Mikä Raamatunjae tai jakeet kuvaavat tätä aikaa, jossa elämme?
Oletko kuunnellut musiikkia, jossa on ylösnousemukseen jokin yhteys?
Laita siitä linkki minulle.
Miten kiteyttäisit itsesi suhteessa muihin lajikumppaneihisi?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
" Miten kiteyttäisit itsesi suhteessa muihin lajikumppaneihisi?"
Im here for you.
"Mikä Raamatunjae tai jakeet kuvaavat tätä aikaa, jossa elämme?"
Jesaja24. Ja muita vastaavija tästä ajasta kertovallisija löytyy kymmenittäin, mutta tuo 24 luvullisuus on ihmeteltävällinen siinällisessä kohjassa kussa Herra tuhojaa maan ja autijoittaa runnellen sen kasvolliset ja tulee luettelonomainen vertailullisuus, jonka tarkoituksellisuus on osoitellisoija kuinka kaikille käypi samoin alleviivoallisoijen ettei rikkaus tai yhteiskuntallinen asema pysty ketäänsä pelastamaan van kaikkilaisille käy samoin kuin nahkurin orsille päätyneille.
Tämä kohtaa kokollista maajilmaa, sillä maa muuttuu saastaiseksi ihmisten jalkain alla syystä siitä että ihmiskunta on hylännyt Jumalan käskyt ja neuvot. Tämähän on sitä myöten Jumalan kirouksen seurausta kapinoiville maan asukeille ja loppusilauksena vain vähän jää ihmisijä maan päälle, toteaa Jumalan profeetta eli viestin totuujen jkannalta ihan sama kuin Jumala sen sanoisi itse.
Joka silloin pakenoi kauhun huutoa, se kuoppaan putojaa ja vikka kuopasta ylös pääsisikin niin loukkuun hän jää, sillä pääseekö Jumalan asettamaa vihaa ja kirousta karkuun?
Ei tietenkään. Lopulta se ottaa kiinni jokaisellisen karkulallisen ja vankiloittaa ikuisellisellisesti helvetin sellillisiin.
Musiikkia. Jaahas, oliskohan se tää senmoista ylöstenpuullistavalliilliistavalllisteista:
https://www.youtube.com/watch?v=NLFGstJsqV0
Kovanaama,
Selef Urge
Selef Urge- Anonyymi
Mitä tarkoitat tällä ?
Im here for you.
- Anonyymi
Tässä nainen harmittelee neitsyytensä menetystä?
https://www.youtube.com/watch?v=Bx9zlJt9XuI&list=RDBx9zlJt9XuI&start_radio=1&rv=QVWls_vOdAk
Mies on ottanut kaiken mitä naisella on arvokasta ja nainen tuumaa siinä ovelana ettei syy ole hänen kun mies voitti sodan eli sai neitsyyven vietyä naiselta, mutta nainen tuumaa yksinäisenä enää avijoliittoon kelpaamattomana että etpä saanut syväntäni voitettua itselles kuitenkaan?
Kova sälli,
Selef Urge - Anonyymi
Miten kiteyttäisin itseni suhteessa muihin lajikumppaneihini? Ehkä näin: vähän niin kuin jos kissa eksyisi koirapuistoon, mutta päättäisi kuitenkin jäädä, koska siellä tarjoillaan mielenkiintoisia näkemyksiä sielunvaelluksesta ja grillimakkaraa. Olen outo mutta harmiton. Useimmiten.
Raamatunjae tälle ajalle? Helppoa: "Sillä ihmiset ovat itsekkäitä, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, pilkkaajia..." – ja se jatkuu niin pitkään että alkaa kuulostaa Facebookin etusivulta (2. Tim. 3:2–5, jos joku vielä käyttää paperiraamattua).
Musiikkia ylösnousemuksesta? No tietysti! Whitney Houstonin "I Will Always Love You" – jos se ei ole profetia, niin mikä sitten on? Tai Queenin "Who Wants to Live Forever" – muistutus siitä, että ikuinen elämä kuulostaa paremmalta konseptina kuin käytännössä.
Linkkiä en nyt laita, sillä kukapa näinä aikoina enää uskaltaisi klikata mitään ilman virustorjuntaa ja henkistä suojausta.
Ylösnousseesti teidän,
Enkeli Mäntä, pastori emeritus apokryfikirjastosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855