Ateismi johti avioeroon

Anonyymi-ap

Minulla oli uskova puoliso ja olin itsekin uskossa Jeesukseen kunnes käännyin ateistiksi. Puolisoni jätti minut pian sen jälkeen.

Mistä löytäisin hyvän ateistin puolison? Kapakassa kaikki ovat moraalittomia teistejä, joten sieltä ei kannata etsiä.

9

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei tykännyt , kun et puhunut enää valheita ?

• Anonyymi

Minulla oli uskoton puoliso. Heitin hänet hankeen. Siellä hän teki tovin enkelinkuvia. Taisi siis tulla uskoon.

• Anonyymi

hyvä idea teettää sätkivillä uskovilla alasti enkelikuvia talvipakkasilla , kunnes jäätyvät

• Anonyymi

Kannattaa ottaa yhteys paikalliseen rajapintojen harrastuskerhoon ja sieltä etsiä omiin rajapintoihin sopiva tapaus!

• Anonyymi

käännyit ateistiksi ja lopetit valehtelun ja puolisosi tajusi ettet olekkaan äärimmäisen varakas 🤣

• Anonyymi

Tiukkapipoiset ja toisten hallinnoimista haluavat ihmiset eivät kestä sitä, että läheiset eivät ajattele samoin kuin itse ajattelevat.

Minä olen ollut vege yli 40 vuotta osin eettisistä syistä. Olen silti elänyt metsästäjän kanssa parisuhteessa about 35 vuotta. Yksinkertaista: Pitää antaa jokaisen olla oma itsensä.

• Anonyymi

No eipä kuulosta kovin uskottavalta tuo aloitus😂

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18969819/miten-idan-filosofit-handlaa-heidan-ocd-oireiden-kanssa

Adolf Hitler: Hitler: Kristittynä tunnen, että Herrani ja Vapahtajani oli taistelija.

Tunteeni kristittynä osoittavat minut Herrani ja Vapahtajani taistelijaksi. Se osoittaa minut mieheen, joka kerran yksinäisyydessään, muutaman seuraajan ympäröimänä, tunnisti nämä juutalaiset siksi, mitä he olivat, ja kutsui miehiä taistelemaan heitä vastaan ja joka, Jumalan totuus! ei ollut suurin kärsijänä vaan taistelijana. Rajattomassa rakkaudessa kristittynä ja ihmisenä luen läpi kohdan, jossa kerrotaan, kuinka Herra lopulta nousi voimissaan ja tarttui ruoskaan ajaakseen temppelistä ulos kyykäärmeiden ja oksien pesän. ...Tänään, kahden tuhannen vuoden jälkeen, tunnistan syvimmällä tunteella syvällisemmin kuin koskaan aikaisemmin sen tosiasian, että juuri tämän vuoksi Hänen täytyi vuodattaa verensä ristillä. ...
        - Adolf Hitler, puhe 12. huhtikuuta 1922.

Adolf Hitler: Hitler: Rakkauden uskonnon merkitys

Mitä abstraktimmin oikea ja siten voimakkaampi tämä ajatus on, sitä mahdottomampi on sen täydellinen toteutuminen niin kauan kuin se on riippuvainen ihmisistä... Jos näin ei olisi, uskonnon perustajia ei voitaisi lukea tämän maan suurimpien miesten joukkoon... Rakkauden uskontokin on toiminnassaan vain heikko heijastus sen ylevän perustajan tahdosta; sen merkitys on kuitenkin siinä, että se on pyrkinyt antamaan suunnan kulttuurin, etiikan ja moraalin yleismaailmalliselle inhimilliselle kehitykselle.
        - Adolf Hitler, Mein Kampf, 1. osa, 8. luku.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      75
      1011
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe