Saattaa olla suht vaikeaa nykyään koska monissa vaatteissa erillaisia kuituja sekoitettuna, mutta 100% puuvillatuotteita saa supermarketeistakin tätä nykyä, oletko siis pyrkinyt välttämään sekoitteista tehtyjä vaatteita?
Yritätkö välttää kuitujen sekoittamista?
11
92
Vastaukset
- Anonyymi
En yritä koska en ole juutalainen pappi enkä suorita temppelipalvelusta.
- Anonyymi
Kyllä hyvä Kristitty yrittää välttää kankaiden sekoittamista. Minä esimerkiksi käytän mahdollisimman paljon vaatteita mitkä on 100% puuvillaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hyvä Kristitty yrittää välttää kankaiden sekoittamista. Minä esimerkiksi käytän mahdollisimman paljon vaatteita mitkä on 100% puuvillaa.
Ei tietenkään yritä koska on Jeesuksen andiosta VT:n laista vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään yritä koska on Jeesuksen andiosta VT:n laista vapaa.
Kuka sinä olet minua määräilemään? Jokaisen Kristityn tulisi yrittää elää Raamatun mukaan vaikka asiat ja käskyt olisikin Juutalaisille suunnattuja. Melko laiskaa olla edes yrittämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinä olet minua määräilemään? Jokaisen Kristityn tulisi yrittää elää Raamatun mukaan vaikka asiat ja käskyt olisikin Juutalaisille suunnattuja. Melko laiskaa olla edes yrittämättä.
Senkun pukeudut miten haluat, mutta kristityt emme ole lain alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkun pukeudut miten haluat, mutta kristityt emme ole lain alla.
Tekosyy olla hakematta lähempää yhteyttä Jumalaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekosyy olla hakematta lähempää yhteyttä Jumalaan.
No, miten olet löytänyt lähemmän yhteyden Jumalaan leikkimällä ylipappia temppelipalveluksessa? Onko sinulla myös rintakilpi ja päähine?
- Anonyymi
Mikä vika kuitujen sekoittamisessa on? Niin saadaan mitä parhainta kangasta aikaan jos halutaan, toki myös halpaa paskaa.
- Anonyymi
sekapyykkinnä pesen koneessa se on nopein pesuohjelma 🙂
- Anonyymi
Raamatun mukaan uskovaiset onnistuvat kyllä valkaisemaan vaatteensa karitsan veressä - ja se on jo jotakin.
- Anonyymi
Matt. 6:25 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? 26Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne? 27Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa? 28Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää. 29Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä. 30Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset? 31Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?' 32Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan. 33Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224