En koskaan edes ole ollut tääällä, joten en ymmärrä, mitä pyydät.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
En minä ole täällä. En koskaan edes ole ollut tääällä, joten en ymmärrä, mitä pyydät.
(hirn)Olen pahoillani että oravat ovat aiheuttaneet sinulle tuskaa. Pyydän kaikkien oravien puolesta anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani että oravat ovat aiheuttaneet sinulle tuskaa. Pyydän kaikkien oravien puolesta anteeksi.
Orava
Oravat haistavat veren, joka valuu sisältämme, voimatta itse sille mitään. Oravat tulevat öisin kauhuihimme, toimittavat asiansa ja piiloutuvat puihin pakoon pimeää, valoon jonka itse ovat sammuttaneet.
Oravat eivät pyydä anteeksi, eivät kadu, eivätkä varsinkaan mitään aiheuttamastaan ymmärrä, koska sellaisia oravat ovat. Sellainen on oravan luonto.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orava
Oravat haistavat veren, joka valuu sisältämme, voimatta itse sille mitään. Oravat tulevat öisin kauhuihimme, toimittavat asiansa ja piiloutuvat puihin pakoon pimeää, valoon jonka itse ovat sammuttaneet.
Oravat eivät pyydä anteeksi, eivät kadu, eivätkä varsinkaan mitään aiheuttamastaan ymmärrä, koska sellaisia oravat ovat. Sellainen on oravan luonto.
(naurua)Olet saanut kärsiä oravien takia. Kenenkään ei pidä kärsiä oravien takia. Onko mitään mahdollisuutta että antaisit joku päivä oraville anteeksi. Oisko se mahdollista. Kertoisit oraville miten ne on tuottaneet sulle tuskaa. Kun sä sanot sen oravalle niin sunkin mieli rauhottuu. Tekeekö tuo orava viha hyvää loppujen lopuksi vai käsitteletkö asian oravien kanssa.
- Anonyymi
¨kitjailitko oikein jonkin rlikon nimen häh
minua vähän harmimittaa kun, jotkut eiäy vaan kwareä kaupungin ääniä , joloin on muutettava johonkin... kannonkoskeskoken mummon-mökkiin - Anonyymi
okay niin sitten niin hauska peli missä yhydisgedllä pisfeitä kuvis, niin hauska jugtu... kun kun aikaa mietiä niin tuollainen olisi ehkä hwlppo ja hauska ehkä kaikillekin.
- Anonyymi
Onko tuo "ovara" ruotsin kieltä?
Jonkinlainen epätuote?
🦄- Anonyymi
Ei
Olen vain niin kännissä, etten näe palloa.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei
(hirn)Voi ei. Oravien takia juot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei
(hirn)Pistää vihaksi. Mä meen sanoo oraville suorat sanat kuhan nyt löydän sen ensimmäisen niin saa kuulla kunniansa. Tollanen peli ei ole hyväksyttävää
Ovara-asuntoja nyt oraville
https://yle.fi/a/3-5405830
"Vanhat, venähtäneet ja hieltä haisevat pipot ovat parhaita."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026618
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313970törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303405Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3831817- 331418
- 271360
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471113Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111006Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11940- 42899