Löytyykö Seinäjoelta Naisseuraa saunomaan ja Nauttimaan illasta kaiken mukavan merkeissä?😉🔞Nelikymppinen siisti,sinkku Mies vailla Seuraa😉
Naista sauna seuraksi!Seinäjoki !
12
341
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaako transut?
- Anonyymi
Onko kaljaa ja makkaraa?
- Anonyymi
On👍😎
- Anonyymi
Ei kiitos. Nimettömänä somessa provosoivasti huuteleminen paljastaa törpön maatiaisen.
- Anonyymi
Jep, jep.
Missä saunassa kohdataan 🫶🫶👐
Olen vaihtanut sukupuolta 20v sitten, joten olen valmis sauna touhuun.😍
Joten olen virallisesti kynevä nainen.😝
Anasaukko, bara bara vastu, joo. - Anonyymi
Olisko alamitan haisevaa karvapippeliä tarjolla
- Anonyymi
Jep jep, rintaliivit kun aukeaa tissit valahtaa napaan asti, ryntäissä siis löytyy.😅
Peffassa on silikonia 50 desipelin verran, joten pyörii vimmatusti🤭 kun vatkaa.
Mutta, anusaukko on aukeaa kuin Lolanuken suu.🤑
- Anonyymi
Eikös se nykyään riitä kun ilmoittaa vaan olevansa nainen niin sitten on sellainen? Lompsii vaan salko ojossa uimahalliin naisten puolelle saunottelemaan?
- Anonyymi
Mutta, saksalaisien ei tarvitse edes ilmoittaa olevansa naisia, kun lampsivat miesten suihkuun.🤣😂
- Anonyymi
Kaikki heti saunomaan!
- Anonyymi
Joskus kävin Tanelinrannan saunassa, siellä oli naisiakin.
- Anonyymi
Miksi mennä saunaan jos on jo siisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843369
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442807Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212053Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202037- 621944
- 1081872