Todennäköistä on, että luotain putoaa toukokuun toisella viikolla, mutta törmäyksen aikataulu tarkentuu vielä lähempänä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4b228674-aed1-404c-8f24-2b4cfc29e405
Kenen niskaan taivas putoaa? Kuulostaa lupaavalta jos on hallitsematon romu?
Neuvostoliiton avaruusalus putoaa hallitsemattomasti Maahan
14
111
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä on todennäköisyydet että juuri minun niskaan koko planeetalla? Veikkauskerroin?
- Anonyymi
Itse veikkaan 90 %.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse veikkaan 90 %.
Ei kuvun läpi voi tippua, sen tarkoitus onkin suojata meteori ym. Sateelta meitä ja senhän me olemme joka päivä saaneet huomata ja nauttia siitä ettei kivi lennä suoraa päähän avaruudesta, ja moni meistä on juuri siksi elossa.
Sitäpaitsi toi kun on iltalehti, et voi ottaa sitä vakavasti ethän! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuvun läpi voi tippua, sen tarkoitus onkin suojata meteori ym. Sateelta meitä ja senhän me olemme joka päivä saaneet huomata ja nauttia siitä ettei kivi lennä suoraa päähän avaruudesta, ja moni meistä on juuri siksi elossa.
Sitäpaitsi toi kun on iltalehti, et voi ottaa sitä vakavasti ethän!Hemmetin hemmetti minuun se taatusti osuu täytyy pysyä liikkeessä kokoajan niin oddsit vähenee. Ei vaan aivan sama.
- Anonyymi
Melkoista vetää jo yli vertoja korona rokote antaa siivet🤣
- AnonyymiUUSI
...ei huolta , ystävät kalliit , ei huolta ...varmaa ja dokumentoitua tietoa painetusta sanasta että Galliaan menee , taivaalta putoava.. vai oliko se sittenkin putoava taivas ...
- AnonyymiUUSI
Miksei Neuvostoliiton avaruuskeskus puutu asiaan?
- AnonyymiUUSI
Koska Neuvostoliitto lakkasi olemasta vuonna 1991.
- AnonyymiUUSI
Miten se vois puuttua? Palikka tulee sitten kun tulee ja tippuu mihin sitten tippuukin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joten koko juttu on keksitty?!!!!
Miks just nyt joku neukkuajan avaruusromu tahtoo palata kotiin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se vois puuttua? Palikka tulee sitten kun tulee ja tippuu mihin sitten tippuukin.
Merkillinen palikka tahtoo palata kotiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Neuvostoliittoon lähetettiin ruoka-apua v.1990-1991
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti menee Moskovaan.
- AnonyymiUUSI
Laskeutuu sun takapihalle päästellen outoja ääniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883