En halua virua yksinäisenä, vaipat housuissa laitoksessa syöden velliä pillillä työssä käyvien varoilla.
Minä en halua elää pitkään
14
230
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvän hoidon ja ihmisarvoisen kohtelun olemme ansainneet kasvattamalla seuraavan sukupolven ja rakentamalla maatamme! Ihmisen kunnioitus. Itsen, ja vanehempien ja lasten!
- Anonyymi
Orpopurran on syytä jakaa kotivaraksi lopetus pilleri . En haluu sairaana kitua asuntooni lattialla kuoliaaksi .
- Anonyymi
Persu vigiliukas TV ssä toivoi Suomeen muuttavan saksalaisia insinöörejä . Kyllä pulaa on krematorioista .
- Anonyymi
Näyttää siltä että mielenterveysongelmien hoitoon pitäisi panostaa paljon.
- Anonyymi
Eutanasia
- Anonyymi
Eletään vaan vaikka piruuttaan
Miksi luulet sulle niin käyvän? Välttämättä.
- Anonyymi
Muista tuo kun olet vanha
- Anonyymi
Mun isovanhempani kummatkin asuivat kotona kuka yli 90seksi ja kuukahti jos ei kotona niin seuravan yönä sairaalassa. Jäi vanhainkoti käymättä.
- Anonyymi
Aira Samulin eli pitkän elämän ja oli liikkeessä,lyhyt sairastelu ja kuolema.Suhteellisen terveelliset elintavat niin niitä elinvuosia voi tulla.
- Anonyymi
Haluaisin kyllä elää pitkään, mutta toimintakykyisenä.
Tähän mennessä ole saanut eläkettä jo 500.000 € ja melkein
kaiken olen saanut myös mukavasti kulutettua. Pieni osuus säästössä. - Anonyymi
Ikää tulee ni helposti remppaa voi tulla liikuntakykyyn tai menee muisti.
- Anonyymi
Tuota olen pohtinut itsekin. Joku aina vaatii heikossa kunnossa olevaa ihmistä lähtemään sairaalaan tai hoitolaitokseen.
Miten kuolla kotiin tai luonnon helmaan?
Kannatta kuunnella sisäistä ääntä ja jättää muiden mielipiteille vähemmän sijaa.
Jos kuolee kotiin niin en haluaisi että kukaan joutuu tulemaan asuntoon jossa on mädäntynyt ruumiini. Tämä ongelma pitäsi yhteiskunnan ratkaista eli ruumis korjataan nopeasti pois asunnosta. - Anonyymi
Ihan samaahan se oli syntymän jälkeenkin monta vuotta. Ei mitään uutta siis. Äitinä vaan on joku duunari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3921986Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121799Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33755- 56729
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63703