Suomi on mutasarjaa lehdistönvapaudessa. Peräti neljä maata sijoittuu paremmin kuin Suomi, eli hyvä jos pistesijoilla ollaan.
Vertailun vuoksi on toki mainittava venäjän ei niin loistokas sijoitus sekään 180 maan joukossa 171.
Parantamisen varaa on siis kummallakin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viron-lehdistonvapaus-on-nyt-eu-n-karkea-pomppasi-suomen-ohi/9147626
Lehdistön vapaus
Anonyymi-ap
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän yhteydessä ei voida puhua lehdistönvapaudesta ollenkaan. Väität Suomen olevan mutasarjaa jos olemme sijalla viisi. Pallosi on täysin hukassa.
- Anonyymi
On se kun on ykköspaikkaan tottunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kun on ykköspaikkaan tottunut.
On niin mukavaa kun vaan voi olla saikulla ja palkka tuloo
- Anonyymi
Venäjällä saa 15 v kakkua jos moittii putleria. Nirri otetaan pois jos liikaa kritisoi.
- Anonyymi
Valtamedia on täysin globalistien hallinnassa eikä poikkeavat mielipiteet saa tilaa missään.
- Anonyymi
Kirjoita Pravdaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita Pravdaan.
Lammas! Ota selvää!
- Anonyymi
Seiska on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803