Vastaus: Ei lähitulevaisuudessa, mutta Auringon sammumiseen kuluu vielä useita miljardeja vuosia.
Kysyin tekoälyltä: Milloin Venäjällä järjestetään vapaat vaalit?
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen versio tekoälystä ei tunnistanut yhteyttä "Venäjä" ja "Vapaat vaalit". Eli meni yli ymmärryksen, tekoälyltäkin.
- Anonyymi
Seuraavaksi presidentikseen saavat Hirviönenänsaivartajan .
- Anonyymi
Ei koskaan, tulee vain uusi putler. Kansa niin tottunut tähän olotilaan, ettei osaa enää edes vaatia muuta. Suoraan sanoen EVVK.
- Anonyymi
Venäjä lakkaa olemasta ennen kuin vapaita vaaleja järjestetään. Uuden Venäjän nimeksi tulee Novgorod, mikä on noin sadasosa nykyisen Venäjän pinta-alasta.
- Anonyymi
En usko että koskaan sinällään hyvä koska kyseessä on maa joka tarvitsee vahvan johtajan voidakseen säilyttää itsenäisen päätäntävallan omista asioistaan eli tehtävä/virka johon pitää johtaja kasvattaa jatkossakin samalla tavalla kuin putin on siihen kasvatettu hieman opetusta/koulutusta muuttaen että osaa ottaa huomioonnihmiset jotka häntä arvostavat tosin sekin on jotain joka useimmiten pitää ansaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803