Suomi ja Balttian maat ovat jo valmiina Iso-Britannian ohella.
Millaisella taktiikalle hyökkäämme venäjälle? Riittääkö yhden tyssäyksen taktiikka?
Kait me Moskovaan hyökimme?
Innokkaimmat ovat täällä puissa sidottuina ja odottavat vapautumista ja itäänpäin rynnimistä.
Puola valmistautuu sotaan
10
105
Vastaukset
Päästetään pari Mustafaa irti, niin venäläiset juoksee karkuun. Muslimeille kun ei ole niin väliä mihin reikään molonsa tuikkaavat.
Ja lentokoneista ruiskutetaan homokaasua taivaalle.- Anonyymi
Urea Pasi palannut palstalle.
Meitä ette rokote, mä valitsimme urean.,♥️🥃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urea Pasi palannut palstalle.
Meitä ette rokote, mä valitsimme urean.,♥️🥃Myrkkypiikit tappaa.
Rokottaman tuete urea on meidän valinta ♥️🥃♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myrkkypiikit tappaa.
Rokottaman tuete urea on meidän valinta ♥️🥃♥️Urea Pasi saanut nettiluvan hoitajilta. 🤣
- Anonyymi
Opettele suomea, pelle.
- Anonyymi
Aah kun tekee gutaa lukea pietari trollin vaikeroimista.
Erikoinen operetti ryssitty ja siinä sivussa venäjän talous kuralle ja venäläisyys suureksi naurun aiheeksi ja pilkan kohteeksi.
>>Urea Pasi palannut palstalle.>>
Muistatko kun anonyymi sanoi naivansa sisartaan ja lupasi tappaa minut?
😊😊😊😊😊- Anonyymi
♥️Pissa Pasi on palannut♥️
Meitä ette rokote, mä valitsimme urean.,♥️🥃
Sinunkin läheisistä moni on jo kuollut.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
sota aloitetaan aina valheella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415