miten tappaa ittensä site ettei siin mee kauan ja et sattuis mah vähä. ranteet ja kaula auki max3 min ni henki pois mut onks muita keinoja
miten kuolla
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi keino on, että selvittäisit, mikä ja miksi on niin vaikeaa ja ahdistavaa, että haluaisit kuolla.
Jos/kun saisit ongelmia selviteltyä, elämäkin saattaisi taas alkaa tuntumaan siedettävältä. Ei kukaan halua, että sinäkään kuolisit. - Anonyymi
Ihmiset hötkyilee ja kiirehtii, myös kuoleman kanssa.
Miksi?
Kuolemaa ja elämää nähneenä voin kertoa että se asia tulee kun on tullakseen. Ei sen kanssa kiirettä pidetä.
Usein ihmiset kuollessaan ei halua kuolla, kipeenä haluavat parantua, eläessä unohtavat elää.
Unohda kuolema. Se tulee kun aika on täysi. Siihen asti on hyvä tutkia mitä mikäkin päivä tuo tullessaan. Jos on raskasta, niin lepää välillä. Se on luvallista ja kaikki tarvitsee sitäkin.
Ystävällisyys ja kohteliaisuus on ainakin asioita joita voi harjoittaa joka päivä. Ihan sama vaikka itsellä olisi tosi huono olo. Se ei haittaa. Arvokkaille asioille voi antaa paljon. - Anonyymi
Omalla kohdallani on elämä ( aika suoraan sanoen ) paskaksi mennyt, huonon terveyden takia. Edes tutkimuksia, saati mitään hoitoa ei saa.
Siltikin olen suhteellisen utelias näkemään myös tulevaisuutta. Koskaanhan ei voi etukäteen tietää, mitä vielä edessä mahtaakaan olla.
On tullut vuosien varrella kompuroitua rankemman kautta, mutta se viimeinen " kaatuminen " toivottavasti tulee vasta myöhemmin.
Elämä on sen verran mielenkiintoista, ja onhan se hyvä ottaa mittaa itsestään, kuinka kumman paljon sitä yksi ihminen voikaan sietää ja kestää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763