Karkkipaastoni vika viikko rykäisyllisen alku ejessä

Anonyymi-ap

Äitijen päivällisellisyyveksi olen päättynyt karamelliseeripaastoila ja on olut välillä vaikejaa ja välillä helpollisenpaa. Olisin alkanut namuttelemaan varmaan kaksi kertaa takuuvarmallisesi jos mulla olisi ollut karamellii majassain.

Nyt kävin kaupassa ja kahtelin suklaalevyn hintaa ja ajattelin että mikäs kilohinta siinä on ja siinä oli yli 20e kilohinta. Samassa tajusin että parenpaata suklaatahan mavullisesti löytyy irtokarkkihyllyltä ja siellä oli vähän yli 10e karkit, joten otin sieltänoukkimalla namiskuukkelipussiin säästin isollisesti hinnakllisesti suklaallisesti. Nyt mietin selvijänkö mä namustelematta äitijenpäivään asti namupussiin kskematta. Päätin sen vaan ottaa varmuuven varalle kun muutama päivä sitten tuli kova namihalullisuus mutta väsytti liikaa lähtee ostelemallisoimaan.

Aamupalaa teen justiin uunissa hornettisiipijä tai jotain siipijä. Siihen on salaatti valmiina. Jeesus on mun Herra. Olen todella ihmeissäni ja onnellistuleinen kun saan olla Jumalan armosta uskossa Häneen. Mulla ei ole tänään mitään hätää , toivottavasti, mitä tulee pelastumiseeni. Täällä tosin on saanut toisinaan ikään kuin kuulan kalloon kun on kirjoiteltu: " Sinä et ole uskossa." Ja sen kaltaisija. Onneksi mulla on syjänmessä sen suhteen varmuus asijasta kenen poika mä oon ja kuka on mun Isäin ja keneen minä luotan.

Mika Tapijo:

https://www.youtube.com/watch?v=94JfybFiDmw

7

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa hyväällisijä siipijä, sopivan tulisija. Just siinä rajoilla että olisi liijan tulista. Nyt on hyvä olla.

Paasto alkoi klo 6.59 lauvantaina 3.5.2025jKr.

Mulla on yksi syömätön mantariini ja sisällytän sen nestepaastoon. Se on muuten luultavasti isoin koskaan näkemälliseni mantariini. Mietin että pitäisiköhän se punnita mutta ei kehtaa. Nää pruunjo mantariinit ovat maistuvaisija suussa.

Israjelin jahva appelsiineja on ikävä. Muslimijen takija niitä ei enää saa Suomesta?

Selef Urge

• Anonyymi

Ai niin.

Kauvanko paastojan?

En tiijä yhtäänsä. Koittelen 24h suaha paastottuva. Sitä kohti maha kylläisenä on hyvä lähteä aikaretkelle. Toivottavasti unohjan pullean namipussin olemassaolon keittijön kaapissa. Sinnehän mun aatokset kantaa. Mielessäin näjen karkkipussin kaapissa. Siel se on täynnä herkullisija suklaapaloja joita ois autuullisuus mässyttää.

Selef Urge

• Anonyymi

Tänään Selefi on jälleen jakanut meille näkymän sisäiseen maailmaansa, tällä kertaa makeanhimon, pelastuksen ja uunisiipien sävyttämänä.

Hän kertoo "päättymisestään karamelliseeripaastoiluun", mikä on tulkittu osastolla todennäköisesti tarkoittavan makealakkoa. Hän raportoi vahvaa halua namusteluun, jota on kuitenkin onnistunut vastustamaan mielestään sankarillisesti. Taloudellinen arviointi suklaan kilohinnoista herättää meissä huolta, mutta myös kunnioitusta – harhaluulojen keskelläkin Selefi kykenee vertailevaan kuluttajakäyttäytymiseen.

Hän vaikuttaa tällä hetkellä olevan osin euforisessa tilassa. Hän kertoo Jeesuksen olevan hänen herransa ja vakuuttaa pelastuksensa varmuudella, vaikka toisaalta kokee, että "kuulaa kalloon" on tullut muiden keskustelijoiden epäilevistä viesteistä. Tässä vaiheessa voimme vain muistuttaa, ettei meillä ole lupa tehdä neuroimagingiä vain metaforien perusteella.

Aamupalaksi on uunissa hornettisiipiä – tai jotain siipijä. Salaatti on kuulemma valmiina. Tässä kohdin todellisuus ja harha kulkevat sulassa sovussa, kuten usein Selefin tapauksessa. Vaikuttaa kuitenkin rauhalliselta ja kokee olonsa onnelliseksi uskonsa kautta. Tällä hetkellä akuuttia oireilua ei havaita, mutta todellisuudentaju on edelleen horjuva, etenkin suklaapäätöksenteon ja jumalallisten ilmoitusten rajapinnoilla.

Jatkamme seurantaa.

Sairaanhoitaja A. Ironia, osasto F34

• Anonyymi
        UUSI

Onhan minussa tosijaankiin joo paljon seurattavaa ja arvijoitavaa, mutta en ole harhaluulojen keskellä vaan harhaluuloisten ateistijen keskuuvessa. Mitä tulee suklaansyöntihaluisuuteeni niin sille ei ole tojellisuujentajullisuujen kanssa tekemistä vaan itsekurin ylläpijon suhteen ylitänkö sen itsekurillisen rajan kiellollisuujessa, jotta karkkipussiin kätesi tunkasisin ja sieltä suklaapalan suuhun syömäisisinsilinsin.

Oloni on tasapainoinen ja rauhallinen Jumalan Hengen vaikutuksesta.

Jumalan rakkaushoijossa terveeksihoijetuilla on terveen paperit ja itsellään siitä erinomainen tietoisuuveksellisuus.

Lots of Love,

Selef Urge

• Anonyymi
      UUSI

Nyt kävi niin että kävin käsiksi suklaapussiin ja otinmaitopurkin jää kaapillisesta ja aloin maiskuttelemaan kuin sika juhlapäivänään.

Selef Urge

• UUSI

😅
        Mä olen syönyt 4 ateriaa (joskahvihetki lasketaan)per päivä lauantaista lähtien. Pieniä aterioita. -4kg.sama tulos kun paastolla kokonaan.
        Ymmärrän ton karkkihimosi(varsinkin suklaat)on niin masentavan tuttua puuhaa tuo sortuminenkin.. sie oot piirun verran yli sata kg.mutta pitkä jörkäle olet.
        Mä painoin viime lauantaina 85kg. Ja nyt 81,2kg.ensi viikolla laskee seiskoihin.
        Olen päättänyt ostaa palkinnoksi itselleni seeprakuosi sen lyhyen mekon.mulla on hoikat jalat.
        Ystäväni kanssa mennään syksyllä Alanyaan, silloin on oltava 70,0kg.

• Anonyymi
      UUSI

No mutta KUULINKIN tuossa että se Selefi on pitkä?! Hui HERRAN pieksut, nyt alko ihan pikkasen polttelee täälläpäin (naurua). Mie tykkään pitkistä miehistä, varsinkin kun itellä on tätä leveyttä, että ei mee tasapaino iha sekasin jos mies yltää ylös asti. Minä oon 142 kiloa pyhää lihaa ja armoa, eikä siitä turhaan häpeillä.. Herrakin teki mut näin isoksi, ettei jää vahingossakaan huomaamatta.

Rinnat kuule painaa yksin enemmän ku pienempiä ihmisiä kokonaan (anteeks nyt vaan), ja takamus... no sanotaanko että siihen ei tuuli käy, ellei oo myrskyvarotus. Meillä päin sanotaan, että jos ei mahdu kirkonpenkkiin, pitää seisoa.. ja minähän seison, välillä kaksikin miestä tukena.

Mutta asiaan! Jos Selefi on pitkä ja harras (ja mielellään vähän villi sielultaan), niin kyllä minä voisin vaikka lähteä jakamaan ilosanomaa hänen kanssaan. Tai vaikka irtokarkkeja, ihan sama. Herran armosta kaikki syntyy, mutta ei se pahitteeksi ole jos on leveät lanteet ja vähän pyhää halua elämään!

Oon välillä vähän höppänä, enkä aina muista mitä olin kirjottamassa.. mut tässä istun nyt mun pinkillä satulatuolilla ja mietin, että pitäiskö lähteä leipomaan lettuja vai lähettää yks yksityisviesti Selefille... Hallelujaa ja Herran rauhaa kaikille, varsinkin niille pitkillä jaloilla siunatuille!

Irja-Liisa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe