Neuvostoliiton avaruusalus putoaa hallitsemattomasti Maahan

Anonyymi-ap

20

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä on todennäköisyydet että juuri minun niskaan koko planeetalla? Veikkauskerroin?

• Anonyymi

Itse veikkaan 90 %.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse veikkaan 90 %.

Ei kuvun läpi voi tippua, sen tarkoitus onkin suojata meteori ym. Sateelta meitä ja senhän me olemme joka päivä saaneet huomata ja nauttia siitä ettei kivi lennä suoraa päähän avaruudesta, ja moni meistä on juuri siksi elossa.

Sitäpaitsi toi kun on iltalehti, et voi ottaa sitä vakavasti ethän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuvun läpi voi tippua, sen tarkoitus onkin suojata meteori ym. Sateelta meitä ja senhän me olemme joka päivä saaneet huomata ja nauttia siitä ettei kivi lennä suoraa päähän avaruudesta, ja moni meistä on juuri siksi elossa.

Sitäpaitsi toi kun on iltalehti, et voi ottaa sitä vakavasti ethän!

Hemmetin hemmetti minuun se taatusti osuu täytyy pysyä liikkeessä kokoajan niin oddsit vähenee. Ei vaan aivan sama.

• Anonyymi

Melkoista vetää jo yli vertoja korona rokote antaa siivet🤣

• Anonyymi

...ei huolta , ystävät kalliit , ei huolta ...varmaa ja dokumentoitua tietoa painetusta sanasta että Galliaan menee , taivaalta putoava.. vai oliko se sittenkin putoava taivas ...

• Anonyymi

Miksei Neuvostoliiton avaruuskeskus puutu asiaan?

• Anonyymi

Koska Neuvostoliitto lakkasi olemasta vuonna 1991.

• Anonyymi

Miten se vois puuttua? Palikka tulee sitten kun tulee ja tippuu mihin sitten tippuukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten koko juttu on keksitty?!!!!

Miks just nyt joku neukkuajan avaruusromu tahtoo palata kotiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se vois puuttua? Palikka tulee sitten kun tulee ja tippuu mihin sitten tippuukin.

Merkillinen palikka tahtoo palata kotiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neuvostoliittoon lähetettiin ruoka-apua v.1990-1991

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten koko juttu on keksitty?!!!!

Miks just nyt joku neukkuajan avaruusromu tahtoo palata kotiin?

Johtuu varmaan neukkutuotteiden laadusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuu varmaan neukkutuotteiden laadusta.

Varsin laadukkaaltahan se vaikuttaa kun putoaa alas vasta 50 tms vuoden jälkeen.

Elonin Starlinkkejä on alkanut putoilemaan jo vuoden tai parin jälkeen.

• Anonyymi

Toivottavasti menee Moskovaan.

• Anonyymi

Laskeutuu sun takapihalle päästellen outoja ääniä.

• Anonyymi

Toivottavasti osuu voitonpäivän juhla-aikaan ja mielellään punaiselle torille!

• Anonyymi

Aina voi laittaa lehtiin uutisiin että putosi jonnekin. Kukaan ei kuitenkaan kyseenalaista koko asiaa koska k piikki antoi siivet mutta ei ymmärretty mitä se tarkoittaa.
        Eli siis lensit taivaaseen ikään kuin siivillä, mutta kuka noita piilo ohjauksia tajuaa ei kukan.

Ainoastaan joillain foliohatuiksi nimitetyillä on minun totuuteni asiasta, muut menee rivissä ja tottelevaisesti minne eliitin tuuliviiri heitä puhaltaa, vaik ilmeisesti sinne kaivoon kun jos se julistetaan ympäristötekijät...teoksi

✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi laittaa lehtiin uutisiin että putosi jonnekin. Kukaan ei kuitenkaan kyseenalaista koko asiaa koska k piikki antoi siivet mutta ei ymmärretty mitä se tarkoittaa.
        Eli siis lensit taivaaseen ikään kuin siivillä, mutta kuka noita piilo ohjauksia tajuaa ei kukan.

Ainoastaan joillain foliohatuiksi nimitetyillä on minun totuuteni asiasta, muut menee rivissä ja tottelevaisesti minne eliitin tuuliviiri heitä puhaltaa, vaik ilmeisesti sinne kaivoon kun jos se julistetaan ympäristötekijät...teoksi

✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️

Mahtaa olla kamala tunne, kun on ainoana maailmassa oikeassa, eikä kukaan usko.

• Anonyymi

Varmaan aika vapauttava tunne kun on vuosikymmeniä istunut avaruusaluksessa ja ei ole voinut tehdä mitään ja nyt sitten alus tulee tuhoutumaan suurilta osin. Lähtee avaruuslentäjältä henki kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe