Siis mulla on tosi tarinaa sähkö autosta
Ainakin tullaan Suomeen etelästä talvella ollaan tultu menevän kyydissä kun se ekana monissa ja ne on olleet teslaa. Joko Mosel s, surkein, Mosel y tai mod 3 kuin pieni sammakko.
Yhteistä niissä on kaikissa se kun ne on ihan kylmiä , ja ikkunat huurussa siis lämpöön ei oo varaa laitaa kun range ei riitä ja mamu ei kerkeä lataamaan kun pitää olla tolpalla.
Lisäksi kyyti on jopa vaarallista kun näkyvyys on niin rajoittunut.
Kyllä harmittaa kun ei pääse lämpimään taksiin kesä vaatteissa mutta kyyti kyllä pitää maksaa
Tarina on tosi, siis ei ole ainut matka vaan jo kaksi talveen ja 8 matkaa on tehty kylmässä teslassa
Siis mulla on tosi tarinaa sähkö autosta Ainakin tullaan Suomeen etelästä talvella ollaan tultu mene
5
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mosel on viiniä. Älä juo sitä niin ahnaasti.
- Anonyymi
Yhdyssanat! Jos ei hallitse yhdyssanoja, on sisältöönkin syytä suhtautua varauksella.
- Anonyymi
Sinä tarvitsisit lääkityksen ymmärtääksesi tälläisten keskustelupalstojen luonteen ja tarkoituksen -mutta valitettavasti lääkitystä vaivaasi ei taida olla saatavilla vaan joudut tyytymään siihen mitä aikoinaan on sillä pipetillä annettu.
Äänestä - Anonyymi
Kumma harhaluulo että kobollitti Lithium myrkky auto on muka saasteetomia
🚇🚈🚝🚝👛🚛🚐🚑🚒🏎️🛵🚇🛺🚌🚈🚈🚝🚜🚛🚐
Paljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonVielä 3 vuotta sitten tieteellisten julkaisujen perusteella akkujen valmistuksen arveltiin aiheuttavan noin 115 hiilidioksidikiloekvivalentin päästön jokaista valmistettua akun kilowattituntia kohti, kun sen nyt arvellaan olevan keskimäärin noin 70 kg CO2-ekv./kWh
Oikea nimi hän on koboltti litium myrkky akku quto
Äänestä SDP - Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1068313- 1135796
- 565317
- 2895226
- 783891
- 583061
- 662767
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222568Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292542- 452511